Fich-kimppa (Fichdoinkin ohi, kiitos 18.2.2017-17.10.2017)

tsemppitercut

Tota juum, voisin mennä takaisin maantiedon tunnille. Seuraan mielenkiinnolla tilanteen kehittymistä.

mrman - 19:55, 1.3.2017 » Tota juum, voisin mennä takaisin maantiedon tunnille. Seuraan mielenkiinnolla tilanteen kehittymistä.
Voin sanoo että mä en eka uskonu sua ja kysyin yheltä ukrainalaiselta (ei tuolta pajalta) minkänäköne homma. Pitää kertoo sille että ei menny putkeen.
Konsta - 19:50, 1.3.2017 » tsemppitercut
Kiitti. Tarpeeseen tuli myös tsemppicalya.

Hyvä tästä tulee, no worries!

Siis tätä mun Engine just tarvii! Miä hyppään vielä kelkkaan jos mahtuu! Unboxing videota yhdessä sitte tekemään!

Sirotellaan tuhkaa yllemme ja itkijänaiset valittaa taustalla.

Pakko nostaa hattua Sepsodukselle kun jaksaa ähertää tällästä vapaa-ajallaan, jotta me muut saamme halpoja rattaita.

Luotan Ottoon näissä hommissa. Haluaisin huomattaa, että oli ainoa joka otti Nukarin nakkilenkille mukaan olutta… Ja jallua. Jos mulla ois firma, ni palkkaisin tän äijän. Vaikka ihan vaan hengaamaan.

FF - 11:20, 21.2.2017 »
Sepsodus - 17:34, 19.2.2017 » Hemmetti, hetken on poissa ja täällä on kimppa suolattu.


miks oon tehny tän kuvan…

Kusari - 20:38, 1.3.2017 » Pakko nostaa hattua Sepsodukselle kun jaksaa ähertää tällästä vapaa-ajallaan, jotta me muut saamme [i]halpoja[/i] rattaita.
(((100*0.7)*1.24)*1.08)=93.74 eli semmoset kuuden pinnan alet tiedossa

toho vielä sitte luotto/paypal-maksukuluja (koska usd) niin $80 ratas on 80€

Frankton - 20:44, 1.3.2017 » Luotan Ottoon näissä hommissa. Haluaisin huomattaa, että oli ainoa joka otti Nukarin nakkilenkille mukaan olutta.. Ja jallua. Jos mulla ois firma, ni palkkaisin tän äijän. Vaikka ihan vaan hengaamaan.
vähän ot mutta siis häh, tyypit lähtee makkaranpaistoon ilman kaljaa, mitä vittua

^^ Halpuus on suhteellinen käsite :slight_smile:

FF - 20:51, 1.3.2017 »
Kusari - 20:38, 1.3.2017 » Pakko nostaa hattua Sepsodukselle kun jaksaa ähertää tällästä vapaa-ajallaan, jotta me muut saamme [i]halpoja[/i] rattaita.
(((100*0.7)*1.24)*1.08)=93.74 eli semmoset kuuden pinnan alet tiedossa toho vielä sitte luotto/paypal-maksukuluja (koska usd) niin $80 ratas on 80€
Joo, pahimmassa tapauksessahan se on tää. Tai oikeastaan pahin tapaushan olis yksittäinen tulliin jäävä ratas 115e. Tosta varmaan ollaan yhtä mieltä onko enää sen arvosta, koska eihän toi nyt mikään raketa ole.

Sen sijaan voidaan olla eri mieltä, onko toi 80e rattaasta liikaa. Halvempia vastaavia ei ole hirveästi tullut vastaan, mutta voin tästäkin olla väärässä. Sama homma napojen suhteen, edelleenkään itseä miellyttävämpiä vaihtoehtoja ei ole näkynyt. Kyllähän tää kimpalle teki hallaa, jos tää kasvatettiin väärin perustein aika kookkaaksi, mutta jos tilausperusteena oli ainoastaan halpa hinta niin ehkä tää kimppa saakin kuolla. Itsellä ainakin olis tarvetta navoille ja pari ratastakin kelpaisi, eli jos joku muu pulju pystyy tämän toteuttamaan paremmin ja edullisemmin niin pistetään sama ostoslista sitten sinne.

Semmonenkin vaihtoehto tuli mieleen, että napojen tilaajia olisi sen verran että mackilta varmaan irtoaisi joku alennusprosentti. Tähän ei vaan aiemmin kukaan tarttunut, mutta tilannehan on elänyt. Tai sitten pyydetään navat paketissa ja rattaat kirjeitse ja katotaan mitä tulee. Vaihtoehtoja on, mutta oikeasti vaan kaksi asiaa on varmaa: kyllä mä näillä höyryillä hoidan jonkun kimpan kotiin asti ja siinä vaiheessa kun raha alkaa liikkua niin aikuiset ihmiset on tietoisia kaikista mahdollisista kustannuksista.

Mutta nyt mä oottelen Sergeyn mailia ja katon mitä tässä käy. Vähän itteeki jännittää.

Seuraillaan, ei paineta paniikkinapia vielä. Luotto 100% Sepsodukseen.
Jos sieltä kamat Suomeen saadaan niin onpahan sitten legendaarisia osia jo saapuessaan.
Ratas jolla on tarina.

On se 80,- rattaasta ns. liikaa.
Varmaan moni lähten kimppaan just alen takia. Nyt jos ale pahimmassa skenaariossa jäis -6% luokkaan on se vähän niin ja näin onks järkee tämmöstä ostaa.

^Joo, ymmärrän kyllä jos joku muukin jakaa tuon mielipiteen. Sinänsä hintaa en ehkä pidä järkyttävän korkeana mutta en erityisen halpana. Kai tässä liikutaan jossain porukalla dumatun latticen normihintapyynneissä.

Olen yhteydessä kimppalaisiin kun tästä jotain varmistuu. Se nyt ainakin on varmaa ettei tää lähde tällä viikolla.

No tulliinhan toi kasa koneistettua alsaa jää mikäli sergey ei postita euroopan puolelta, luki siellä mailissa mitä tahansa.

hintaa voi toki kusettaa mut silloin tilaajaporukan riskit kantaa tullaaja.

Molemmat aivan totta. Postituskuvion tarkentumista tai tota lisäalennusta mä tässä odottelen.

Vaikka tässä napatarvetta onkin niin tuon jälkimmäisen tilanteen oon jo hylännyt vähän turhan kuumottavana.

Kyllä se on hyvä ottaa aikaa tässä vaiheessa, kun ainoa kimpan kustessa menetettävä asia on hopes n dreams ja järkkääjän käyttämä aika selvittelyihin.