ENTINEN Yksivaihde Twitter

scphnt - 22:04, 7.8.2016 » Tuhoat akun ajamalla ihan tyhjäksi.
Onneksi akku ei ole ihan tyhjä läppärin näyttäessä tyhjää ja mennessä hibernateen.

Kääräisin droppiin jonkun laatikon perältä löytyneen crabon look tankonauhan ja es-jonne looksit nousi aivan uusiin sfääreihin. Ei helkkari pakko kietaista pois. Kaikkea ei näköjään kannata ostaa vaikka halvalla sais. Mitäköhän muita rumia nauhoja multa löytyis.

Lumikko - 20:44, 7.8.2016 » Joo kyllä nyt on todistettu ettei Enve ole käyttökelpoista tavaraa lainkaan.
Just kun meinasin ostaa Amerin osakkeita. :/

Voitais masinoida viraalikampanja Envee ja Amerii vastaan ja shortata…

se tunne kun katsot että viimeisin postaaja on M ja leuka auki loksahtaneena menet tarkastamaan ja sit toteat että ai niin, sähköpostin inboxissahan tuo vaan tarkoitti että mannisella on asiaa.

e: eli nimimerkkivalinta kyllä varmaan tahtomattaan ihan nappiin.

Annemiek van Vleutenilla kolme murtumaa selkärangassa eilisestä ulosajosta.

^Taisi olla alkuperäisessä tweetissä tarkennettuna vielä että murtumat lannerangassa. Niskat/kaulan seutu ollut kyllä kanssa kovilla…

Soini-pätkä valtiolangassa teki kyllä hyvää. En viittiny mennä sinne toistattamaan sitä enää kun ehti tulla jo aika moneen kertaan. :slight_smile:

On tää kesälomilta paluu synkkää. Viikon kerenny olla töissä ja jo nyt tuntuu ettei oo lomalla ollutkaan. Alle neljän viikon kesäloma on kuin keskeytetty yhdyntä.

Puuh ittel eka työpäivä ja sama fiilis jo nyt. Nään lottovoiton ainoona ratkasuna.

mä pätkin kesälomani yleensä kahteen osaan. Onko sit loma kaks tai neljö viikkoa, tuntuu töihinpaluu aina samalta

DanielBraun - 16:33, 8.8.2016 » mä pätkin kesälomani yleensä kahteen osaan. Onko sit loma kaks tai neljö viikkoa, tuntuu töihinpaluu aina samalta
Mun paras lomakesä oli pari vuotta sitten kun olin toukokuun lopusta lähtien aina viikon lomalla, ja kaksi töissä, ja tämä jatkui syyskuun alkuun asti. Sai ottaa aina viikon reissuja tai muita projekteja, ja sit töihin toipumaan ja nollaamaan.

danulla hyvä taktiikka

kaks kertaa kesässä takas töihin

itekki haluisin tollee

toisaalta siinä sais aika monta pitkää viikonloppua kyllä 4 viikon kesälomista pätkittyä jos työnantaja hyväksyy järjestelyn.

Npertj - 16:39, 8.8.2016 » kaks kertaa kesässä takas töihin
Tuollai ajatellen tietty kauhea joo. Mut sopii mulle parhaiten. Saa vähän jaksotettuun kesää.

Tota pitkää viikonloppua tms yritin jossainvaiheessa puhua. Kaatui lyöehtosopimuslässynlässyn joten en jaksanut yrittää. Ajatus olis ollu tehdä pitkin kesää ns lyhyttä viikkoa. 3-4pv duunia ja 3-4pv vapaata tyyliin

osa-aikakesä. aina vähän lomaa ja aina rahat loppu

ite kyllä oon sillai onnellisessa asemassa että viimeisellä lomaviikolla oli jo oloja että jospa pääsis jo kiipeilee ja kaatelee puita

eli mukava että on kuukausi putkeen vapaata ja sitte takas kivoihin hommiin

Ei muakaan duuniin palaaminen satu. Onni on olla sikäli oikeassa duunissa.
Tänä kesänä sain pitkästä aikaa vetää liki 5viikkoa putkeen lomaa ja oli kiva. Olen kyllä usein myös pilkkonut lomia ja sekin jees…vähän tilanteen mukaan. Nyt lasten kanssa iisimpää olla putkeen koska mm.koulujen lomat.
Yksistä isyysvapaista aiheutui tilanne, että lomaviikoille tuli ahdasta ja sovin reilut 1,5 viikkoa pidettäväksi niin, että 4päiväinen viikko. Oli aika jees.

ite pidän kahdessa osassa jos näyttää siltä että murheen laaksossa on vaellettu liialti.

tänä vuonna ois kyllä pitäny suoraan ottaa saikkua mutta näin vaan mennään babylon best

Oispa voinu pitää kahessa osassa, tuntuu ihan uskomattoman hankalalta totuttautua normaaliin työelämään. Aamulla ei jaksais lähteä ja töistä ku pääsee ni ei jaksais tehdä mitään.