Fiksimaantielenkit

Mie ilmottaudun myös mukaan. Jos lähtö on Pitskusta seittemältä eiku seittemältätoista tietenkin, niin abouttiarallaa puolelta lähen Sörkästä. Voidaan vaikka koittaa reiskaw nähä sitä ennen jossain Manskun kohdalla.

Editoin.

Erik - 20:38, 26.4.2011 » Mie ilmottaudun myös mukaan. Jos lähtö on Pitskusta seittemältä, niin abouttiarallaa puolelta lähen Sörkästä. Voidaan vaikka koittaa reiskaw nähä sitä ennen jossain Manskun kohdalla.
HFHC rules!!

Olix se lähtöaika seitsemän vai seitsemäntoista? Veikkaisin myöhempää.

Merenneidon kanssa sovittin etukäteislähtö Ruskeasuolta, tuu sääkin sinne niin ei tarvii niin kauaa yksin sotkea.
Vaihdetaan tekstarilla tarkemmat koordinaatir.

Toi reitti näemmä alkaa about siitä massiivisesta liikenneympyrästä mistä pitäjänmäentiekin, ite oon manskun ja hakamäentien risteyksestä about lähdössä.

17.00 oli toiveissa, 19:00 voi mennä jo aika myöhäiseksi. toisaalta mikäpä mua täällä kotona odottaa paitsi siivousurakka.

ÄLKÄÄ SÄÄTÄKÖ, vaan lukekaa keskustelut. Lähtö 17:00.

no sori nyt

Pusi pusi ja hyvää yötä.

Meikä onjo mäkkärillä, tännevaa ei mitää käryy reitistä… :smiley:

Olkaahan varovaisia… Velskolantien routavauriot eivat -ihme kylla- ole korjaantuneet itsekseen talven aikana.

ChainThug - 16:07, 27.4.2011 » Olkaahan varovaisia... Velskolantien routavauriot eivat -ihme kylla- ole korjaantuneet itsekseen talven aikana.
Eipä hätää. Ei mennä velskolaan. Ja oon ajellu tuolla parit lenkit jo. Kyllä siellä pärjää, kun katsoo ja jakaa käsimerkit.

jospa sitä sitten helmetti päähän ja venaileen reiskaa kun lupasin sen kanssa matkata sinne mcmurderiin →

Huh heijjaa, tällepäivälle paukku joku semmonen 85+km, mut olihan mukavat reitit vaikka mäkiä olikin.

Seuraavaks vantaanlaakson kioski - järvenpää - tikkurila?

numeroita numeroita?! keskivauhtia?

Aika tasan kuusikymppiä tuli lenkin pituudeksi. Keskari taisi olla 22.2, kun lähdin tempomaan kotia kohti.

no sehän on ihan reipasta. hyvä pojat!

Hyvä pojat! Asbille kiitokset vedosta.

Oon kyllä toistekkin mukana! Varsin mukavaa puhaa ja alamäissä sai pari kertää päästellä ihan kiitettävää vauhtia (51 km/h). Kevyillä välityksillä sai jalkojakin vispata ihan kiitettävästi.

Olisiko tälläviikolla esim. Torstaina kiinnostuneita lähtemään järvenpään-järven ympäriajolle?

Reitti pääpiirteittäin: Tikkurila - Järvenpää - Vantaankoski, voidaan ajaa myös käänteisessä järjestyksessä.