ENTINEN Yksivaihde Twitter

Munccis - 23:08, 8.12.2015 » Varmasti siis jää vegekokeilut lyhyeen kun kokeilee tollaista pierusoppaa. Sama ku vege kokeilis lihansyöntiä ja popsis kylmää sika-nautaa ja koiranmakkaraa ja toteis että ei tää tästä.
Heh, yks tuttu oli joskus vegaani... semmoinen narukäsihipin stereotyyppi. No, oli myös aika herkkä innostumaan uusista jutuista ja sit kun näki Southparkin beefcake-jakson ja alkoi kuuntelemaan One Life Crewiä niin cheguevera-paidat ja sinimailaset lähti kaapista ja alkoi armoton bulkkaus. Lihalla ja kulutusmaidolla. Beefcake beefcake. Emmä edes muista enää kuinka nopeesti se melkein tuplas painonsa... Everlastin pilottirotseja kuulemma meni tyyliin takki per kuukausi kun ei saumat kestäneet.

Litra vettä + reilu pari desiä tattriryynejä + vähän suolaa + hieman öljyä. Päälle siankylkikuutioita. Uniin pariksi tunniksi.

Ommutehhyvää! Ei sitten ihan joka ilta.

menee vähä ruokatopsun piiriin mut menköön
cyclists guide to going vegan

itseasias toi onki aika paska saitti. disregard.

juu ei hätää, modet nukkuu

durian rider syö vaan banaaneja tai en tiiä. luulis että durianejaki joskus?

joo 30 banaanii päivää varmaa vähän nihkeetä aamulla nousta sängystä

JJ90 - 23:13, 8.12.2015 » Koiranmakkaralla rupee kyllä hamppuisinkin hippirasta kiiltämään.
Koska Reksonan 2in1 on loppu, olen pessyt tukkaani tässä koirain teepuuöljyshampoolla. 5/5

^Heh, on varmaan laadukkaampaa ja luonnollisempaa kamaa. Lemmikeiden tököteistä on monet aika tarkkoja vaikka omaan käyttöön kelpaa mikä vaan :wink:

Teepuuöljystä erinäisissä tuotteissa on kyl ihan hyviä kokemuksia/muistikuvia.

Itse en juurikaan pese tukkaani.

http://replygif.net/i/430.gif

Itse oon käyttäny ihmisten teepuushampoota, aivan hyvää.

Tomppa-giffi alkoi nyt muuten jotenkin häiritä aivan hirveästi. Menenpä pois tästä topsusta. :slight_smile:

Siirsin sisällön ruokatopikkiin.

Mäki

no mä sit kans

Tajusin tässä just, että mun dominatorit on vanhemmat kuin meidän nuorempi muksu. Alkaa olla tossujen hinta kuoletettu kun ihan suht kovassa ajossa vuodesta 2009.

Oliskohan niin, että noi mun Shimanot on ollu mulla pidempään, ku yksikään pyörä? Langsteri ostettu 2008. Hmm. Harmi, ettei noita enää tehä.

kaukomieli - 2:10, 9.12.2015 » Teepuuöljystä erinäisissä tuotteissa on kyl ihan hyviä kokemuksia/muistikuvia.
Teepuuöljyshampoo on riski. Pari kertaa pessy epähuomiossa munat sillä. Turhan raikasta.

damn nyt ois lokki-valaisin halvalla anttilassa… pitäisköhä ostaa
tai taifuuni

Akkuteknisistä syistä oon alkanu käyttämään vilkkumoodia kypärään kiinnitetyssä takavalossani (etuvalon pidän staattisena koska joku roti). Tänään ekaa kertaa autoilija anto palautetta aiheesta, eli ohituksen jälkeen vilkutti jarruvaloa about samaan tahtiin. En kyl vieläkään tiedä oliko negatiivista vaiko positiivista palautetta.

Negatiivista se oli.

T:Autoilija

Pääasia, että sut huomataan ja huomattiinkin :)Muissa valoissa kuin ajovalossa edessä ei ole vilkku ikinä haitannut.
Se joka autosta jaksaa tällaisesta asiasta erikseen alkaa antamaan palautetta omaa ongelmia ehkä useammallakin elämänalueella.