Fiksejä mediassa

Kärsin teidän puolesta ja katoin tuon mainoksen telkkarista. Jalkajarru näytti olevan. Pyörällä ei ajettu

Mitä tarkoitatte?

Nimim. “Löydän sopivia kokoja lähinnä Dressmanista”

7 Likes

Kaikki muoti kiertää sykleissä ja niin myös taluttimet

Oliko tää vielä osunu muilla silmään?
https://tekniikanmaailma.fi/oululainen-pyoraharrastaja-keksi-napparan-tee-se-itse-ratkaisun-joka-estaa-turhauttavat-satulavarkaudet/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1637332937

2 Likes

nii siis tää?

TM on pahasti jälkijunassa, eikä siellä ollu edes laadukasta keskustelua ongelmakäyttäjien stigmatisoinnista, vittu miten paska julkaisu

10 Likes

1 Like

Luin viikonloppuna kaverin luona Tatu ja Patu Helsingissä -teosta (joo, kyllä mäkin luen kirjoja) ja siinä oli suht realistinen kuvaus Kaivokadun härdellistä steissin edustalta. Vaikea nähdä, että millainen välitys tsygätyypillä on, mutta koska valtaosa tavaraläheteistä ajaa fiksillä, niin todennäköisyys sille, että olen oikeassa topiikissa on minusta riittävän suuri.

Ei ole itselle tullut tukkeja kyytiin, mutta joskus kangasrullia kuljettaessa oli same energy. (Nekin kyl vapaa-ajalla.)

25 Likes

Kuinkahan moni ammattikuski on piirrättänyt ton ihoonsa?
Huikea hahmo.

2 Likes

Mika Poutala Imagessa

9 Likes

Eipä tuossa ainakaan jarruja näyttäisi olevan :face_with_monocle:

1 Like

Jalkajarru ehkä.

Parrujalat ainakin kuskilla kunnossa

3 Likes
2 Likes

Meneekö aiheen viereen? No anyway, Clas Ohlsonin mainoksessa tänään pisti silmään slogan ”Valmiina, paikoillanne, fiksaamaan!”. Vähän väärin, mutta pisteet yrityksestä.

2 Likes

Olin tulossa tätä postaamaan tänne, mutta myöhästyin. Tai no, ehkä kuvakaappauksella on lisäarvoa:

1 Like

ylilauta saavutetud. jotenkin kaikkien internetin setien määrä jotenkin korkeella tällä hetkellä. onkohan bensan hinta vai mikä ku harmittaa.

18 Likes

kova.

2 Likes

vitulla lyötävä naama :3

Hyh hemmets. En edes halua tietää onko oman mm Twitter-aktiivisuuteni lopputulema päätyä jonnekin paskapalstoille maalitettavaksi. Ei kyl pelotakaan erityisesti.

1 Like