ENTINEN Yksivaihde Twitter

Näi se o. Pari vuotta vielä ja sit voin syyttää edes koululaitosta.

Tuolle joutu jo naurahtamaan vallan ääneen :smiley:

Mites muuten toi Pokemon? Onhan toi jo niin monta päivää vanha juttu, että eiköhän joku ole jo ehtinyt selittää sillä nykynuorisolaisten turmion.

Joo. PokemonGO = väärin ulkoiltu

Ainiin, kohdatessasi pokemonzombin, älä ainakaan soita pyöräsi kelloa koska se puhelimeensa uppoutunut ihmisraunio saattaa säpsähtää ja tiputtaa puhelimensa.

manuelkala - 17:09, 24.7.2016 »
pieni merenneito - 15:47, 24.7.2016 » edget on tehty dropattavaksi
nii mitäs merenneidon edgelle kuuluu näin vuonna 2016
näitä on ollut useita, viimeisimmän droppasin eilen ja sitä edellisen torstaina.

Meidän pihalla on Ingress portaali ja sitä kautta nyt sitten pokestoppi. Ainakin nyt viikonloppuna siellä kävi yöllä ihan helvetisti nuorisoa heilumassa enemmän tai vähemmän selvitepäin. Plus olen myös havainnut että varttuneemmalle väelle koiran ulkoilutus käy hyvin peiteoperaaatiosta pokemoneja jahdattaessa.

alotin pelaa pokemonii toissapäivänä, level 7 jo. hitto en oo ikinä aiemmin nähny yhtä paljoo jengii ulkona jossain viikin skutsissa klo 2330 ku eilen pokemon-jahdissa

Iltapaskassa jo ehdoteltiin kehittäviä tekemisiä pokemonin sijasta, yks oli kivien kerääminen. Tää on taas näitä juttuja tää pokemon, että kaikilla on mielipide ja kukaan ei tajua pitää sitä omanaan.

Alkoin muuten miettiin, että en ole kuullut yhtää järkevää mielipidettä tai keskustelua pitkään aikaa jossa vedottu sananvapauteen. Nykyään siihen kuule vedottavan vain kun yritetään selitellä omia rasistisia/loukkaavia sanomisia.

eiköhän se ole kuitenki sitten ihan hyvä merkki yhteiskunnan tilasta jos ei oikeita mielipiteitä tarvi suojata sananvapaudella

Kakskyt paria kiekkoja ja just se mitä tarviin on hukassa. Fy fan.

timoma - 11:54, 25.7.2016 » Meidän pihalla on Ingress portaali ja sitä kautta nyt sitten pokestoppi. Ainakin nyt viikonloppuna siellä kävi yöllä ihan helvetisti nuorisoa heilumassa enemmän tai vähemmän selvitepäin. Plus olen myös havainnut että varttuneemmalle väelle koiran ulkoilutus käy hyvin peiteoperaaatiosta pokemoneja jahdattaessa.
vähän harmittaa viereisen leikkipuiston vakioiltakeinujan puolesta kun tulee pokemontyypit ja varaa sen keinun. eikä kyllä kehtais pelata ilman että koiria ulkoiluttaa. oon huomaavinani että muutkin tekee samoin siitä miten koirilla on enemmän haisteltavaa siellä missä on virtuaalimaailmassakin jotain.

Tahtoisin keltaisen polkupyörän. Spartonin vois maalata, mut kun sen kuuluu nyt vaa olla valkoinen.

Viivotin - 12:18, 25.7.2016 » Alkoin muuten miettiin, että en ole kuullut yhtää järkevää mielipidettä tai keskustelua pitkään aikaa jossa vedottu sananvapauteen. Nykyään siihen kuule vedottavan vain kun yritetään selitellä omia rasistisia/loukkaavia sanomisia.
Niinpä. Tai vedotaan siihen silloin kun joutuu kritiikin kohteeksi. "Sananvapauttani rajoittaa se, että joku pitää minua sanomisteni perusteella mulkkuna." :D

Mun suosikki oli silti HS:n mielipidepalstalla mieltä ollut kaveri, joka oli sitä mieltä, että nuoriso, perkele, marjastamaan. Ihan bäst. Jollekin porukalle marjastaminen on patenttiratkaisu kaikkeen työttömyydestä ilmastonmuutokseen ja pakolaiskriisiin.

Ei sillä, ihan nastaahan marjain noukkuminen on. Ja varmaan Pokemonitkin, mutta itseltä se juna tais mennä. Siksi grindaankin öisin Steel Pampersia. #aah

Marjanpomijat on kyl koviksia. Pokemonjahti sen sijaan jopa vaarallista, poliisin mielestä.

peltsip - 12:26, 25.7.2016 »
timoma - 11:54, 25.7.2016 » Meidän pihalla on Ingress portaali ja sitä kautta nyt sitten pokestoppi. Ainakin nyt viikonloppuna siellä kävi yöllä ihan helvetisti nuorisoa heilumassa enemmän tai vähemmän selvitepäin. Plus olen myös havainnut että varttuneemmalle väelle koiran ulkoilutus käy hyvin peiteoperaaatiosta pokemoneja jahdattaessa.
vähän harmittaa viereisen leikkipuiston vakioiltakeinujan puolesta kun tulee pokemontyypit ja varaa sen keinun. eikä kyllä kehtais pelata ilman että koiria ulkoiluttaa. oon huomaavinani että muutkin tekee samoin siitä miten koirilla on enemmän haisteltavaa siellä missä on virtuaalimaailmassakin jotain.
Meidän koiraa ei kävely kiinnosta niin pakko pelata ilman. Viime lauantaina lähdin 12 jälkeen kavereiden lähtiessä meiltä baariin, pelaamaan pokemonia parin kaljan kanssa kun baariin ei jaksanut. Vajaan puoltoista tuntia jakso pelata. Yllättävän paljon näky porukkaa juuri pokemonin parissa. Paljon myös näitä koiranulkoiluttajia.
Npertj - 12:22, 25.7.2016 » eiköhän se ole kuitenki sitten ihan hyvä merkki yhteiskunnan tilasta jos ei oikeita mielipiteitä tarvi suojata sananvapaudella
Nimenomaan tätä tarkoitin.

aika yllättävää, että michen takanavasta vetopuolen laakeri ns. valmis. tarvis jaksautua yläfemmaan noutamaan hankitut uudet laakerit ja ulosvetäjä…

Mitä ihmettä yritin evolvettaa rattattaa. Tää sano unknown error ja menetin pokemonin :frowning: