ENTINEN Yksivaihde Twitter

raphan katalogi = tsekkaa vaatekaapin?

huh sainpas minäkin kataloogin. kattelin et mikäs se eteisen lattialla kiiltelee…?

<3333333

Oispa rahaa läskipyörään… komppaan #jetset #pappabetalat #juustohöyläkävimeillä

E: pitää ruveta PAKOTTAA oma likka mukaan lenkeille, vaikka vetää vielä apupyörillä, ni voidaan tehdä sama jo 8 vuoden iässä… lienee sanomattakin tässä vaiheessa selvää, että tyttö on ratsastanut jo kolmevuotiaasta soolona ja paremmin kuin isänsä.

miks mulle tulee paperikatalogista mieleen ainoastaan biltema?

Kuponkiuutiset :wink: ntkt

Pave - 12:38, 11.6.2015 » Vaikuttaa olevan niin harkkore likka, et ei paljoo vitostiet pelota. Eli ajelee sillä millä huvittaa ja siellä missä huvittaa. "It doesn´t matter what you ride, as long as you ride like a king." Or queen.
En tiiä ootko ajanu vitosta tsygällä, mut se on ihan vitun kuumottavaa, kun tukkirekkakuskit vetää vittuillakseen hihan vierestä, vaikka oon jo 39v. Ehkä vika paikka, jonne vien lapseni pyöräilemään.
peltsip - 13:23, 11.6.2015 » miks mulle tulee paperikatalogista mieleen ainoastaan biltema?
Olin kirjoittamassa tähän, että Kuponkiuutiset ja tiettyjen sivujen irti repiminen, mutta toi tatumies oli aika nopee ja samalla aaltopituudella.

Oispa vielä kuponkiuutiset ja suttuisia neliväripainokuvia, joita taiteltiin tyynyn alle :smiley:

peltsip - 13:23, 11.6.2015 » miks mulle tulee paperikatalogista mieleen ainoastaan biltema?
bilteman kataloogi ei kyllä tuoksu näin hyvältä
FF - 13:33, 11.6.2015 »
peltsip - 13:23, 11.6.2015 » miks mulle tulee paperikatalogista mieleen ainoastaan biltema?
bilteman kataloogi ei kyllä tuoksu näin hyvältä
Eau de Rapha?
k_ma - 13:34, 11.6.2015 »
FF - 13:33, 11.6.2015 »
peltsip - 13:23, 11.6.2015 » miks mulle tulee paperikatalogista mieleen ainoastaan biltema?
bilteman kataloogi ei kyllä tuoksu näin hyvältä
Eau de Rapha?
Eau d'Ihanuus

Mulla ei oo kovin paljon konkreettisia pyörähommasuunnitelmia, mutta Jäämerelle meinaan joskus ajaa.

Eli Yksi harvoista unelmista / Jäämeri.

asb - 13:30, 11.6.2015 »
Pave - 12:38, 11.6.2015 » Vaikuttaa olevan niin harkkore likka, et ei paljoo vitostiet pelota. Eli ajelee sillä millä huvittaa ja siellä missä huvittaa. "It doesn´t matter what you ride, as long as you ride like a king." Or queen.
En tiiä ootko ajanu vitosta tsygällä, mut se on ihan vitun kuumottavaa, kun tukkirekkakuskit vetää vittuillakseen hihan vierestä, vaikka oon jo 39v. Ehkä vika paikka, jonne vien lapseni pyöräilemään.
En oo. Mäki ajan siellä missä huvittaa ;)
Kaktus - 13:42, 11.6.2015 » Mulla ei oo kovin paljon konkreettisia pyörähommasuunnitelmia, mutta Jäämerelle meinaan joskus ajaa. Eli [i]Yksi harvoista unelmista[/i] / [i]Jäämeri[/i].
Ensimmäinen havaintoni fillarimatkailusta oli nappulana Tuulilasista lukemani artikkeli Norjan pohjoisrannikon läpi tehdystä reissusta. Se on jäänyt takaraivoon kytemään.

Kuulemma Nordkapp on hirveä turistirysä

Oispa kotona odottamassa katalogi.

DanielBraun - 14:00, 11.6.2015 » Oispa kotona odottamassa katalogi.
On kyllä hyvä katalogi eli toivon että olisi.
FF - 14:03, 11.6.2015 »
DanielBraun - 14:00, 11.6.2015 » Oispa kotona odottamassa katalogi.
On kyllä hyvä katalogi eli toivon että olisi.
Saaks sivuja irti toisistaan enää huomenna?

Ei varmaan kun näyttäis nyt jo tarttuvan toisiinsa.

Ei oo vissii viherpeukuille omaa topsua? Ihmettelempä vaan tota voikukan sitkeyttä: skidien leikkeihin nyppimät voikukan päät, on hiekkalaatikon kuivuudessa ja kuumuudessa kuitenkin menny kukkamoodista siemen moodiin…

viherpeukkuilu kiinnosta.

pottu, porkkana, retiisi ja punajuuri puskee jo komeasti vartta.

Tomaatit vähän myöhässä kuten myös kesäkurpitsa ja kurkku. Kun aika koleaa ollut.

Marjapensaat ja omenapuut kukkivat aika hyvin, joten ehkä sieltäkin jotain.

Yrttejä ja salaattia sitten kans, mutta nehän nyt kasvaa ilman isompia.