Fiksikeskarit

Jos kelit on kohdallaan niin voishan sitä tulla käymään. Vaikka juomaan pari bisseä :).

Jee, oon messissä pitkässä juoksussa kyl, mut huomenna ei pääse. Toivottavasti ei oo niin tylsää et ens viikolla homma ois jo kuollu.

Allekirjoittanutkaan ei sit tälle ekalle kerralle huomenna pääse.

Mikäs ois sopiva spotti seuraavalle (ke 4.6 klo 18)? Edelleen siis ehdottaisin että vaihtelun vuoksi pidettäis muutama eri mesta, joiden välillä kiertävä vuoro.

Ainoo kriteeri spotille ois oikeestaan hyväasvalttinen aukio/parkkipaikka, jossa tilaa vähintään koripallokentän verran. Bonusta on jos löytyy läheltä rauhallisia alamäkiä, joissa treenata kunnon alamäkiskidailuja. Ainakin mulla alamäet on kuumottavampia skidattavia kun tasanen ja siks niitä käyttäs mielellään treenatessakin.

Ideoita muille spoteille? Mitä parkkiksia Kalliossa tai Hakiksessa? Entäs Punavuoressa? Mahtuisko arki-iltasin kikkaileen Etelärannassa? Tai mihin aikoihin Silja Linet tulee/menee, oisko Olympiaterminaalin edusta tyhjänä?

Vai onko kuitenkin Stadikan ympäristö niin monipuolinen ja ylivoimanen että kannattaa olla aina siellä?

On muuten alaselkä toiselta puolelta pikkusen turvoksissa…

On muuten alaselkä toiselta puolelta pikkusen turvoksissa..
Piti se jonkun ottaa se suunnittelematon perskosketuskin.

Ensimmäinen “quote” -painikkeen käyttö muuten…

Hyvät oli harjoitteet. Mitä tänään opin: Bunny hop on vaikeaa ja keulimista ei ehkä kannata treenata speduilla.

Ensi viikoksi ehdotettiin Kaapelin takana olevaa parkkista, joka voisikin olla mainio paikka. Kikkailun jälkeen voisi ajaa vaikka larun ympäri ja mennä kahville esim Torxille. Jos Torx ei ole tuttu, niin se on tuo Carusellin ja Ursulan välinen motoparkki, josta saa ihan ok kahvia ja hyvää palvelua, eli tämä: Cafe Torx - Google My Maps

Pitää vissii muuttaa helsinkii että löytyy muita fixilläkikkailijoita… vaikka en pääkaupunkiseudusta ihan hirveenä perusta muuten. ei sillä etä jotain osaisin mutta on se vaan välillä vähän tylsää yksin kokeilla ja kikkailla. hienoa että jossain tästä maasta sentään löytyy innokkaita enemmälti.

Ke 4.6 klo 18 Kaapelin parkkiksilla. Kuulostaa tosi hyvältä, saa kikkailun lisäksi hyvän iltalenkin Kallio-Ruoholahti-Kallio.

Jos tällä kertaa pääsis meikäläinenkin ihmettelemään suuren maailman menoa.

eki - 14 hours ago » Kikkailun jälkeen voisi ajaa vaikka larun ympäri ja mennä kahville esim Torxille. Jos Torx ei ole tuttu, niin se on tuo Carusellin ja Ursulan välinen motoparkki, josta saa ihan ok kahvia ja hyvää palvelua, eli tämä: http://tinyurl.com/6ochp4
tää olis hauskaa, en itse ole ensi viikolla kaupungissa mutta myöhemmin kesällä suattais kyllä käydä vahtaamassa temppuja (ei, en lähde sinkulalla yrittämään..), ajella pienen mutkan ja ottaa päälle torxilla kahvet.

Tuli vaan mieleeni, et oisko se ihan liian noloa ja epäurbaania kattoo kolmanneksi paikaksi joku semmonen spotti, mis ois vaik pikkupätkä hiekkaa, jos haluaa vaikka jotain kreisejä skidejä harjotella?

(Ja nurmikkoa, et mä voin harjotella keulimista…)

Hmm, olis mukavasti duunimatkalla ja sopivaan aikaankin. Tietty kynnys vaan, kun ei oo tullu trikkimeininkiä harrastettua käytönnössä yhtään, random skidailua lukuunottamatta. Mut toisaalta, jos latais pari bissee reppuun matkalla, niin vois sit ainakin katella muiden temppuilua ja ottaa olutta, jossei kärsivällisyys riitä. :smiley: Ehkä punainen rossin rullailee kans paikalle…

Mitään kynnyksiä. Viime kesänäkin juotiin kaljaa ja jotain vähän pyörittiin, en mä ketään tuntenut. En oppinut ajamaan yhtäkään takaperinympyrää, mut vähän opin träkständäämään ilman käsiä kun jengi neuvoi. Tosin kaljoissa se olikin aika vaikeaa.

En päässy keksiviikkona mut yritän noihin seuraaviin.

Tavoitetilaksi voi asettaa esimerkiksi kaljan kaivamisen laukusta, avaamisen, juomisen ja pullon/tölkin palauttamisen kassiin yhden trackstandin aikana. Mut joo, oikeesti ekoissakaan sessioissa ei ollut kyllä minkäänlaisia jännitysmomentteja tarjolla sosiaalisten suhteiden osalta. Osa tyypeistä tiesi toisiaan, osa ei, osa pyöritti pyöräänsä just niinku halus, osa ei saanu sitä jalkaa laskemaan millään taaksepäin ajaessa (kuten allekirjoittanut).

Tuntuu vähän typerältä toitottaa sitä perinteistä “Ei kun mukaan vaan”-färssiä, mutta kai se pitää taas mainita.

Niinku tuonne blogin kommentteihin kirjoitin, itse en ketään ollu aiemmin tavannu, mut hyvin sinne sekaan sopi. Ajoin paikalle ja sanoin moi ja mulle sanottiin moi.

Eikä tuol ton temppuilun suhteenkaan hirveesti paineita oo. Jep, jotku osas hienoja kikkoja, mut hyvin tuolla voi pelkkää trackstandia harjotella, eikä kukaan naura.

Mut ei sinne ketään pakoteta. Itse tosin aion mennä toistekin :slight_smile:

Saattaa olla että niille jotka ei ekalla kerralle olleet messissä alkaa muodostua jotain elämää suurempia mielikuvia ja odotuksia jengin skillseistä, jotka siis toki on ihan sairaat… 8)

Mutta jos kelailee potentiaalisia paikkoja vastaisuuden varalle niin joku pysäköintitalo jossa on tasainen betoni ja kerrokset kiertää alaspäin vois olla hyvä paikka skiddailuun ja muuhun, mulle ei nyt tosin tule mieleen missä tollasia olisi paitsi tapiolassa mutta sitä ei lasketa.

Ja itse asiassa Hjalliksen Jaffa-areenan alla taitaa muuten olla yks tollanen myös.

samuli-1 - 17 hours ago » Tuli vaan mieleeni, et oisko se ihan liian noloa ja epäurbaania kattoo kolmanneksi paikaksi joku semmonen spotti, mis ois vaik pikkupätkä hiekkaa, jos haluaa vaikka jotain kreisejä skidejä harjotella? (Ja nurmikkoa, et mä voin harjotella keulimista..)
No mikä ettei. Larussa on ainakin paljon noita hiekkateitä jossa vois käydä sudittelemassa.

Hehe… mulla alkaa olla takakumi siinä kunnossa, että sen voisi skidata rikki. Eikös ne bomberitkin aina sudittele kumit hajalle, kun on uuden vaihdon aika. Pitääkin mennä toiselle alueelle kyselemään kauden rengas vinkkejä.

Kävin eilen ohimennessä katselemassa tuota Hartwall-areenan parkkimestaa. Ihan siistin näköinen paikka, ei siinä mitään. Siel oli vaan puomit alhaalla, valot pois ja yksityisalue asiaton oleskelu kielletty -kylttejä, joten en tiedä, kauanko siellä sais ajella ennen häätöä. Noi puomit ei toki estä pyörällä sisäänpääsyä, mut osvittaa kuitenki antaa, et sinne ei ketään haluta.

Aika hyvää säätä lupailee huomiselle!

Hartwall-parkkikselta ei oo koskaan ketään ajettu pois. Mun mielestä se ois erinomainen sadesään vaihtoehto keskareille. Eli sinne joka keskiviikko jos ennustetaan sadetta. Mutta eihän stadissa kesäsin sada? Tai ainakaan keskiviikkosin?

Skilssit ja aloittelijat juttuun: Veikkaan että keskiviikkosessiot on tasan tarkkaan ainoo paikka missä kukaan ei naura vaikka yrittää vaan huonolla menestyksellä ekoja trackstandeja. Jos samoja yrittäis missä tahansa muualla niin random ohikulkijatkin naureskelis todennäköisemmin kuin kukaan lajitoveri keskareissa. Tai mä en ainakaan osaa käytännössä yhtään mitään ja just siks ehdotin tällasia sessareita!