enduro24.fi

Moi kaikille!

Etsin tarakka-laukkukombinaatiota touring-henkiseen toimintaan ja katselin että tuolla enduro24.fi kaupassa olisi ainakin listattu tarakkaa jossa sekä sivulaukku- että päällekuormaus mahdollinen.

Nyt mietityttään enää itse liike: onko kellään kokemusta enduro24.fi verkkokaupasta tilaamisesta?

ei mulla ainakaan

ei oo täälläkään

miten muuten koputatte kun ovikello ei toimi?

mä köputan tälleen: KOP KOP-KOP-KOP-KOP KOP KOP

pari kertaa ja sit painan dropped off ja haneen ennenku ne huomaa et limut taas kaatunu pussin pohjalle

Paukutan nyrkillä.

Ei oo kokemusta endurosta, mut tarakat näyttää samalta ku hollandbikeshopissa

Suosittelen ihan perus kivijalkaliikettä kuten vaikkapa Velobiaa tai Töölön pyörää tai sitten jos olet tarkan markan henkilö niin Saksan ukolta myös löytyy. Tubus ja Ortlieb, muuta et tarvitse. Suosittelisin lämpimästi myös hakutoiminnon käyttöä tällä kyseisellä sivulla niin löydät aiheeseen liittyviä keskusteluja.

Ok, kiitos osallistumisesta tähän kompleksiin “suht-edullisen päälle-ja-sivuille-lastattavan touring-tarakan hankkimis-operaatioon” (SEPJSLTTHO).

“Hearttaan” toki Velobiaa ja Tölön Pyörässä käyn aina talvisin vaatimassa huoltoa ja lokareita. Ennen postaamista toki hain googlella josko joku 1-vaihdepostaus aiheesta olisi, mut ei.

Katsoin että Tuontitukussa olisi myös tuota “ehkä-hyvässä-lykyssä-pyöräni-kummallisesti-valituihin-kiinnike-levari-ja-lokari-kiinnikkeihin-sopivaa” tarakkaa.

Enduro24.fissä olis kivasti tarjolla laukkua joka sopisi kommuuttiin tuohon samaan tarakkaan, mutta ikävä kyllä heillä ei lue varastotilannetta, ja kyselin kokemuksia oppiakseni siihen päälle mahd. tulevista toimitusajoista - jottei tarakan kanssa pääse pelaamaan vasta syyskuussa.

No, täytyy k.o. soittaa ja tivata vaikeita, ja koittaa arvailla niistä josko homma toimii asiallisesti.

Seli seli, mutta ei onneks uli uli ja kiitos viel osallistumisesta.

Menkääs tyttösset ja pojjaat muuten hakee PK kuvarasti nyt äkkiä (tai Itä-Helsingin), kun mulla ei ole mitään tekemistä huomenna enkä voi hakea omaa rastia.

^ aiheesta jo tehtyjä topsuja on esim. tämä: Nettikaupat

Luukas - 18:35, 25.7.2020 » ^ aiheesta jo tehtyjä topsuja on esim. tämä: [Nettikaupat](https://www.yksivaihde.net/old/1535&page=74)
*ATCF forehead slap* Ai hemmetti toihan olis ollut se topi. No eihän tämmönen hössöttäjä huomannut.

Kiitos avusta Luukas!