ENTINEN Yksivaihde Twitter

Odie - 11:19, 9.6.2015 »

Sopii maastohommiin/läskeihin, muttei tuppaa kestämään maantiepaineita.
Vältä muissa kun närehommissa.
Sama sähkömiehenteipissä.

Pari vuotta ollut ympärivuotisessa, lähes jokapäiväisessä käytössä. Kehät Velocity A23.

EDIT: Ei yhtään flättiä.

Vittu ku olis vanneteippitopicci.

Puol naamaa roikkuu hammaslääkärin jäljiltä, inha tunne…

asb - 12:04, 9.6.2015 » Vittu ku olis vanneteippitopicci.
Mitäs täällä ei olisikaan jo puitu [Vanneteipit ja -nauhat](https://www.yksivaihde.net/old/8478&page=2)

soitin äskettäin pyöräkauppaan koska projekteja on oltava

Eiks ulkomaanpuhelut oo kauhean kalliita?

oon yrittäny kyl aktiivisesti kill lbs mut tällä kertaa oli paikallispuhelu

Väitätkö ettet olisi jo estolistalla

Vaikka kaikki ei pellaa poolua, niin käy tekemässä päivän hyvä työ ja peukuta meijän SM-kisatapahtumalle, että saahaan järjestelyihin rahhaa!

edit: lippu meni jo

hei huomen duunihaastis - wish be lucks. Kävin ostaa ihan uudet chinosit tätä varten jack and jones:sta hahaahahah hahahaa.

Muista unohtaa ajaa parta heheehh

E lykkyä tykö

Tuskin sä onnea tarvitset. Panosta enemmän hyvään palkkaan!

Huomenna kolmas duunihaastis tällä viikolla, ns. pöydän toisella puolella. Parrankin olen jopa ajanu kolmena päivänä peräkkäin että tulis (valheellinen) asiallinen kuva työnantajasta

hei kuulkaas: vittu että muuten vituttaa kaikki.

möiccü.

myyntitopsujen määrästä päätelleen joko mennyt terveys tai parisuhde oireilee tai pyöräilynhalu kadoksissa mikä pahinta

forces

Eiks skidillä ollu joku vaiva jalankanssa? Voimia, toivottavasti hommat selkiää asap.

^^ei sentään/onneksi mitään noin dramaattista. jäi vaan käytännössä yhen kuukauden liksa välistä, sopivasti kesän kynnyksellä toki. ja ns. puskista tuli.

ja koska oon tehnyt fillarikaluston järkeístyksen jo vuosia sitten, niin nyt joutuu luopumaan akuutisti silkasta käyttökamppeesta. kyllähän moinen harmittaa.

e. klabbiki paremmassa hapessa pikkuhiljaa ja kestää fillarointia ihan ok.

No hyvä ettei mitään rahaa suurempaa kuitenkaan. Toivottavasti hommat hoituu ilman suurempia kalustovaurioita.

Olisit vienyt kamat kaniin.