emäputkistandardit - "44 industry standard yep"

Minkäslaisen emä-/ohjainputken veikkaatte olevan tuossa - epäilyttävästi Ahman värisessä - kaivurissa kun liikkuu niin tönkösti? On kyl hydrauliikkaa ja terästä, mutta jos keke olisi kuitua, niin saisiko ketterämmin torjuttua noita laukauksia, joita ammuttiin ja joiden vuoksi ilmassa on kiveä?

“Saatana.”

:smiley:

e. Kaivuri ukoilla on rando väri koodaillut kledjut, awe some

Odie - 20:16, 4.8.2016 » Löysin tälläisen videon joka oli kuvattu tuolla ahmatopsussa.
Aikamoista taistelua... tuo olis kai ollu basson ylilyönnissä, mut ne soitti evil stöötä just ennen sitä ni piti laittaa radio kiine. :(
kid_scientifik - 15:36, 3.8.2016 » soma poikkesi tämän rungon kohdalla vallitsevasta emäputkistandardista..
kid_scientifik - 17:55, 4.8.2016 » annan ilmaisen vinkin: jos alat viisastelemaan, niin älä ole täysin väärässä.
Hitsi kun tuokin viisaus olisi tullut mieleesi päivää aiemmin. :)

Vääräksihän nämä sun horinasi 44 mm vallitsevuudesta osoittautuivat. Jopa ketjun aloituksessa auktoriteettina lainaamasi Cotic laittaa Wolverinea vastaavaan Escapadeensa ohukaisen, ja puhuu isomman röörin tärkeydestä vain vuoripyöräkontekstissa.

pyörämaailman tämän hetken vallitseva emäputkien valmistusstandardi on 44-millinen.

deal with it.

wolverine paljastui käytännössä aivan tavalliseksi retkipyöräksi, ei edelläkävijäksi tai erityisen rajojarikkovaksi potentialtaan.

deal with it.

kid_scientifik - 1:47, 5.8.2016 » wolverine paljastui käytännössä aivan tavalliseksi retkipyöräksi
Lammas ahman vaatteissa
kid_scientifik - 1:47, 5.8.2016 » pyörämaailman tämän hetken vallitseva emäputkien valmistusstandardi on 44-millinen. deal with it.
Ei ole. Se, että sinä jankkaat sitä, ei tee siitä totuutta.

Sä voit valita jonkun kapean genren, jossa 44-millinen on sekä teknisesti ylivertainen, että usein käytetty, mutta yleisellä tasolla vallitsevat standardit ovat “tuumainen kiila” (eniten käytetty uusien pyörien valmistusmäärien perusteella) ja 1 1/8 (eniten käytetty uusien pyörämallien perusteella). Sun hiilikuituinen high end närekupla on vain pieni pala todellisuutta.

kid_scientifik - 1:47, 5.8.2016 » pyörämaailman tämän hetken vallitseva emäputkien valmistusstandardi on 44-millinen. deal with it.
Pyytäisin perustelemaan väitteesi.
kid_scientifik - 1:47, 5.8.2016 » wolverine paljastui käytännössä aivan tavalliseksi retkipyöräksi, ei edelläkävijäksi tai erityisen rajojarikkovaksi potentialtaan. deal with it.
Ei se voi paljastua tuolla tavalla, koska kukaan ei ole sitä rajojarikkovaksi edelläkäyntipyöräksi väittänytkään.

Se tosiaankin on ihan tavanomainen nykypäivän retkipyörä ja rinnastuu äkkiä kymmeneen muuhun fillariin, joista osa on ollut markkinoilla jonkun tovinkin.

Sulla näyttää olevan vaikeuksia diilata sen kanssa, että kaikille muille tämä oli ihan selvää alusta asti. Vain sinä kuvittelit pyörästä jotain muuta.

Odotusarvot tuli muualta? Siksi tämä hämminki?

Lumikko - 22:12, 5.8.2016 »
kid_scientifik - 1:47, 5.8.2016 » pyörämaailman tämän hetken vallitseva emäputkien valmistusstandardi on 44-millinen. deal with it.
Pyytäisin perustelemaan väitteesi.
Mitäs tälle kuuluu?

kaikki emäputket mihin ei sovi 1 1/8 chris kingut nothreadset = pyllystä

Lumikko - 22:28, 6.8.2016 »
Lumikko - 22:12, 5.8.2016 »
kid_scientifik - 1:47, 5.8.2016 » pyörämaailman tämän hetken vallitseva emäputkien valmistusstandardi on 44-millinen. deal with it.
Pyytäisin perustelemaan väitteesi.
Mitäs tälle kuuluu?
Mulle tuli tollanen emäputki paragonilta tänään. Jonkinlainen Freudilainen lipsahdus, olin tilannut vahingossa jo ennen tätä lankaa.
Lumikko - 22:28, 6.8.2016 »
Lumikko - 22:12, 5.8.2016 »
kid_scientifik - 1:47, 5.8.2016 » pyörämaailman tämän hetken vallitseva emäputkien valmistusstandardi on 44-millinen. deal with it.
Pyytäisin perustelemaan väitteesi.
Mitäs tälle kuuluu?
Mitäs tälle kuuluu?
Lumikko - 16:02, 7.8.2016 »
Lumikko - 22:28, 6.8.2016 »
Lumikko - 22:12, 5.8.2016 »
kid_scientifik - 1:47, 5.8.2016 » pyörämaailman tämän hetken vallitseva emäputkien valmistusstandardi on 44-millinen. deal with it.
Pyytäisin perustelemaan väitteesi.
Mitäs tälle kuuluu?
Mitäs tälle kuuluu?
Olisko jatkot täällä:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/7377374/misc/Screenshot%202016-08-07%2016.05.56.jpg

Tässä teidän lässytyksessä ei oo mitään vitun järkee.

Julkisesti esitetty pyöriin liittyvä väite tulee perustella julkisesti ja olemme oikeassa topicissa.

Mä olen eri mieltä sun vihjauksestasi, että tässä olisi mun ja hänen kanssaan mitään 1) kahdenvälistä tai 2) kahdensuuntaista. Jos oot viime päivinä lukenut foorumia aktiivisesti, olet saattanut huomata Skidin naljailleen vähän sinne sun tänne kaikkea kurjaa ihan yksipuolisesti. Osa väestä on kans löylytellyt takaisin. Se, että minä edellytän perusteita väitteelle ei ole lässytystä.

Molemmilla kerroilla kun olen huhuillut perään, Skidi on kyllä viesteillyt täällä muissa ketjuissa. Ehkä siitä voi päätellä, että mitään perusteita ei ole, mutta ylpeys ei anna myöten tunnustaa olleensa väärässä.

joten oisko mahollista lopettaa se perään sönkötys jos itekin jo vedit aiheesta johtopäätöksen

Mitä jos ite lähettelisitte niitä yksityisviestejä haluamillenne käyttäjille, jos se kerta on niin hyvä tapa antaa palautetta aiheuttamatta ketjulle OT-Bumppia? Jos arvostelet jotain sönkötyksestä ni huolehdi ettet tee ite täsmälleen samaa asiaa. Sun ja Kapteenin viesteillä ei ole mitään tekemistä emäputkien kanssa.

Lumikko - 19:09, 7.8.2016 » Sun ja Kapteenin viesteillä ei ole mitään tekemistä emäputkien kanssa.
Eipä ollut sullakaan.

Mihin emäputken halkaisijan koko vaikuttaa?

Trilon kysymys on hyvä, ja vaikka tässä keskustelussa on ollut hoopotkin puolensa, niin minusta Lumiukko on kuitenkin käynyt sitä varsin asiallisesti. (Ja skidikin vastasi minun suoraan kysymykseeni vailla kuittailuja.) Joten: väittely & keskustelu aivan ok, etenkin jos pysytään asiassa.

Edit: elikkäs, vastatkaa Trilolle, koska muakin kiinnostaa.

Tilavuuteen