Fiksejä mediassa

Daamn nonii kuka sai 12 päiväsakkoo :hot_face: ei oo kyl enää mikää pikkusumma huh

vastuutonta!

7 Likes

Joo ja auto räjähtää liekkeihin kuten elokuvissa.

8 Likes

Jossei ny fiksi niin ainakin YV oletettu

(oispa kesä…)

ei kyllä oo yhtään taas ajateltu lapsia kun ajettu

Tälle ei nyt ehkä ole parempaa topsua, MUTTA

Forumitoverimme, pappiskapyöräilijä, pyöräliikenneaktiivi ja yksi henkilöistä Oulun maailman parhaan pyöräteiden talvikunnossapidon takana Pekka PX Tahkola on ehdolla vuoden oululaiseksi Kaleva-lehden äänestyksessä.

Tehkäämme kunnon forumiteko ja äänestetään Peksi voittoon

Pekan seikkailuista suosittelen esim. 400km Oulu-Jyväskylä Talvipäivänseisausajo pappiskalla.

10 Likes

16 Likes

1 Like

onks toi mun vanha sebu??

1 Like

Mä tsiigasin alkuun, että mikä hirmuinen lykantrooppi kävelee tossa fiksin vieressä, mutta ilmeisesti toi humanoidi on kuvaajasta pois päin kävelevä ihminen harmaa reppu selässä, eikä kuvaajaa kohti kävelevä susipäinen kammotus.

Ei sillä, en kyl muuttais Sörnäisiin tai minnekään Paavalinkirkkoa etelemmäksi, oli fiksejä ja ihmissusia eli ei.

16 Likes

Katsoin itse ihan sama.

1 Like

Kekripukki!

3 Likes

En nähnyt tuota itse kuvassa, mutta nyt cannot unsee.

2 Likes

Piti kanssa zoomata nähdäkseen siinä jotain muuta kuin suden. Huvittava mainos. Lähellä metroa, pyöräilemällä joudut taluttajaksi. Hyvä mesta vetää, metrolla.

2 Likes

Ei hitto katoin kuvasta ihmissutta kanssa, skrollasin alas eikä havainnot pettäneet! Hämmentävä.

1 Like

Mihin U-lukko ajon ajaksi?
RRRRMÖYRGH!

5 Likes

Suden kitaan.

Oululaista talvipyöräilyä Ylellä, lopussa myös yhdellä vaihteella.

Edit: Jotenkin hyvänmielen juttu kyllä: alkoi heti tehdä mieli hankkia työsuhdesähköpyörä ja laskettelulasit.

6 Likes

Kalevan vanhoista kuvista.

16 Likes