ENTINEN Yksivaihde Twitter

Hihi.

Oon nyt tehny hommia about kuukauden noin kymmenhenkisen espanjalaisen tiimin kanssa ja aika kaksjakoset fiilikset.

Ihan hyvää porukkaa kyl ja olisi tosi mukava keskustella enemmän mutta eihän nuo velikullat osaa englantia about yhtään. Aika vittumaista ottaa työtehtäviä vastaan kun pomo ei saa sanaa suustaan ja on muutenkin helvetin sekavaa ulosantia. Olettaisin edes työnjohdolta saavanai samaa työ_ukko ja suamiviina-tier englantia mutta kun ei edes sitä tunnu välillä irtoavan. Sen oon tosin huomannut että se ymmärtää paremmin rallienglantia kuin oikein ääntämällä.

Kovia ne on kyllä viinaa ottamaan.

Missä kummassa oot hicy töissä.

kilpavarusteluhäviäjän puhetta

^^Ihan missä vaan kuha on hommia.

Mut joo, nyt oon CAF:illa, eli firmalla joka toimittaa uudet metrot Suomeen.

Työsopparissa lukee Teknikko mutta aika perus asentajan hommia eli pistetään käyttöönottokuntoon noi uuet metrot.

Vähän oon ujosti haaveillu jos pääsis ton porukan mukana espanjaan hommiin mut kuulemma aika huonot on ajat sielläkin päin ja monelle tää suomen keikka vika jonka kyllä välillä huomaa aika hyvin työtahdissa, siesta on tullut jo tutuksi. Eipä siellä lämpimässäkään tehdas pyöri edes täyttä viikkoa.

Ahaa. Rupesin heti tahtomaan espanjaan töihin.

Joo, Austraalia vois olla toinen.

Nyt ois kyllä hyvä aika lähteä, ei ole täällä oikeestaan mitään sidoksia kun parisuhdekkin aika tekohengityksellä.

E: Noi aussit tosiaan joo, mulla on siinä tiimissä yks suomalainen inssi kans joka on 1,5v ollut ausseissa hommissa ja senkin suhde aika lusikatjakoon-vaiheessa ja olis kuulemma kova hinku päästä takas tuonne.

Mikäs teijän nuorten parisuhteita nyt vaivaa. Joka toisella jotain. Lapsia vaan laitatte tulemaan niin ei ehdi siinä parisuhteita miettiä kuule.

Oikea asenne
E: Aiis hikkyllää

Itsellä vähän työn alla tämä

^^^Ihan oma vika, en tiiä mikä vaivaa kun ei sama neitokainen jaksa kuukautta enempää kiinnostaa vaikka haaveilenkin velkavankeudesta ja kultasesta noutajasta.

On tää elämä kyl aika hommaa joo, ei muuta sanoo ku hattuu nostaa nille joita ei pääosan ajasta ihan hirveesti vituta.

E:Amelius varasikko jo liput? Jäbän kans kyl voitas lähtee ihan koska vaan :smiley:

Jokos niitä 300-sarjan metrojunia alkaa tulla? Sillä ekallahan piti ajaa aika piktät koeajot. Laskin, että menisi huhtikuulle.

Ei oo vielä varattu.
Oon katellu et syksyllä vois nostaa sebun ruumaan ja lähteä loskaa karkuun.
Kaverit huutelee jo melbournesta että tuo tiskiharjoja tullessas.
Pitäis toi saatanan inssityö tehdä nyt ainakin pois ennenku alkaa viisumeja tahi lentoja shoppailemaan.

^^Joo on niitä jo koeajettu.

10000km ilman yhtäkään virhettä niin ovat valmiita ajoon.

Onhan siinä aika paljon muutakin hommaa mistä ei parane huudella mutta ihan hyvältä vaikuttaa tää homma.

E:^Hemmetti ku sais täältä koneasennuksen di-paprut ja pääsis sinne kaivoksille asentaan…
Kuulemma vaan aika pitkälti menee paikallisille ne oikeat rahahommat

Sukulainen muutti pari vuotta sitten Etelä-Afrikasta Ausseihin juuri kyseisiin hommiin. Eli ei täysin pidä tuo väite paikkaansa.

^Okei, no oma tietämykseni ei perustu kovin laajoihin kyselyihin mutta hemmetin hyvä jos noinkin.

On tykännyt?

Eikös Skodalle Kainuuseen pääse helpommin. (Siis Skodan Transtech brändi)
Siellä alkaa nyt tapahtua kun on iso isäntä.

Nämä ovat hauskoja. Vrt.

  • Amerille Ranskaan (Amerin Mavic-brändi)
  • Nokialle USA:han (Nokian Bell Labs -brändi)

:slight_smile:

Entäs Amerille USA:han.

USA kyl kiinnostais sinäänsä kanssa.

Tee - 21:54, 26.2.2016 » Räppipäät joko tavastialla vavvajeesus tai idässä asamasa. Helppo valinta jos asuu roihikas
ja mä menin valitsee ääniwallissa paskaa musaa ja ripoff 5 euron heinekenit.... (no RADIOPUHELIMET oli KOVA)