ENTINEN Yksivaihde Twitter

DanielBraun - 17:53, 10.8.2016 »
DanielBraun - 12:37, 9.8.2016 » Hengaan töissä ja selailen palparunkoja.
Parallax, uhka vai mahdollisuus?
ite ostaisin italiasta jotain halvalla jos ois [s]tarvetta[/s]haluja nyt kun kerrankin sitä on tarjolla

jos näin ei tee ja harmittelee palstalla hieman myöhemmin kohtaloaan tulen mieluusti puristelemaan sitruunaa haavoihin :slight_smile:

Hiton milkywayhommat kyllä kun ovat puskeneet mässitkin ihan halpapalpa-kategoriaan. Tänään taas mietin oman myymistä mutta kun laskeskelin mitä siitä kehtais pyytää niin joko kukaan ei ostais tai sitte jäis ittelle kovin paha mieli hinnasta.

FF - 18:46, 10.8.2016 »

ite ostaisin italiasta jotain halvalla jos ois tarvettahaluja nyt kun kerrankin sitä on tarjolla
jos näin ei tee ja harmittelee palstalla hieman myöhemmin kohtaloaan tulen mieluusti puristelemaan sitruunaa haavoihin :slight_smile:

Kiitos. Mä salaa luotin et sä oot mun sellainen suunnannäyttäjä ostamisessa.
Npertj - 16:04, 10.8.2016 » teekkaritiimissä koska niillä on hienommat kampaukset
Oliks sulla korkeampia tutkintoja? Keskiasteen joukkueessa olis nimittäin vielä tilaa.
DanielBraun - 17:53, 10.8.2016 »
DanielBraun - 12:37, 9.8.2016 » Hengaan töissä ja selailen palparunkoja.
Parallax, uhka vai mahdollisuus?
Kelkka/5, suosittelen.

hitto toi anssi kasitonnin kuratoima näyttely pekilossa oli siisti…

asb - 18:52, 10.8.2016 »
Npertj - 16:04, 10.8.2016 » teekkaritiimissä koska niillä on hienommat kampaukset
Oliks sulla korkeampia tutkintoja? Keskiasteen joukkueessa olis nimittäin vielä tilaa.
Mä oon metsätieteen ylioppilas, ketä muita mun tiimissä ajaa?

^ei teekkari->humanisti.

Mulla on viime aikoina mennyt ajohommien osalta suunnitelmat lähinnä metsään, joten vissiin olisin pätevä Odien posseen.

varolevy - 19:15, 10.8.2016 » ^ [b]teekkari[/b]->[s]huma[/s] [b]nisti[/b].
timoma - 19:16, 10.8.2016 » Mulla on viime aikoina mennyt ajohommien osalta suunnitelmat lähinnä metsään, joten vissiin olisin pätevä Odien posseen.
Saako metsässä ajaa rauhassa? vai meinaatko että mennyt metsään suunnitelmat

^Epäilemättä sekä että.

HIrvee deja vu, mut en ymmärtänyt.
Muistan että joku kirjotteli joskus kuulevansa huutelua kun ajeli metsässä yksin joko joku paska-face maastopuku päällä siellä sammalten seassa puhumassa paskaa.

asb - 18:52, 10.8.2016 »
Npertj - 16:04, 10.8.2016 » teekkaritiimissä koska niillä on hienommat kampaukset
Oliks sulla korkeampia tutkintoja? Keskiasteen joukkueessa olis nimittäin vielä tilaa.
moi kerran teekkari aina teekkari ei siinä tutkintoja kysellä vaan ootko vajakki kun kyselet

Juuh elikkäs paikka on sun.

IKEAsta saa nyt polkupyöriä. SLADDA-pyörä näyttää hihnavetoiselta sinkulalta ja siinä sanotaan olevan automaattivaihteisto. Mikä ihmeen automaattivaihteisto?

Biciolli - 20:46, 10.8.2016 » IKEAsta saa nyt polkupyöriä. SLADDA-pyörä näyttää hihnavetoiselta sinkulalta ja siinä sanotaan olevan automaattivaihteisto. Mikä ihmeen automaattivaihteisto?
https://www.sram.com/sram/urban/products/automatix
paulos - 20:50, 10.8.2016 »
Biciolli - 20:46, 10.8.2016 » IKEAsta saa nyt polkupyöriä. SLADDA-pyörä näyttää hihnavetoiselta sinkulalta ja siinä sanotaan olevan automaattivaihteisto. Mikä ihmeen automaattivaihteisto?
https://www.sram.com/sram/urban/products/automatix
EI muuten yhtää hassumpi, niiku oikeesti.
Kemet - 20:52, 10.8.2016 »
paulos - 20:50, 10.8.2016 »
Biciolli - 20:46, 10.8.2016 » IKEAsta saa nyt polkupyöriä. SLADDA-pyörä näyttää hihnavetoiselta sinkulalta ja siinä sanotaan olevan automaattivaihteisto. Mikä ihmeen automaattivaihteisto?
https://www.sram.com/sram/urban/products/automatix
EI muuten yhtää hassumpi, niiku oikeesti.
Pyörä vai automaattilaatikko? Miten tuokin pyörä on saatu painamaan 15kg? Lähtökohtaisesti huonekalukauppa vois myydä huonekaluja. Jos joku saa tuosta mieleisen kulkineen, niin hyvä.
presta - 20:58, 10.8.2016 » Lähtökohtaisesti huonekalukauppa vois myydä huonekaluja. Jos joku saa tuosta mieleisen kulkineen, niin hyvä.
Sama kuin lähtökohtaisesti Posti vois jakaa postia..