Espoon kuvarastit

V:nesteen torni

U:

4 Likes

Vanha oli Westendissä tässä: what3words /// The simplest way to talk about location

En kyllä ois ikinä löytynyt muuten, mutta tuosta tulee mentyä ohi harva se päivä, ja olen pohtinut mikä homma kyseessä :smiley:

Uutta:

3 Likes

Hemmets tätä on etitty! oisko mahdollista saada jotain apuja?

1 Like

Kilon asemalta pohjoiseen :slight_smile:

1 Like

Vanha, Kilon asemalta pohjoiseen, Turuntien vieressä

Uusi, yhtäkkiä päättyvä tie:

1 Like

Nii joo ja kertokaa jos uus on liian vaikee, yleensä oon laittanut aika laajan kuvan että helpompi tunnistaa, mut päätin nyt kokeilla tämmöst rajattuu.

Noooh siis nyt kun kysyit ni ainaki mulle tyyliin viimeset sata rastia on ollu liian vaikeita :smiley:

Mut emt, kruisailen nykysellään aika vähän Espoossa ni tulisko sit sellasii iisimpiäkään rasteja lähettyy noukkimaan – ellei sattuis nyt ihan tähän elinpiirin liepeille.

2 Likes

Näin suht aktiivisena näiden rastien hakijana, palautteenne: huomioitu. Koitan jatkossa pistää helpommin tunnistettavia tulille, niin saadaan hyvä kierto päälle.

Kuvarastit on erinomainen keino saada vaihtelua arkiseen grindaamiseen :smiley:

4 Likes

Ja näiden kolmenttien perusteella helpompaa kuvakulmaa kehiin:

3 Likes

Jee :)) on kyl ollu kutkuttavii ne kerrat ku on tullu topsuun sellasii mestoja jotka on joko tuttuja, tai meigän skillzeil & vakoojaverkostolla sherlockoitavii!

Ja muissaki tapauksissa must on kiva nähä mis päin espoota täcäläiset tycittelijät kulloinkin herättää pahennusta!

2 Likes

V: Near to Suomenoja shit-factory.

U:

1 Like

Snadi offtopäng, mutta näin sut Gallen-Kallelan museon kohdalla tykittelemässä itään :smiley: En tiedä kuuluiko täysiit mitkä huusin perääsi.

Kuulu joo. En ehtiny reagoida :smile:
Täysii

1 Like

Vanha Perkkaalla. Olin jo melkein matkalla Espoonlahteen, mutta sitten välähti. Tarkka sijainti tässä: what3words /// The simplest way to talk about location

Uusi:

2 Likes

Louhentie 16, Grilli Toro

2 Likes

Sen verran kivasti osuu työmatkalle, että siirretääs taas hiukan

V: Otaniemen metroasema/ostari

U:

2 Likes

Nopsat kuvarastit muiden asioiden oheella.

Vanha Tapiolan Golfilla:

Uutta söpöjen boksien ääreltä:

1 Like

V: Urheilupuiston metroasema.

U:

V: Karhusaaren laituri

U:

2 Likes

V: finnoon ympyrä

U:

1 Like