Farewell: YV-Heijastin topi eli valmistettiin 3M Diamond Grade skeneheijastimia

Hail fellow grammanviilaajat! Täällä kuoletan kovaa vauhtia prosessin edetessä myös kuolevan stanssaustyökaluni kustannukset ja postitan teille pirtsakat pallurani. Koska tuota katseet suvereenisti itseensä keräävää ja juurikin siksi himoitsemaani fluoresoivaa ei oikein metritavarana löytynyt mistään vaan pelkästään jäätävän kokoisissa rullissa niin enimmäkseen sitä siis tarjolla. Muita värejä lähinnä huvin vuoksi ja hyvin rajoitetusti. Kirkkaissa ja punaisissa esiintyy myös randomisti standardimerkintöjä. Tarrat stanssattu siis valmiiksi näteiksi 5cm palluroiksi. Näitä on kiva lätkiä niiden tärkeiden tyyppien lokareihin ja emäputkiin sekä tietysti siihen rakkaan, valottoman vihulaisen naamaan. Pam!

Materiaali: Sitä parasta eli 3M Diamond Grade

[i]- UN ECE 104 -asetuksen vaatimukset täyttävä, silkkipainettava
ääreismerkintäkalvo

  • Kiinnitys: tasaiset alumiini-, ruostumattomat teräs- ja maalatut pinnat
  • Liima: kirkas, painoaltistettava
  • Ei haalistu UV-säteistä[/i]

Koko: halkaisija 50mm

[b]Hinta heijastimille (10 kpl), kirjekuorelle ja postimerkille: 6,66e

Kuori sisältää: 8 kpl fluoresoiva keltainen, 1 kpl kirkas, 1 kpl punainen sekä hieman yllätysextraa[/b]

Toimi näin: Laita nimesi ja osoitteesi yksityisviestillä inboxiini ja jää odottelemaan vastausta joka sisältää mobilepay-numeron minne voit siirtää rahat. Kun raha kilahtaa perille niin kirjekuori lähtee samana tai viimeistään seuraavana päivänä matkaan. Huom. kirjepostissa saattaa kestää nykyään jopa 4 päivää saapua perille. Muista lämmittää tarraa varovasti esim. hiustenkuivaimella mikäli kiinnität sen kaartevalle pinnalle kuten emäputkeen tai lokasuojaan.

heijastin

Montako vuotta luulette että näitä myydään tällä foorumilla?

Takuu voimassa kolme vuotta sen jälkeen kun pyörä on pitänyt jo heittää sekajätteeseen liian lyhyen elämän vuoksi.

Metri tuota heijastinteippiä 55mm leveänä maksaa 2,90€
Metristä saa 20kpl 50 millisiä tarroja,
Tästä sama määrä kympillä, ihan hyvin työn osuudelle hintaa tai en tiedä.

DanielBraun - 11:29, 26.4.2019 » Metri tuota heijastinteippiä 55mm leveänä maksaa 2,90€ Metristä saa 20kpl 50 millisiä tarroja, Tästä sama määrä kympillä, ihan hyvin työn osuudelle hintaa tai en tiedä.
Jos joku ei jaksa alkaa itse hakemaan teippiä kaupasta ja leikkelemään niin mielestäni erittäin kohtuullinen hinta ostettavalle työlle (varsinkin kun ununu tietysti maksaa verot tästä).

dear danskuli, pitää paikkansa vain kirkkaan ja punaisen kohdalla. itse asiassa etralla oli hieman yllätyksellisesti vielä halvemmalla eli 2,80/m. näitä ko. värejä riittää kirjekuoriin aika vähän multa. halvin metrihinta mitä löysin fluoresoivalle oli femman, hemmets.

tässä kävi myös ikävästi sillä tavalla, että fluoresoiva on tosiasiallisesti alle 52mm leveessä rullassa mikä tekee stanssaamisesta n. 100 kertaa työläämpää ja hitaampaa tuohon 55mm verrattuna joka istuu työkaluun ilman tähtäilyä

mut kyl, idea oli nimenomaan lisäarvon tuottamisessa sen sijaan, että yritän tyrkyttää jollekin toiselle heijastinhullulle metrikaupalla rullasta joten ajattelin tälläisen option muillekin kiinnostuneille venytetyssä kimppahengessä tarjoilla. olen itse ainakin ilmeisesti patologisuuteen asti kiinnostunut näkyvyydestä liikenteessä kun jaksan paskarrella tälläsiä. eihän tässä mitään järkeä ole ja ei taida ylittyä toi luovutusvoittoveroraja silti mulla tänäkään vuonna valitettavasti :smiley:

toki halusin myös tarjota tekemistä teille perjantaiksi

Joo ei tässä voi nyt kyllä myyjää rahanhimosta haukkua. DIY askartelu itselle on kivaa, mutta kun puhutaan vaikk sadan kappaleen sarjoista harrastelijatyökaluilla niin on se saatana työmaa. 0,5€/kiekko on alhainen hinta. Tilaisin heti ellei olis menny maku tän henkilön provoiluun, jota tässä on nyt vuoden ajan ollut mahdollisuus todistaa. Harmillista.

no se on kyllä kieltämättä tyhmää ja harmillista, vilpittömästi anteeksi siitä.

kiitos kiinnostuksesta. ajattelin ettei näitä kukaan halua, mutta nyt yllätti kyllä. teen erikoiserät tilaamaan ehtineille, mutta editoin alotuspostaukseen nyt ton default-setityksen tai tää menee ihan reisille. täytyy käydä ostaa kirjekuoriakin hemmets.

noi kyljestsisäänkeltaiset on kivoja siitäkin, että puuttuu standardileimat myös eli ovat ns. puhtosia jokainen

ehdin alkaa lätkimään näitä mikromuoveja jo ympäristöön innoissani, mutta täytyy ehkä vaihtaa vähän halvempaan kamaan :smiley: tätä jumalmateriaalia voi ihastella helsingissä staran piikkiin esim. korjaamon viereisissä betoniporsastolpissa joista jengi onkin ilmeisesti laatutietoisuuspäissään yrittänyt repiä näitä irti.

Kerrankin ununun kanssa samoilla linjoilla, tarrat ei paljoa paina ja 3M heijastimet näkyy kauaksi, omat pyörät täynnä tarraheijastimia, tilaisin jos ei olisi itsellä samaa tavaraa kotona.

Mitenhät ihmiset kritisois tätä jos foorumiveli jakais näitä ilmaiseksi?

Joo heijastintarralle tsemps!

Mulla seatstayssä/haarukoissa heijastintarrat ja yöllä on takana ajaneet sanonu että ihanku ois lisävalot seatstayssä.

Että nämä kyllä toimii, on hyviä ja lisää turvallisuutta, sekä ei paina juuri mitään.

Suositus!

omien kokeilujen perusteella 50mm kokoinen pallura ohkasessa seatstayssa tai muutoin hankalan profiilin putkessa ja haarukassa saattaa vaatia sit jonkinlaisen varmistuksen hiirenkorvien kanssa ellei osu tähdet kohdalleen ja avoimet reunathan näistä voi myös lakata umpeen jos haluaa maksimoida suojan elementeiltä. parhaimmillaan nää on jossain tasaisessa tai vain hieman kaarevassa pinnassa missä pyöreä muoto myös suojelee rullaantumiselta kontaktin toimesta.

tehostaan huolimatta liima vaikuttaa n. miljoona kertaa helpommalta tavaralta irroittelunkin suhteen kuin esim. aliexpressin kasari_he-man ftalaattiukolta tuoksuva myrkkyteippi (rip meitsi) ja on siis oikeasti myrkytöntä 3M:ssä.
on myös paljon asemoitavammissa eli jos menee väärään kohtaan saat irti helposti ja uudelleen kii ilman, että huomaat mitään eroa kunhan asennuskohta ei ollut user errorin vuoksi paskainen.

fluoresoiva keltainen palauttaa (mitatusti) melkein yhtä paljon valoa kuin kirkas. punainen on selkeästi hillitympi, mutta sekin hyvä.

UV-kesto jää nähtäväksi, mut eipä noi näytä parin vuoden aikana himmenneen kaupungin käytössä siinä missä värillinen aliexpress-kama huuhtoutuu auringossa kaikki kirkkaaksi nopeasti.

Tiukoissa kulmissa käytän lämmitystä, muovia nuo kait on? Ohuenkin putken ympäri muotoutuu ja itsellä pysynyt reunat kiinni metsäpyörässäkin, vanhimmat kait 5 vuotta.

hei tottis! hyvä protipsu, pitää koklaa. oon kuumailmalla tajunnu avittaa lähinnä teippien poistossa.

ehdin/jaksoin duunata muutaman kirjekuorellisen eli nyt näitä saisi taas.

sanomatta selvää, mut muistakaahan puhdistella ne asennusalustat rasvapaskasta jollain alkoholilla tmv.

Tässähän olis myös mahis duunata ite safetypizza…

safetypizza hemmets :smiley:

[meanwhile]

muutama pullottava kirjekuori postimerkkeineen odottaisi jälleen. täytynee modaa jotenkin stanssaustyökalua koska onnistumisprosentti lähestyy liian pientä numeroa.

kokeilujen jatkettua sanon, että näin jämyn tarran lämmitys paikoilleen on suositeltavaa jos alusta kaartuu vähänkin. tepsii myös jo asennettuihinkin toki ja ratkaisee hiirenkorvailmiön.

oheen curly girl bae mainosmateriaalia puhelimella ilman filttereitä ja muuta valonlähdettä auringon lisäksi.
verrokkina täysiä paistava dynamosecula:

Mun bullitti on kuorrutettu tällä, hyvää kamaa. Toimii myös iskusuojana: pari kertaa on pyörä valunu kalliota alas kyljellään ja ratekisesti asemoidut tarrat ovat ottaneet hitit vastaan kuuliaisesti.

Leikkelin tästä semmosta leopardikuosia :). Miten ois joku eläimet-sarja?

Neontiikeri ja -tseepra!

Mulla on ollut monessa pyörässä mustaa 3M heijastinteippiä. Ei pompi päivällä silmille samallalailla kuin nämä räikeämmät värit. Ei oo paha hinta näillä kun vertaa siihen ylimääräiseen askarteluun mitä on tullut itse tehtyä.