Ensiprojekti: Työpyörä 2013 kesä

^^
Kompliitti lähtis ainakin suht huokealla.
http://planet-x-bikes.co.uk/i/q/CBPXPCLTD/planet_x_pro_carbon_track_limited_edition_track_bike

http://www.planet-x-bikes.co.uk/imgs/products/440x380_constWH/CBPXPCLTD_P1.jpg

^jep tuota oon katsellut ja melkein on tullut siihen langettuakkin. Täytyy tutkailla vähän kokemuksia kyseisestä mankelista.

On vissiin kiire töihin?
Kyllä mä silti Super Pistan ottaisin.

Bruuttus - 19:04, 14.11.2012 » On vissiin kiire töihin? Kyllä mä silti Super Pistan ottaisin.
No ei hirween! :) tykkään vain edellä mainituiden komponenttien ulkonäöstä. :)

Täytyy sanoa, että kyllä tuo Starley on nyt jostain syystä herättänyt isoimman kiinnostuksen, varsinkin kun veronpalautukset ovat piakkoin saapumassa. :wink:
Taidan lähteä kyselemään sen perään.

Osta satulaksi kevytrunkoinen aito nahkasatula, kastele sen huokoinen sisäpinta ja aja kuivaksi. Satula muotoutuu juuri sinulle sopivaksi eikä sen jälkeen tule enää koskaan takalisto ajamisesta kipeäksi. Jos et viilaa pois ihan jokaista grammaa, selviät 70 euron sijoituksella Gyesiin. Superkevyt titaanirunko-Brooks maksaa 300 euroa.

Edit1: Täältä löytyy eri väreissäkin http://www.sella-berolinum.de/

Edit2: 70 eurolla saa noin 500 grammaa satulaa.

Edit3: Katso, että nahan alla ei ole tukirakennetta; nahan pitää olla pingoitettu etu- ja takatuen varaan.

Kiitos vinkistä! Itse asiassa juuri 5min sitten, ihmettelin noita Brooksin lestoja CRC:ssä.

Edit: Tuollahan on ihan loisto kamaa toiseenkin käynnissä olevaan projektiini! Kiitos!

Kai tulee ne tupla spoukit? pliis!!!

Crusty - 20:25, 14.11.2012 » Kai tulee ne tupla spoukit? pliis!!!
Juu tuolla edellä mainitsinkin että tilattu on. :)

Mahtavaa!

Näitä ei foorumilla liikaa ole. Övereitä meinaan.

Missä vaiheessa överit muuten meni pois muodista, vai ovatko ne enempi sen oudon pojan leikkejä, joka ei koskaan halunnut pelata muiden kanssa jalkapalloa, vaan lähti balettitunnille muiden räkättäessä perään?

Giant tai planet-x kuitu jos tossa on vaihtoehdot

pidä huoli että siinä on ihan mikä tahansa muu kuin alumiinikeula.

TImppaÄllän tavoin oon miettiny sitä miksei läpällä överiksi vedettyjä fillareita ole liikaa näkynyt? jos rahasta on kiinni, niin muutama massipäällikkö vois foorumilta löytyä ja asian tolan vois korjata mitä pikimmiten.

Ja sitte jos tää päätöksenteko on viel auki niin ehdottomasti Super Pizza ja ostat manniselta corimat.
Celeste ja mustakeltainen mmmmmmmm

Kyllähän tässä vähä jo massi haisee kun kerta tilattu rata spoket, eivät ole meinaan ihan ilmaiset.

celeste+ bläckyello. emmä ny tiiä :smiley: siguani voi klikata jos sen näyn kestää

TimppaL - 21:06, 14.11.2012 » Näitä ei foorumilla liikaa ole. Övereitä meinaan. Missä vaiheessa överit muuten meni pois muodista, vai ovatko ne enempi sen oudon pojan leikkejä, joka ei koskaan halunnut pelata muiden kanssa jalkapalloa, vaan lähti balettitunnille muiden räkättäessä perään?
Valitettavasti en ole ainakaan jälkimmäinen, joka on kyllä coolimpi vaihtoehto. :)
pieni merenneito - 21:47, 14.11.2012 » pidä huoli että siinä on ihan mikä tahansa muu kuin alumiinikeula.
Jep, sen verran olen jo "tuoreena" pyörä harrastajana ymmärtänyt. :)
FF - 23:05, 14.11.2012 » TImppaÄllän tavoin oon miettiny sitä miksei läpällä överiksi vedettyjä fillareita ole liikaa näkynyt? jos rahasta on kiinni, niin muutama massipäällikkö vois foorumilta löytyä ja asian tolan vois korjata mitä pikimmiten. Ja sitte jos tää päätöksenteko on viel auki niin ehdottomasti Super Pizza ja ostat manniselta corimat. Celeste ja mustakeltainen mmmmmmmm
Koitetaan tästänyt sitten värkätä. Runkona 76% varmuudella tulee olemaan Starley.
mannine - 23:51, 14.11.2012 » Kyllähän tässä vähä jo massi haisee kun kerta tilattu rata spoket, eivät ole meinaan ihan ilmaiset. celeste+ bläckyello. emmä ny tiiä :D siguani voi klikata jos sen näyn kestää
Hmm. ehkä noista Coriman kiekkosarjasta vois jotain keksiä. ;)

^eikö sulla ollut ne spoket jo?
Tai no, mitäpä se mulle kuuluu monetko kiekot tähän kentis hankittavaan runkoon speksaat. Jotenkin on vaan kivempi lukea projekteista joissa on jotain konkreettista.

olavi_takatalo - 18:10, 15.11.2012 » ^eikö sulla ollut ne spoket jo? Tai no, mitäpä se mulle kuuluu monetko kiekot tähän kentis hankittavaan runkoon speksaat. Jotenkin on vaan kivempi lukea projekteista joissa on jotain konkreettista.
Jep, spoket on tilattu. Kunhan vain heitin, että noistahan vois värkätä jonkin muun virityksen sitten. :)

En jostain syystä osannu lukea että mitkä spoket hommasit? aerospoket?