ENTINEN Yksivaihde Twitter

Koivulan dynamo - 18:03, 7.7.2017 »
SeppoKyllikki - 22:33, 6.7.2017 » Neljäkymmentä ja parasta ennen päiväys on mennyt umpeen. Hammaslääkäri kertoi totuuden. Ei olisi pari vuotta sitten uskonut, että pitää kohdallani paikkansa.
tähän nyt vielä sen verran, että parasta ennen -päiväys eio onneks sama asia kuin viimeinen käyttöpäivä :-)
Aiheellinen lisäys :)

molempien tullessa vastaan olette kumminkin ale-laarissa

:smiley:

DanielBraun - 16:56, 7.7.2017 » Kävin Helsingissä. Perjantai, kaunis aurinkoinen päivä. Missään keskustan alueella ei näkyny yhtään fiksipyörää. Valot sammutettu teillä siellä tosi hyvin nyt kyllä.
Täällä Riiassa näyttää olevan skene hengissä. Näitä näkyy nimittäin.

Muutoinkin tässä pienpanimoravintolan olutta siemaillessa tehdasalueella, jossa näytetään ulkoilmaelokuvaa tuntuu varsin mukavalta.

#make20172012again

Roni - 19:07, 7.7.2017 » Laskeskelin tässä, että olen viimeisen kolmen päivän aikana kivunnut 35kg painoisella retkipyöräviritelmällä noin 6,5km edestä ylämäkiä. Hämmentävää, että paikat eivät ole pahemmin jumittaneet...
odotan kuvapostauksia, vaikuttaa että mun exä on päässy nyt ns. asiaan

Tarkoitatko henkilöä vai pyörää?

katotaan minkä kuvia sieltä alakaa tulemaan

Npertj - 23:06, 7.7.2017 »
Roni - 19:07, 7.7.2017 » Laskeskelin tässä, että olen viimeisen kolmen päivän aikana kivunnut 35kg painoisella retkipyöräviritelmällä noin 6,5km edestä ylämäkiä. Hämmentävää, että paikat eivät ole pahemmin jumittaneet...
odotan kuvapostauksia, vaikuttaa että mun exä on päässy nyt ns. asiaan
Instagramista (@sekoski_) löytyy jo jokunen kuva. Puhelinräpsyjä tosin kun ipad jolla kuvia yleensä muokkailen levisi jo ennen lähtöä :/ Reissun jälkeen saatan sitten postailla tänne.

On tää siivous rankkaa, pitäsköhän sit mennä oluelle seuraavaks?

:----D

:smiley:

sani - 23:06, 8.7.2017 » http://www.youtube.com/watch?v=zZG9B07Aabc
Just meinasin postata tän videon ihan toiseen lankaan. Meno aika yksivaihde.

Manualin kiskaisu polulla lähti lapasesta. Nyt makaan sohvalla ja googlailen häntäluun murtumaa.

Haaga - Porvoo 2h 15 min.

Semmosta hengästymistä välttelevää mutta päämäärätietoista tahtia pidin yllä.

Yhdellä vaihteella Unshoesin lörppäsandaalit jalassa.

Voin oikein hyvin.

Tulipa mukava isku mun Crust haaveille. Evasion runkosetti rahteineen 1035 eurua.

Rahdin osuus yllätti noviisin

lnstj - 18:46, 9.7.2017 » Tulipa mukava isku mun Crust haaveille. Evasion runkosetti rahteineen 1035 eurua. Rahdin osuus yllätti noviisin
finn/us-logistics

crust evasion on uus kromipista eli hae parin vuoden kuluttuu velosportista puoleen hintaan

sani - 22:14, 8.7.2017 » http://sojot.us domain kotiutettu
Sweet!

Perhana tolla hintaa tekee fullcustomia kokkolassa. Miksi elämä näin vaikiaa?

sä et taida oikeasti ees haluta crustailla menemään sillä evasionilla…

Kuha kellarissa hiplailisin.
Trollin laitto nyt tuntuisi antikliimaksilta.