ENTINEN Yksivaihde Twitter

josbanse - 18:35, 26.2.2016 » Mistäs orkkis trackin geotaulukot?
lol

Laitoin riserin yksivaihteiseen. Nyt minullakin on hybridi!

prykmestar double ipa ekat purasut juuh kyllä hmm mutta lopulta aivan liian sakiaa byäärkk

mitenkähän lie tota kun nokian renkaatkin on narrailleet autonrengastesteissä niin kuinkahan usein mahtaa yleensä fillarimaailmassa tapahtua erilaisten renkaiden tai komponenttien testitulosten manipulikointia

varmasti raharoopeilla on näppinsä pelissä mutta onneksi fillarimaailmassa toimii puskaradio esim. hyväksi todetuista kumeista hyvin

edit: ja ajamalla

josbanse - 18:35, 26.2.2016 » Mistäs orkkis trackin geotaulukot?
Eiks se riipu ihan valmistusviikosta ja siitä millä tuulella kasaaja on kulloinkin sattunu olemaan

bicyclerollingresistance.com on tolleen niinku kiinnostava sivusto
uskoiskohan noita numeroita siellä

Mull Dundane - 18:59, 26.2.2016 » mitenkähän lie tota kun nokian renkaatkin on narrailleet autonrengastesteissä niin kuinkahan usein mahtaa yleensä fillarimaailmassa tapahtua erilaisten renkaiden tai komponenttien testitulosten manipulikointia
Tai kuinkahan paljon jengi hehkuttaa jotain ihan vaan kun muutkin hehkuttaa ja kun itellä on sellainen?

Mä oon aika anti-hype vastarannan kiiski ja lähinnä ärsyttää kaikenlainen hypetys.

^ainiinkuin oranssit retkipyörät

Eiks Vittorian Randonneurit olleet yhdessä vaiheessa kuuminta hottia, kun San Franciscossa käyttivät? Sittemmin aika tyrmätty kumes.

retkipyörä hyvö pyörä, oranssi hyvä väri, heittari heits

^^^No kaikenlainen Taiwanin brändikromo yms.

Enkä ees oo mikään heitteri.

vasaraasialainen - 19:17, 26.2.2016 » Eiks Vittorian Randonneurit olleet yhdessä vaiheessa kuuminta hottia, kun San Franciscossa käyttivät? Sittemmin aika tyrmätty kumes.
Randot tais olla kuuminta hottia vain siks, että ne on liukkaat, kestää skidausta ihan tolkuttomasti ja niitä sai kybällä briteistä. Tais mennä se juna siinä vaiheessa ku niiden hinta (tai oikeestaan punnan kurssi) nousi.

mikä on the kumi 2016?

makko - 19:26, 26.2.2016 »
vasaraasialainen - 19:17, 26.2.2016 » Eiks Vittorian Randonneurit olleet yhdessä vaiheessa kuuminta hottia, kun San Franciscossa käyttivät? Sittemmin aika tyrmätty kumes.
Randot tais olla kuuminta hottia vain siks, että ne on liukkaat, kestää skidausta ihan tolkuttomasti ja niitä sai kybällä briteistä. Tais mennä se juna siinä vaiheessa ku niiden hinta (tai oikeestaan punnan kurssi) nousi.
Ah, joo. Saattoi olla noin.
naitsirK - 19:28, 26.2.2016 » mikä on the kumi 2016?
Swalpen ykköne.

Anteeks siitä kikkeli jutusta topikista ku oon firman vuosikokouksessa tallinnassa ja oli vähä tylsä tauko niin tein tyhmästi. Silti haluaisin olla foorumikonkari niin voiko tähän alle kaikki postata jotakin kivaa ja aina tuulettaa nimimerkkiäni.

Randossa on varmaan paras hinta/viiva -suhde. Hypetetty Conti oli mulle pettymys.

kikkeli ja tuulettaminen mainittu samassa postauksessa

mutta oisko hardshelli tai durano plus tai dd se 2016 skidauskumi