ENTINEN Yksivaihde Twitter

Tiputtakaa ne kilot vyötäröltä ni alkaa pyörä kulkemaan criteissä ja krosseissa. Halvempaakin. Saisko kingiltä jotain weight loss -kannustustaperlaakeria?

Laitoin tokaa kertaa pyörän myyntiin ikinä :frowning:

Mun vispilä 8.3 jotain ja vyötäröltäkin lähteny kesän aikana joku 8-9kg.

accro - 16:11, 9.8.2016 » Tiputtakaa ne kilot vyötäröltä ni alkaa pyörä kulkemaan criteissä ja krosseissa. Halvempaakin. Saisko kingiltä jotain weight loss -kannustustaperlaakeria?
tai voisko joku teettää tarran stemmiin "no scales no rules"

Mun Jydin huomaa raskaaksi ilman vaakaakin.

Esim. kuormuria ajaessa tyhjä auto lähtee hyvin kakkosella liikkeelle, mutta jos Jydi on kuormatilassa ni täytyy aloittaa ykkösestä.

accro - 16:11, 9.8.2016 » Tiputtakaa ne kilot vyötäröltä ni alkaa pyörä kulkemaan criteissä ja krosseissa. Halvempaakin.
Ja just ku yritän kerrytellä vähän massaa...

Kevyt ois nyt vaan halu, miten se meni. Ostaminen on ihmisen parasta aikaa. Elämä ilman projektia on ankeaa.

Jenkkakahva vyötäröllä on jousitettua massaa, ja sen saa polkimen päälle.

Käynyt mielessä että, kuinka paljon sitä viinaa saa tuoda suomeen italiasta?
Kun viimeksi kun siellä olin niin esim: Jack Daniels pullo makso jotain 2 €, niin olis kiva tuoda pieni varasto OMAAN käyttöön.

Epäilen erittäin vahvasti, ettei jackipullo maksa missäänpäin maailmaa noin vähän. Jotain paikallisia litkuja voit ehkä sillä hinnalla saada, mutta sitäkin epäilen. Viinaa saat kuitenkin eu-maasta toiseen tuoda niin paljon kuin saat tuotua. Tullin rajoitukset rajaavat määrän, jonka ylittäminen vaatii lisäselvityksiä omaan käyttöön päätymisestä ja sitäkään ei oikein ilman pakua ylitetä…

accro - 16:11, 9.8.2016 » Tiputtakaa ne kilot vyötäröltä ni alkaa pyörä kulkemaan criteissä ja krosseissa. Halvempaakin. Saisko kingiltä jotain weight loss -kannustustaperlaakeria?
Meinaatko että pyörä ei kulje? :/

E. Ja että ylipainoa löytyy?

Munccis - 22:34, 8.8.2016 »
pieni merenneito - 22:24, 8.8.2016 » olen tampereella
Onks sulla täällä joku nainen?
no näköjään hemmetti
pieni merenneito - 1:00, 28.1.2016 » Vittu mikä pahoinvoinnin topic.
Hmm
josbanse - 17:47, 9.8.2016 » Epäilen erittäin vahvasti, ettei jackipullo maksa missäänpäin maailmaa noin vähän. Jotain paikallisia litkuja voit ehkä sillä hinnalla saada, mutta sitäkin epäilen. Viinaa saat kuitenkin eu-maasta toiseen tuoda niin paljon kuin saat tuotua. Tullin rajoitukset rajaavat määrän, jonka ylittäminen vaatii lisäselvityksiä omaan käyttöön päätymisestä ja sitäkään ei oikein ilman pakua ylitetä..
Ok, Voi olla mahdollista että, muistan väärin. Ehkä se oli viinipullo joka oli 2 € emt.
negaatio - 17:49, 9.8.2016 »
accro - 16:11, 9.8.2016 » Tiputtakaa ne kilot vyötäröltä ni alkaa pyörä kulkemaan criteissä ja krosseissa. Halvempaakin. Saisko kingiltä jotain weight loss -kannustustaperlaakeria?
Meinaatko että pyörä ei kulje? :/ E. Ja että ylipainoa löytyy?
On se keventely ihan jees harrastus mut performance gainit tehdään ruokapöydässä.

en jaksa kännykäl selailla tobii läpi ni kysyn täällä että miten negsulilla on kulkenu noi critit?

Oon ajanu vaan lenkkiä kun eio fixiä!

pieni merenneito - 17:55, 9.8.2016 »
Munccis - 22:34, 8.8.2016 »
pieni merenneito - 22:24, 8.8.2016 » olen tampereella
Onks sulla täällä joku nainen?
no näköjään hemmetti
No mutta hyvä. :) Tampereella on oikein hyviä naisia kyllä.
negaatio - 18:19, 9.8.2016 » Oon ajanu vaan lenkkiä kun eio fixiä!
http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/avatars/negaatio.jpeg?1470664319
accro - 18:12, 9.8.2016 »
negaatio - 17:49, 9.8.2016 »
accro - 16:11, 9.8.2016 » Tiputtakaa ne kilot vyötäröltä ni alkaa pyörä kulkemaan criteissä ja krosseissa. Halvempaakin. Saisko kingiltä jotain weight loss -kannustustaperlaakeria?
Meinaatko että pyörä ei kulje? :/ E. Ja että ylipainoa löytyy?
On se keventely ihan jees harrastus mut performance gainit tehdään ruokapöydässä.
mistä keventelystä ja gainsseista nyt oikeen sössötät?

Mustikkamaan seikkailupuistos hyvät seikkailut sekä mainiot löylyt harjun saunas, elikkäs aika solid 5/5 päivä.