ENTINEN Yksivaihde Twitter

jes, lempparisarja jonka kotimaan versiota ei vaan pysty katsomaan. tätä mä oon aina halunnut.

pystykö sitä jenkkiversiotakaan?

Jenkki on selkeesti enemmän komedia, se ei tunnu missään vaiheessa feikkidokkarilta. Sellaisenaan ihan ok, mutta alkuperäinen on god tier.

joo siis komediahan se brittikin on (mun mielestä), ei vaan oo niin alleviivattua. Tuntuis että alkuperäinen on tunnaria myöten pidemmälle mietitty, nämä kopiot taasen ovat, noh, kopioita.

Alkuperäinen the Office on valehtelematta tahi liioittelematta paras komediasarja koskaan. Jenkkiversio on ihan hyvää krapulakomediaa.

Suomalaista versiota kohtaan oli aika isot odotukset, koska aihepiiri istuisi suomalaiseen menoon tosi hyvin (miettikää miten paljon meillä on hauskoja toimistosketsejä). Vielä kun rooliin olisi laitettu Kari Hietalahti, joka oli jo Kimmo-sarjassa täydellinen David Brent.

Mut sit VITTU:

kynis - 12:13, 15.8.2016 » pystykö sitä jenkkiversiotakaan?
no oli siinä hetkensä, välillä kyllä vitutti. mutta kato nyt tota hedberg.gif niin ei tota pysty katsomaan kyllä hetkeäkään.
peltsip - 13:14, 15.8.2016 »
kynis - 12:13, 15.8.2016 » pystykö sitä jenkkiversiotakaan?
no oli siinä hetkensä, välillä kyllä vitutti. mutta kato nyt tota hedberg.gif niin ei tota pysty katsomaan kyllä hetkeäkään.
joo ei kyllä ei pysty ei. hyi & yäk.

Ajoin mun “parran” eilen ja nyt on ihan alaston olo

^hetken on käynyt itselläkin mielessä josko ajais pois. Mut melkein kaks vuotta kasvattanut ni jotenki ei raaski.

En oo koskaan nähny niin paljon partaa kun tän viikonlopun flowssa ja oon sentään käyny pakistanissa.

Hätäväistöliike → kengänkärki pisti lokarin mutkalle. Kiitos Curana 2016-2016.

mrman - 14:05, 15.8.2016 » Ajoin mun "parran" eilen ja nyt on ihan alaston olo
Ajelin myös lyhyeksi ja kaikki itsekunnioitus katosi. Nimimerkkiä klikkaamalla pääsee ig profiiliin näkemään millanen se oli pari kuukautta takaperin.
parempitommi - 14:58, 15.8.2016 »
mrman - 14:05, 15.8.2016 » Ajoin mun "parran" eilen ja nyt on ihan alaston olo
Ajelin myös lyhyeksi ja kaikki itsekunnioitus katosi. Nimimerkkiä klikkaamalla pääsee ig profiiliin näkemään millanen se oli pari kuukautta takaperin.
KATSO KOHUKUVAT! TÄLLAINEN OLI YYVEEN UUSIMMAN KOHUKÄYTTÄJÄN PARTA ENNEN KUIN SE OLI NYKYISELLÄÄN!!

Aika outo juttu… kun leikkaa parran nii kaikki mystisesti tekee perässä, vaikkei siitä kerro kenellekkään ja on 2000 km 5000 km päässä.

Yhteensattumaa jep. no kuka muu ajanu partansa?

E: Jos mä kävelen käsilläni NYT tässä ja HETI nii teettekö sitten perässä ja kirjotatte siitä nettiin?

ajoin autoo eilen

  • Ka­me­ra­val­von­taan tu­lee ol­la sel­keä toi­min­ta­suun­ni­tel­ma.
  • Ka­me­ra­val­von­nas­ta on tie­do­tet­ta­va nä­ky­väs­ti.
  • Tal­len­tei­ta ei saa käyt­tää muis­sa kuin niis­sä tar­koi­tuk­sis­sa, mi­tä var­ten ka­me­ra­val­von­taa on alet­tu suo­rit­taa.
  • Ka­me­ra­val­von­nan kaut­ta saa­tua tie­toa ei saa luo­vut­taa käyt­tö­tar­koi­tuk­sen vas­tai­ses­ti ul­ko­puo­li­sil­le.
  • Ku­va­tal­len­teet ei­vät saa ol­la ul­ko­puo­lis­ten näh­tä­vis­sä esim. val­von­ta­mo­ni­to­reis­ta.
  • Tal­len­teet tu­lee hä­vit­tää he­ti, kun ne ovat käy­neet tar­peet­to­mik­si.

Aika outo juttu… kun kengänkärki pistää lokarin mutkalle nii Vilske mystisesti tekee perässä, vaikkei siitä kerro kenellekkään ja on ainakin toisessa kaupunginosassa.

Damnnn mitä tää windows10 asentelee itteksiin päivityksii jotka rikkoo bootloaderin. Kiitos vaa

https://i.ytimg.com/vi/rvYsXW0rW4k/maxresdefault.jpg

Meinasiko Kemetti turvata kotiaan valvontajärjestelmällä?

  • Ka­me­ra­val­von­nas­ta on tie­do­tet­ta­va nä­ky­väs­ti.

Mielessä vaan