ENTINEN Yksivaihde Twitter

Enää ei oo jallua (minulla), eikä beastiboyssia (kellään).

rauhoitti otsikon ja kuuntelee barry sistersiä

hyi miten tylsä ja geneerinen otsikko

ehdotan: yksiaihe twitter

Mull Dundane - 0:40, 27.4.2015 » tuli mieleen että oonkohan myynyt rokpetelle joskus rumpujakkaran?
tjaa-a.

edit: nyt kun miettii, niin en muista millon/mistä mä sen penkin hommasin. siis penkin, jota rumpujen lainaaja on käsitellyt niin, että se on ihan paskana. joku kangaspäällysteinen Pearlin jakkara se tais olla.

enpä muista enää millainen jakkara se olisi ollut, tai koko kaupittelukuviotakaan sen tarkemmin. olisinko jopa postittanut? aikaa tuosta on kuitenkin varmasti ainakin rapiat seitsemän vuotta… mutta jotenkin tämmöinen assosiaatio tulee vaan hetkittäin vahvasti mieleen. nämä nyt on näitä unohtuvia ja ajoittain uudestaan mieleen muistuvia juttuja. :smiley:

Eikös meillä ollu jo vanhoja rumpujakkaroita käsittelevä topsu?

T. tnts

walto - 0:10, 27.4.2015 » Postaan eeppiseen. Onko foorumisofta jossain katseltavissa? Kiinnostais ihan uteliaisuudesta tietää mistä noi sivunvaihto-ongelmat tarkalleen johtuu.
Tyhmää kun vaihdettiin. Odotin kakkosen potenssisivun 1248 jälkeen sarjan seuraavaa sivua 124816.

Palauttakaa otsikon kirjoitusvirhe. Se on osuvampi. Ainakin minua yskityttää monet kommentit täällä.

Perkele kun selkä tuli eilen roudatessa kipeeks… pystyyköhön ajaa duuniim

Munarkki, mä en usko että meidän kämpän alapuolella sijaitsevia autotallin ovia myöskään kekään antaumuksella ryskii mutta iha vitummoine ääni niistä kyllä lähtee avatessa ja sulkiessa. Tiedä sitte mistä lie johtuu.

Munarkki, mä en usko että meidän kämpän alapuolella sijaitsevia autotallin ovia myöskään kekään antaumuksella ryskii mutta iha vitummoine ääni niistä kyllä lähtee avatessa ja sulkiessa. Tiedä sitte mistä lie johtuu.

joo noi tallin ovet kun sopivasti sulkiessaan täräyttää sopivalla taajuudella jotain rakenteita talossa jotka sit vähän jää värisemään niin siinä on kämpässä fiilis kuin helvetti ois irti. kumistopparit kriittisiin paikkoihin vois olla naapurisovun kannalta ihan hyvä investointi.
http://www.konekorjaamo.fi/images/webkuvat/cik39498s.jpg

kova jätkä tää finlaysonin ceo jukka kurttila @ radio helsinki
taidan ostaa tom of finland -lakanat

mohnomishe - 9:21, 27.4.2015 » kova jätkä tää finlaysonin ceo jukka kurttila @ radio helsinki taidan ostaa tom of finland -lakanat
Ihan samaa kuuntelin, tolkun ukko.
mohnomishe - 9:21, 27.4.2015 » kova jätkä tää finlaysonin ceo jukka kurttila @ radio helsinki taidan ostaa tom of finland -lakanat
"Fin­lay­son ker­toi per­jan­tai­na lo­pet­ta­van­sa kai­ken yh­teis­työn ta­va­ra­ta­lo Kärk­käi­sen kans­sa, pää­tök­sen ta­ka­na ovat eet­ti­set ja yh­tiön ar­voi­hin liit­ty­vät syyt."

Asiallista.

Oliks “podcastia”.

Ei kiire.

Käyn oksentamassa ensin, kun tuli käytettyä sanaa “podcast”.

jäbät hei, toi kurttila on joku mainostoimistoheebo. sen työ on markkinoida. ei se mikään tolkun ukko oikeasti ole, haluaa vain rahanne (en kuunnellut haastattelua enkä tiedä asiasta muutenkaan mitään)

ois varmaan maailman kaikkien aikojen paskin markkinointitempaus vetää kärkkäiseltä tuotteet myynnistä :smiley:

Rahaakin voi tehdä monella tapaa. Esim. olemalla homofoobikko ja rasisti tai siten ettei ole.

Taloyhtiön fillarivarasto taas täynnä markettiankkureita sikin sokin.
Mitä jos ottais hallista autopaikan itselleen ja roudais siihen tän:

http://www.playdo.fi/sites/default/files/imagecache/product_full/040120-6.jpg

jboman - 9:46, 27.4.2015 » Taloyhtiön fillarivarasto taas täynnä markettiankkureita sikin sokin. Mitä jos ottais hallista autopaikan itselleen ja roudais siihen tän: http://www.playdo.fi/sites/default/files/imagecache/product_full/040120-6.jpg
riippuu vähän säännöistä mutta veikkaan että vakiona on niin että autopaikat on autoille ja piste jos en ihan väärin muista.