elä postaa enää tänne vaan tuonne uuteen

Pääseekö vielä sisään?

accro - 7:34, 15.5.2020 » Member Since 28.8.2008 (11 years) Yli kolmasosa elämästä yv:tä. Juhla vai kriisi en osaa päättää.
Yhtä juhlaa.

Ite en oo lusinu ihan noin pitkään mut sen verta pitkään kuiteski et oon taantunutkohonnut sellaselle tasolle et oon laskenut joskus sivun postaukset ja odottanut et joku nyyppä tulee väliin ettei omani jäisi sivun viimeiseksi.

Ja sit oon fiilistelly sitä et mun foorumille liittymisen päivämäärässä on vain maagisia alkulukuja.

e.toisin sanoen näihin vuosiin on mahtunut paljon huippuhetkiä.

Lähetän postia eeppiseen lankaan.

Oisko sit että VAIHU

e. onko täällä sivuja ollenkaan

Onko tämä nyt sitä virallista erikoisputkea erikoistekijöiden erikoispyöriin?

https://i2.wp.com/www.cyclelicio.us/wp-content/uploads/2010/10/columbus-ad-1975.gif?w=560

Miksi vanha piti sulkea?

EDIT: Näemmä joku sivunvaihto-ongelma.

otan osaa

on töissä ja juo mehua

Soitin palkanlaskentaan ja selvis et pomo on ryssiny hommat

Suosittelen pomon yksityistämistä.

Roller94 - 13:41, 15.5.2020 » Soitin palkanlaskentaan ja selvis et pomo on ryssiny hommat
Ikävä juttu toden totta, mutta virheitä tapahtuu ja tällaiset saadaan normaalisti korjattua nopeasti.
DanielBraun - 14:24, 15.5.2020 »
Roller94 - 13:41, 15.5.2020 » Soitin palkanlaskentaan ja selvis et pomo on ryssiny hommat
Ikävä juttu toden totta, mutta virheitä tapahtuu ja tällaiset saadaan normaalisti korjattua sit ens kuun palkassa.
accro - 7:34, 15.5.2020 » Member Since 28.8.2008 (11 years) Yli kolmasosa elämästä yv:tä. Juhla vai kriisi en osaa päättää.
Sama homma. Itse ilmestyn kyläkin tänne vain n. kerran vuodessa (yleensä keväisin) tekemään ostoilmoituksia.

Sovitaaks nyt yhdessä, että “ryssiä” kuuluu siihen samaan ei-hauskojen sanailujen kategoriaan kuin vaikkapa “chinaman”?

Viimesimmän tiedon mukaan moka oli tehty kuitenkin palkanlaskennan puolella ja massit tulee tiistaina. En tiedä minkälainen toi Suoratyön ja Talpan yhteistyökuvio on, mutta saattaa olla ettei se edes ollut tää ulkoistettu toimija vaan kaupunki kusi.

Oletetut aikuiset ihmiset uhriutuu ja kiukuttelee jatkuvasti julkisella keskustelufoorumilla. Toinen toistaan turhemmista asioista.

Kuka ja missä täällä taas uhriudutaan ja kiukutellaan?

nikamat - 15:48, 15.5.2020 » Oletetut aikuiset ihmiset uhriutuu ja kiukuttelee jatkuvasti julkisella keskustelufoorumilla. Toinen toistaan turhemmista asioista.
tervetuloa internettiin

Ja sen turhanaikaisen päänaukomisen voi lopettaa suorilta täälläkin. Kiitos.