Fiilistelykuvia ja -videoita (Part 1)

Nuori Aaro Hellaakoski skeneuskottavana jo 1909.

14 Likes

Harrastuksille ei juuri ole aikaa, fillarit kerää pölyä ja bägi kasvaa. Harvoista jutuista tulee silti yhtä hyvä fiilis ku tän pikku-ukon kanssa puuhastelusta.

32 Likes

hear hear. muistuttaisin kuitenkin, että tämä on yksilapsi.net, että pidetään ne sisarusjutut sitten muilla alustoilla :pray:

1 Like

9 Likes

luin 10 kertaa sisurijutut ja olin et hear hear

1 Like

Lääh

3 Likes

Juuh_elikkäs.jpg

12 Likes

Saatais voittaa kädettömät sprintit🤔

1 Like


Helsingin olympialaiset 1952. Maantiepyöräily, kilpailijat kääntymässä Käpyläntieltä Koskelantielle. KUVA: OLYMPIA-KUVA OY

( https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009069201.html )

15 Likes

Yleisöäkin ihan kuin ulkomailla.

Kreikan meri, meri Kreikan.

Viime lauantaina, Kreetalla Haniasta länteen vuokrapyörällä ylös Afrataan (elevation gain 442m), 3h unet, lämmintä +34, kosteus 88% tms - jalat varsin pehmeät.

Tiistaina toiselle mäelle (elevation gain 547m), lämpöä enää +24, kosteus ok, tuulta riittävästi. Jalat/kroppa toimi ihan eri tavalla. Piti käydä katsomassa oliivipuuta, ikää 3000-5000 vuotta. Siinä katsellessa mietti, että mitähän kaikkia historian vaiheita toikin saakeli on saanut todistaa, ja mitä on mahtanut mielessä liikkua.

13 Likes

Siellä on näköjään edelleen vuokraamoissa samaa kalustoa kuin vuonna 2010, oltiin tuolloin perheen kanssa lomailemassa Haniassa. Samanlaisen kotarin vuokrasin silloin ja ajelin mm. Therisson solan läpi ylös Therison kylään saakka, hienoa maisemaa ja mukavaa ylämäkeä. :+1:

siellä olis ollu myös pulkkamuovista puristettua levyjarru-cubea (Hellas Bike tais olla vuokraamo), mutta tykkäsin ite enemmän trad.-lähestymisestä. ihan fine oli tuo, tosin toinen kampi oli jäänyt kiristämättä, mutta kiristelin sitten itse ja kuittailin jälkikäteen vuokrahanulle, kun mäkeä puskiessa kivikko raikui naksetta ja narsketta.

2 Likes

tämmösen minervan kävin just hakemassa. oli xtr m900 kiinni josta oon oikeestaan enempi fiiliksissä. mä en oo ihan osannu tän kohdalla vielä päättää onks tää hieno…





9 Likes

Ui juma

2 Likes

Nyt näyttää siltä että on pidemmällekin raahauduttu asfalttia pitkin :open_mouth:

Hassusti nimetyn ranskalaisen pyöräkaupan sivuilla makeita buildeja

välitön refleksi tehdä joku komponentinsuojeluilmoitus tosta ergostemmistä

4 Likes

Tää olikin ehkä häröin kasaus mikä tuolla tuli vastaan, sillä huomio :sweat_smile: