ENTINEN Yksivaihde Twitter

negaatio - 16:50, 16.8.2016 »
negaatio - 14:39, 10.8.2016 »
kid_scientifik - 18:15, 9.8.2016 » en jaksa kännykäl selailla tobii läpi ni kysyn täällä että miten negsulilla on kulkenu noi critit?
tähän vielä palatakseni: lähetkö ajaa koffien krittiin?
mitäs tälle kuuluu
tuu hoitaa muxuu + louni biekkii ni: go.

päivitin viikko sitten el capitaniin, ei vittu ei saatana.
wifi pätkii noi vartin välein. Internetpyöräile nyt sitten tässä.

kid_scientifik - 18:27, 16.8.2016 »
negaatio - 16:50, 16.8.2016 »
negaatio - 14:39, 10.8.2016 »
kid_scientifik - 18:15, 9.8.2016 » en jaksa kännykäl selailla tobii läpi ni kysyn täällä että miten negsulilla on kulkenu noi critit?
tähän vielä palatakseni: lähetkö ajaa koffien krittiin?
mitäs tälle kuuluu
tuu hoitaa muxuu + louni biekkii ni: go.
muxu megeen ja multa löytyy vaikka toi lookki esim ajoon

mä voin lainaa bulsuu nii voi pitää kersaa helpommi silmällä kritit

On melkoinen paikka pyöräillä tämä Istanbul, sanoisin.

rokpete - 13:58, 16.8.2016 » chromella ovat sitten miettineet asioita ja päättäneet, että backspace ei toimikaan enää "back"-näppylän tavoin, vaan edellissivulle paluun toteuttamiseen vaaditaan tästedespäin alt-nuoli -näppäincomboa. en nyt tiiä et oonko samaa mieltä tuon uudistuksen parhaudesta.
Ei muuten toimi enää Operassakaan. Pitäisköhän vaihtaa Exploreriin?

Ei hemmetti, laitteet pimenee. Oon kuunnellut mun vanhasta puhelimesta musaa yhdistettynä se vahvariin ja nyt se pimeni totaalisesti. Hitto miks heitin mun kaikki vanhat läppärit menee muutossa paitsi tän ja täkin aivan paska ja vääräs huonees ja nettiradiot ei toimi jajaja. Pitäis varmaan lähtee ajaa.

SuicideHub - 19:50, 16.8.2016 » On melkoinen paikka pyöräillä tämä Istanbul, sanoisin.
onks kapeet kadut täynnä autoja? varo ettei sua epäillä vallankaappaajaksi

Käynyt mielessä että, pitäisikö sitä hommata toinen fixi. Kattellut niitä halvimpia jotka pyörii alennuksissa ja niin edelleen.

Niin onko se halvin NOIN 200 €?

manuelkala - 19:53, 16.8.2016 »
SuicideHub - 19:50, 16.8.2016 » On melkoinen paikka pyöräillä tämä Istanbul, sanoisin.
onks kapeet kadut täynnä autoja? varo ettei sua epäillä vallankaappaajaksi
No semmosta, ja isojakin katuja, hyvin kieroilla liittymillä, täynnä autoja, poliiseja ohjaamassa, vailla sääntöjä. Käytin äsken vajaa puoltoista tuntia alle kymmeneen kilsaan vaikka ajoin läpi kaikista punasista.
SuicideHub - 19:59, 16.8.2016 »
manuelkala - 19:53, 16.8.2016 »
SuicideHub - 19:50, 16.8.2016 » On melkoinen paikka pyöräillä tämä Istanbul, sanoisin.
onks kapeet kadut täynnä autoja? varo ettei sua epäillä vallankaappaajaksi
No semmosta, ja isojakin katuja, hyvin kieroilla liittymillä, täynnä autoja, poliiseja ohjaamassa, vailla sääntöjä. Käytin äsken vajaa puoltoista tuntia alle kymmeneen kilsaan vaikka ajoin läpi kaikista punasista.
heh, falafelit vaa kadunvarresta sit :---)
naitsirK - 19:51, 16.8.2016 » Ei hemmetti, laitteet pimenee. Oon kuunnellut mun vanhasta puhelimesta musaa yhdistettynä se vahvariin ja nyt se pimeni totaalisesti. Hitto miks heitin mun kaikki vanhat läppärit menee muutossa paitsi tän ja täkin aivan paska ja vääräs huonees ja nettiradiot ei toimi jajaja. Pitäis varmaan lähtee ajaa.
Halvalla pääseet kun upgradeet läppäris, osta vaan vähän osia sisään ja se on siinä! Niin tulen itse tekemään, kovo ja uudet ramit

läppärin upgrade, ite ehkä mieluummin polttaisin rahaa pihalla tynnyrissä.

tänään olen tehnyt töitä noin vartin ajan

Vähän vaikea ollut kanssa duunissa nakutella juttuja kasaan, mutta joka päivä kiitän mielessäni Jon Skinneriä Sublime textistä ja CHNM:ää Zoterosta. Hyppäisin varmaan sillalta ilman noita.

manuelkala - 21:11, 16.8.2016 » tänään olen tehnyt töitä noin vartin ajan
3 päivää töitä jälellä... sit se loppuu

ms office taitaa olla valtion virallinen työkalu kaikkeen

tmar lets mash when nähd

peltsip - 20:05, 16.8.2016 » läppärin upgrade, ite ehkä mieluummin polttaisin rahaa pihalla tynnyrissä.
Mitähä sää selität. Vähä muistii ja ssd, niin parilla sadalla eurolla saa useemman vuoden vanhasta koneesta aivan todella hyvän. Toki sillä varauksella, että kone on alunperin ollut kohtuullinen

Katsoo olympialaisia ja toipuu

tutam - 21:16, 16.8.2016 » [Sublime text](https://www.sublimetext.com/)
Tyyppasin joskus kun työkaveri hehkutti, mutta ei. Vim on elämäntapa.

Liimailee Rykään frankenlokaria ja kuuntelee kikkeliheviä.