FAUBER ADAPTER

Hei kaikille! kauan odotettu uutuustuote nyt saatavilla. sovitekappale jolla saat muutettua mummofauberin brittikierteeksi. hinta 34.99€. taattua Pyörätohtori-laatua!
Myös Paljoittain. Asiamiehiä maaseudulle haetaan.

KASETTIKESKIÖT

NEW!! FAUBER ADAPTER

CONVERTS SCANDINAVIAN 45MM PRESS-FIT BOTTOM BRACKET CUPS TO 1.37 X 24 T.P.I BRITISH THREAD. PRICE 34.99 EURO.

FAUBER-SOVITIN ! MUUTTAA PURISTUSSOVITTEISILLA LAAKERIKUPEILLA OLEVAN KESKIÖN BRITTIKIERTEEKSI HINTA 34.99€

www.pyoratohtori.fi

en tiedä hävisikö yksi vastaukseni bittiavaruuteen, mutta tiedoksi vielä että myös adapteria ns. kierrekuppi-fauberiin on tulossa viikon parin sisään.
eli sillä saa jopot ja ponit ym vanhemmatkin muutettua kasettikeskiölle.
doctor

no tässä vielä kuvaa malli beestä, tämä versio sopii kierteellisiin eurofaubereihin:
NEW! FAUBER ADAPTER MODEL “B” CONVERTS SCANDINAVIAN THREADED FAUBER BB CUPS TO ITALIAN BB THREAD M 36 X 24 T.P.I PRICE 34.99 EURO

FAUBER-SOVITIN MALLI B MUUTTAA KIERTEELLISILLÄ KESKIÖKUPEILLA OLEVAN KESKIÖN ITALIALAISEKSI KIERTEEKSI HINTA 34.99

jos joku minua viisaampi voisi postata ton kuvan tähän niin aina parempi, itse en osaa. lisäksi olen kiitollinen jos asiasta mainitaan muillekkin forumeille ja blogeille mitänenytonkaan. kiitos.

on kyllä nerokas!

Tohtorille tiedoksi: kuvan saa postattua painamalla IMG namiskaa tuosta lootan johon kirjoittelet yläpuolelta ja liittämällä kuvan osoitteen ilmestyvään dialogi-ikkunaan. Siitä sitten ilmestyy tekstiosuuteen jotain mystistä koodia joka liittää kuvan höpinöiden sekaan.

hypistelin eilen näitä doctorilla ja vaikuttivat asiallisilta

toi kyllä teke kultaa sille firmalle joka sorvaa noi, nyyh kun en ollut tarpeeks viksu ja tehny pathentickkia itse. good luck to you dr. wario, not i mean pyoradoctorr!

On noi niin edukkaita, ettei noilla varmaan kukaan pääse ihan hirveesti rikastumaan.
Tossa on kuitenkin aika paljon materiaalia, (automaatti-) koneistusaikaa jne. Hieno
tuote kyllä, kuolema “kellofauberakselille”.

-Olli

http://freepages.genealogy.rootsweb.ancestry.com/~ohio/seneca/bloom_woodlawn/fauber.jpg

Muutamia omia asennushuomioita tähän loistavaan keksintöön:

Osa kiinnitetään keskiömuhviin Loctite 638 lukitteella. Se on suhteellisen kallista suomessa, mutta ebay.co.uk sta sitä saapi noin puoleen hintaan. Itse apaterin kiristys tapahtuu erikoistyökalulla, mutta se onnistuu myös hyvin kahdella 3mm lujalla tuurnalla ja lenkkiavaimella.

Hmm, vähän mietin miksi tämä A-malli on kierteellä yhdistettävä. USAsta hommaamani Ashtabula adapteri toimii neljällä kuusiokoloruuvilla, jotka sitovat puolikkaat yhteen muhvin läpi. Siinä voi siis käyttää ihan perus ruuvilukitetta =)

a-malli on kierteellä yhdistettevä koska skandifauberin sovite on pienempi kuin americano versiossa, pulttien nimellismittaa joutuisi pienentämään huomattavasti, ja sitten “tötterö” saattaisi notkua liikaa. lisäksi keksimäni konstruktio antaa paremman yhdensuuntaisuuden kierteisiin, kun on tuettu pitkältä matkalta.

ja loctite 638 on valittu suositeltavaksi lukitteeksi siksi että se omaa riittävän välyksentäyttökyvyn sekä lujuuden. adapterin asennus on tarkoitettu pysyväksi, ja tällä tökötillä se myös pysyy. Loctiten edustajan mukaan samalla lukitteella liimataan rautatiekäytössä veturien pyörät.

ja niille asiakkaille jotka tuovat valmiin putsatun rungon pajalleni, tarjoan loctiten ja asennuksen kaupan päälle. - ainakin toistaiseksi.

terveisin, PT