ENTINEN Yksivaihde Twitter

timoma - 21:35, 19.9.2016 » ^Jos mä olisin Snorlax niin olisin snadisti huolissani tuosta BMI:sta.
snorlaxii ei vittuuka kiinnosta, snorlax ajaa vigorellilla. siihen taipuu kyllä

Snorlax on O.G.

Viikko ajamattomuutta, ja hitto, että harmittaa. Tuntuu, että julkisilla on tosi vaivalloista mennä minnekään verrattuna siihen, että fillarilla voi vaan ajaa paikasta toiseen. (Ja saa liikkua!)

Ei sillä: julkinen liikenne on minusta full hd vitu awesome juttu. Mutta saispa jo pyöräillä.

itse olen nyt ajanut polkupyörällä ja se on ihanaa

Ai kauhee kun on iskenyt paha tennari/työmatka/dadcore-pyörä kuume. Mikähän tähän auttas…

laitoin hankoon nousukahvat jo valmiiks, et eiköhän me rueta kaupantekkoon.

pieni merenneito - 22:17, 19.9.2016 » itse olen nyt ajanut polkupyörällä ja se on ihanaa
Tämä. Paitsi nyt äsken salilta ajaessa voi todeta että enää ei oo shortsikelit.

Ei vidu, huominen duunipäivä päättynee eri osoitteessa kuin alkaa. Väli mennään veneellä ja pyörä jää väärälle rannalle. Eli kävelyä ja julkisia tiedossa, voi kakka.

Pyörä mukaan veneeseen, en näe ongelmaa.

A photo posted by @juvto

kaukomieli - 22:25, 19.9.2016 » Ei vidu, huominen duunipäivä päättynee eri osoitteessa kuin alkaa. Väli mennään veneellä ja pyörä jää väärälle rannalle. Eli kävelyä ja julkisia tiedossa, voi kakka.
Mun työpäivät on useimmiten sellaisia, jotta menen ja pääsen eri paikasta ja täten työmatkojen pyöräily ei oikeen onnaa :( mutta onneks huomasin pysyväni skeittilaudan päällä suht turvallisesti ja aij että tätä työmatkojen riemua nyt kun saa rullailla menemään ja lauta kulkee ihan näppärästi repussa mukana 8)

tuli pyykkikoneesta mieleen että vitun LG ja “hiljainen” direct drive. “hiljainen suoravetomoottori mutta lötkö runko joten jos kone tärisee niin kuin olisi menossa lattiasta läpi puolikkaalla koneellisella niin pysäytä ohjelma ja järjestele pyykit uusiksi rummussa niin oot ainakin tehnyt jotain ja kolina jatkuu silti”. 0/5.

^^^Mun skede on treeniksellä eikä avaimia :frowning:

Mut kävi kyl mielessä.

sani - 22:45, 19.9.2016 » ^^Skede kova! Ptäisköhän joku päivä kaivaa dekki esiin ja heittää joku bike & sk8 miitti pystyy.
Hahaha uujea i'm in!

Arvostan pesukoneneuvojanne mutta nukkasihdin tyhjäys on hyvin tuttua ja tein sen viimeksi kaksi kuukautta sitten (sieltä löytyi muun muassa pinnejä ja korvakoruja). Nyt tuon päältä_VITUN_täytettävän pesu_VITUN_koneen rumpu on täynnä harmaata haisevaa vettä ja ainoa sihti on siellä pohjalla. Kyseisessä pesu_VITUN_koneessa ei ole siis mitään luukkua edessä tai muuallakaan josta saisi vedet pihalle. Ja se pumppu jotenkin kärähti kun koko paska haisee palaneelle muoville ja pienintäkään pumpun inahdusta ei kuulu.

Mikä ois pesukoneiden fixi? Pyykkilauta? Vittu huoltovapaa.

Voi saatanan perse.

Nappaat kunnon painiotteen koneesta ja kaadat vedet pois. Vai mikä tos oli ongelma?

E: mut toi on kyl vähän nihkeetä jos se sininen taikasavu millä sähkölaitteet toimii on päässyt karkuun. Sitä on hemmetin vaikea saada sinne takas.

Pakastin.

DanielBraun - 22:22, 19.9.2016 »
pieni merenneito - 22:17, 19.9.2016 » itse olen nyt ajanut polkupyörällä ja se on ihanaa
Tämä. Paitsi nyt äsken salilta ajaessa voi todeta että enää ei oo shortsikelit.
Käntäkää nyt veistä haavassa! Tai älkää kääntäkö, koska huomenna lääkäri toivon mukaan tekee niin ja vapauttaa mut tästä paisehommelista.

pesen bibut ja merinoajokamat käsin pesualtaassa

tutam - 23:11, 19.9.2016 » huomenna lääkäri toivon mukaan tekee niin ja vapauttaa mut tästä paisehommelista.
Terve kriittisyys sen lääkärin kanssa sitten. Muista että
Konsta - 9:53, 12.9.2016 » Älä tutam huolestu. Ne on vaan kivekset. Se on ihan normaalia.