ENTINEN Yksivaihde Twitter

FF - 14:08, 13.8.2016 »
milou - 12:23, 13.8.2016 » Kai sitä täytyy lähteä ihmettelemään Flowta Turusta asti, mutta VAATEKRIISI!
eiköhän se kriisi ratkea kun käyt kaupoilla hankkimassa sadevaatetusta
http://i.imgur.com/FXngd0K.jpg

Onks tääl numismaatikoita? Pihlajiston kirpparilla kaikkii ihme rahoi lähi-idästä ja venäjältä 1800-l. Onkohan aitoo shittii

tutam - 12:28, 13.8.2016 »
naitsirK - 12:22, 13.8.2016 » Olisko parempi laittaa kaikki ostoilmoitukset saman topikin alle vai uppailla yksittäisiä tarpeita? Toisinsanottuna kumpi ärsyttää vähemmän: usempien tarpeiden uppailu vai yhden uppaaminen mistä ei erota otsikosta mitä se sisältää?
Noin yleisesti sanoisin, että erilliset ilmoitukset, koska informatiivisella otsikolla tavoittaa paremmin mahdolliset myyjät, jotka eivät välttämättä selaa kaikki ostoilmoituksia läpi kaupanteko mielessään. Tietty jos on hirveä lista tavaraa, niin sitten yksi ilmoitus, jossa mahdollisimman selkeä otsikko. Tyyliin: "Osat retkipyörän runkoon" tmv.
Jees näin se on kyllä järkevintä tehdä, kiitti hyvistä pohdinnoista!
mohnomishe - 15:35, 13.8.2016 » Onks tääl numismaatikoita? Pihlajiston kirpparilla kaikkii ihme rahoi lähi-idästä ja venäjältä 1800-l. Onkohan aitoo shittii
Eilen juuri töissä hämmästeltiin kun alibabasta löytyy joitain harvinaisia 1800-luvun suomenmarkkojakin mielin määrin ja hintana murto-osa arvostaan.
parempitommi - 14:04, 13.8.2016 » Maksan sulle tuosta 110e kun tuot polkemalla Ouluun
parempitommi - 16:56, 13.8.2016 »
elisa - 13:04, 12.8.2016 » Mulle kans yks lippis! Ja lenkillekin voisin joskus lähtä! Oulussa kans :-)
Tuutko mun luokse lenkille? Ja lippiskin kelpais.
Käykääs joku kattomassa onks tommil kaikki hyvin.
Frankton - 17:22, 13.8.2016 »
parempitommi - 14:04, 13.8.2016 » Maksan sulle tuosta 110e kun tuot polkemalla Ouluun
parempitommi - 16:56, 13.8.2016 »
elisa - 13:04, 12.8.2016 » Mulle kans yks lippis! Ja lenkillekin voisin joskus lähtä! Oulussa kans :-)
Tuutko mun luokse lenkille? Ja lippiskin kelpais.
Käykääs joku kattomassa onks tommil kaikki hyvin.
Oon aidatulla tehdasalueella, porteistakaan ei pääse ilman timeconia :|
parempitommi - 17:29, 13.8.2016 »
Frankton - 17:22, 13.8.2016 »
parempitommi - 14:04, 13.8.2016 » Maksan sulle tuosta 110e kun tuot polkemalla Ouluun
parempitommi - 16:56, 13.8.2016 »
elisa - 13:04, 12.8.2016 » Mulle kans yks lippis! Ja lenkillekin voisin joskus lähtä! Oulussa kans :-)
Tuutko mun luokse lenkille? Ja lippiskin kelpais.
Käykääs joku kattomassa onks tommil kaikki hyvin.
Oon [s][b]aidatulla tehdasalueella[/b][/s] [u][b]Laitoksessa[/b][/u], porteistakaan ei pääse ilman timeconia :|

Ilmeeni, kun polkupyörävarkaus ei ole ajoneuvoon kohdistuva rikos, mutta tieliikennelaki kieltää mua pyöräilemästä “ajoneuvolla ajo kielletty”-merkin ohi…

^
Mutta eikös toisen omaisuuden turmeleminen tai anastaminen ole laitonta?

Se on esineeseen kohdistuva rikos.

Esineellä ajo kielletty.

okei. no ei voi muuta sanoo ku että aika paska homma

https://s9.postimg.org/v04of3sov/WP_000724.jpg
On muuten kovia siemeniä sisällä, kaktuksen hedelmä.

asb - 17:38, 13.8.2016 » Ilmeeni, kun polkupyörävarkaus ei ole ajoneuvoon kohdistuva rikos, mutta tieliikennelaki kieltää mua pyöräilemästä "ajoneuvolla ajo kielletty"-merkin ohi...
Tein kanssa rikosilmon tällä viikolla, samaa ihmettelin.

viimeisessä kahdessa naisten keirin vedossa yksi kaatuminen kummassakin :frowning:

Roni - 22:41, 13.8.2016 » viimeisessä kahdessa naisten keirin vedossa yksi kaatuminen kummassakin :(
Mistäs nuo näkisi? Kokeilin yleareenasta löytää mutta liikaa vaihtoehtoja

“YLE RIO 2016” sovelluksen kautta olen katsellut. Ilmainen ohjelma, mutta tunnusten vahistaminen kesti ainakin mulla pari päivää…
E: Etusivun vasemmasta yläkulmasta valikko auki → suorat. Sieltä löytyy käynnissä olevat ja tulevat lähetykset…

Yle näyttää kai vain finaalin joka tulee joskus 0130

No niin: lyhemmät rattaanpultit vaihdettu, rottainen flite lyöty kiinni, satulatolppa nostettu melkein limittiin plus rungosta vaihdettu tolpan kiristin pikalinkusta pulttiin. Vielä etutartsi kiinni ja rottainen takatarakka jostain niin utilityvitunbiek alkaa olla valmiina kauppareissuille, juna-asemalle ja tulevien kevyiden bassokamojen haulaamiseen. Avainsanoja: projekti yksi auto vähemmän, Proline lol, Tange MTB plain gauge lolol, Supersteer lololol, Response Big Fork nyt saatana…, 26", 1x7.

Voin hyvin.

Viime yö laavulla nuuksiossa, tämä yö ilmeisesti skyrimissä.

saa taas avokki olla ylpeä valinnastaan