ELÄMÄ YHTÄ ALAMÄKEÄ -ajot Turussa pe 5.6.

Tovereiden pyynnöstä ja vähän muutenkin järjestetään kesäajot Turussa.

Ajankohta:
Perjantai 5.6.2009 klo 18. Startti Galleria Atlantiksen edestä Aurasillan kupeesta (siin Blankon kohal, mutta toispuol jokkee). Paikalla mielellään 17.45, niin päästään aloittamaan ajoissa ja päästään kaljallekin joskus.

Mukaan:
Kynä
Kartta (yritän hoitaa näitä, mutta hakekaa siitä automaatista kaupungintalon pihalta)
2e rahaa (käytetään palkintoihin)

Ilmoittautuminen:
Ennakkoilmoittautuminen on toivottavaa ja suotavaa, jotta osaan arvioida palkintobudjetin ja nähään tuleeko ylipäätään ketään. (Turun porukka on osoittanut valitettavaa passiivisuutta esim. porukka-ajojen suhteen, joten tästä johtuen skeptisyyteni). Paikalle saa toki tulla ex temporekin, mutta kyl se ilmoittautuminen olis silti ihan jees.
Ilmoittautumiset joko YV:llä meikäläiselle tai sähköpostiin teemu.saranpaa(at)turku.fi

Muuta:
Kilpailu on totinen. Kelloa vastaan ajetaan, missatuista rasteista tulee ankarat miinukset ja brakelessina ajamisesta bonukset. Parhaat kaksi (tai kolme) palkitaan.

Meikäläinen järjestää ja organisoi, joten kaikki muut saa ajaa. Ilmoittautukaa siis pikimmiten. Oikeudet aikataulumuutoksiin pidätetään.

Oujea.

No niin. Nyt on jo kaksi osanottajaa, eli kaikille osallistujille luvassa palkinto. Kisat pystyyn!

Ei o Teemu vissiin Stryniin tänävuonna lähös?

Ei ole. Välivuosi ja ens vuonna sitte taas.

Pidetään mielessä mutta voipi olla että olen Malesiassa kyseisenä aikana.

Olen paikalla, mikäli saan lapsenvahdin hommattua.

Teemu - 21:01, 19.5.2009 » [b]Ajankohta:[/b] Perjantai 5.6.2009 klo 18. Startti Galleria Atlantiksen edestä Aurasillan kupeesta (siin Blankon kohal, mutta toispuol jokkee). Paikalla mielellään 17.45, niin päästään aloittamaan ajoissa ja päästään kaljallekin joskus.
Toimitsijan huomio. Tuo gallerian nimihän ei ole Atlantis, vaan Titanik, mutta sijainti sama.

Onneksi korjasit. Niitä gallerioita on siinä Blankoa vastapäätä toisella puolella jokea useita. Olisi saattanut eksyä ja olla ihan väärissä ajoissa mukana.

Mulla esitys eli töitä. Fäk.

Kai tähän saa osallistua pari keltanokkaakin? :slight_smile:

Kai tähän saa osallistua pari keltanokkaakin? :slight_smile:

^_^^ Viestikin molempien puolesta, hih.

Osallistumisen suhteen ei ole muita rajoituksia, kuin että reittiä ei saa suorittaa moottoriajoneuvolla. Mitään kokemuspisteitä ei tarkasteta.

http://www.tkukoulu.fi/~saranpaa/fillarit/etusivu-pieni.jpg

Vieläkin mahtuu joukkoon.

tämä kiinnostaisi. ens viikon alussa näkee antaako aikataulu periksi.

Voi sima! Otin Tukholman lenkillä pienen marssimurtuman kinttuun joten ajelu peruuntuu mun osalta. Iso fkuk! Mutta mielelläni olen jeesaamassa jos tarvitsee pitää taskulamppua tai teipata lintulautoja jonnekin…

Muistakaa tämä!

Sää on ilmeisesti heikohko, mutta toivottavasti ei sada. Pieni kosteushan lisää vaan jännitystä. Ilmoittautuneita on varsin kiitettävästi, mutta kyllä Turun kaduille lisää mahtuu. Kaikki tähän astiset ilmoittautumiset on huomioitu, vaikka viesteihin ei olekaan vastattu. Mikäli jollain aikataulu ahdistaa, niin arvioitu ajoaika on tunnin luokkaa.

mukana.

mutta onko oikeasti paljon alamäkiä? eikai kuitenkaan niin paljon että jarrua tarvii?