Etukori?

^Hyvin onnistuu. Oon käyttänyt spacerina niitä v-jarrupalojen pyöreitä prikkoja. Voin laittaa kuvan kohta.

Tältä näyttää kun waldin etukori ja lokari jakaa saman kolon ja pikalinkku ihmettelee vieressä.

https://live.staticflickr.com/65535/49966673031_6014921903_z.jpg

Pätevältä näyttää!

Myös Pyöräliiton suosittelema elämäntyyli

etukorissa elämäntyylinä ahdistaa ainoastaan se kun tajuut ettei sulla oo lopulta enää pyörää missä ei olis vähintään etukoria

Etukori!

image

Etutarakalle tarttis saada droppitanko-yhteensopiva kori. Vinkkejä? Mielellään pk-seudun myymälöistä.

Ketjua on plärätty ja Ikean Pleja on kartalla, mutta yhden sivustan aukko häiritsee koska autismi.

EDIT: Jahas nyt huomasin että tuota Plejaa on useapaa mallia. Tämä näyttäisi aika sopivalta itse asiassa, ehkä hieman turhan iso: IKEA-tuotteet - IKEA

Ootkohan katsonut oikeaa mallia? Tää on noista Plejoista varmaan parhaiten droppitangolle sopiva ja ei tuossa versiossa sivuaukkoa ole. IKEA-tuotteet - IKEA

EDIT: hyvä että huomasit :slight_smile: Granitin kori on hieman kapeampi ja sitä voi tietty madaltaa. Hieman painavampi, mutta myös jämäkämmän oloinen. https://www.granit.com/fi/wire-basket-large-black-372182/

Mulla on tämä ollu joskus droppitankopyörässä. Toimi ihan hyvin. Taisin joutua siirtämään metallia ehkä 5mm että mahtui oikea kahva vaihtamaan vaihdetta kunnolla. Ei mitään moitettaa tuu äkkiä mieleen

offtopix: pidettäiskö nää diagnostiset termit diagnostisina termeinä eikä synonyymeinä jollekin muulle? meinaan että jos toi sivustan aukko ei liity sun keskushermoston toimintaan, sosiaaliseen hahmottamiseen eikä aistiprosessointiin, ehkä kyse on sittenkin esim. huolellisuudesta, pikkutarkkuudesta tms?

t. nimim. ”wtf iibislintu ethän sä voi olla autismin kirjolla kun katsot ihmisiä silmiin ja tajuut sarkasmin _89”

13 Likes

ontopic: mulla on tämmönen BLB:n pieni kori (leveys luokkaa yksi jalka), oon kauheesti tykännyt. sopivan matala että pystyy sovittaan monenlaista koriin, mutta kuitenkin just tarpeeksi laitoja mun makuun.


Mikähän se olisi se tämän hetken fiksu etukori Cross-Checkkiin? Tai etutarakka johon voisi laittaa matalareunaisen suht pienen mustan korin. Ei tarvitse bike packing kuormauskykyä vaan lähinnä jos pari kolme 0.5l kaljaa ja mini-U kulkisi.

mä oon laittanu waldia sellaisiin paikkoihin mihin waldi mahtuu siitä syystä että

  • hyvä saatavuus, löytyy kivijalasta useimmiten
  • edullinen
  • kevyt
  • kestävä
  • saa kaikissa väreissä eli mustana ja kirkkaana
  • helppo sitoa kuorma

Torissa myynnissä maailman kehnoimmilla kuvilla ja ilman mitään selityksiä tämmönen etutartsan. Tunnistaako joku mallin? Hinta olis ihan ok ja se on helmikuusta asti ollut tarjolla (oletan että koska kuvat), voisin periaatteessa poistaa kuleksimasta jos about tietäisi mistä on kyse.

Onkohan ton tarkoitus kiinnittyä headtubeen tohon tapaan, joten yhteensopivuus ja toimivuus ylipäätään epäilyttää?

2 Likes

Valmistaja on Steco. Tosta on laidallista mallia Samba, mikä mulla on. En muista ton laidattoman nimeä.

Ja kiinnittyy tosiaan emäputkeen, mikä on etenki painavien kuormien kanssa tosi kiva asia. Motonetistä saa pakoputken kiristimet 2 eurolla, jos tuosta puuttuu alkuperäiset kiinnikkeet.

Edit: jaa onhan ne kiinnikkeetkin mukana.

1 Like

Mahtista, kiitos!

Tjaah eipä taidakaan just Steco olla mutta sama idis: https://steco.nl/en/product/balhoofd-voordrager-45x30/

Stecon rakenne varmaanki kestävämpi, niitä on CNC:ltä saanu 30 eurolla tai alle.

1 Like

Vaimolla samanoloinen Steco Samba ollu vuosia käytössä, on painava, mutta15 kg muistaakseni kantavuus ja kun tulee runkoon niin hyvä roudaamisessa. Stecoissa kyl paremmannäköset kiinnikkeet ja niitä on 2 erilaista kumipäällysteistä paria, joita sovittamalla aika monta kiinnityskomboa riippuen siitä mihin kohtaa emäputkee ylä- ja alaputki on kiinnitetty.

Samanlainen runkokiinnitys mun projektilangan 95 Kilauean Bellelli pet carrierissä, toimii myös siinä; meidän terrieri vaan kokee ympäristöä - ja kommunikoi sen kanssa - niin voimallisen fyysisesti, ettei minkäänlaiset front carrierit taida onnistuu ja tää Bellelli oli last resort, eli nyt siirrytään reppuratkaisuihin

1 Like


Mujissa metallikorit -20% joten en voinut vastustaa.

3 Likes