Ostaa päsäytin pyöräilytyyppiset aurinkolasit vahvuuksilla. Pikkusen huippas kun katoin kokonaissummaa mut onpa nyt sit sijoitettu.
Diy joustohaarukan täyshuolto
Tämmöset on ollu tosi hyvä hankinta matalamma (tai no mulla: vähemmän korkean) ajoasennon pyöriin, säästää niskaa ihanasti kun ei linssin reunan tai sangan takia tarvi taivuttaa niskaa eteenpäin nähdäkseen.
Eka tubeless-asennus pari viikkoa sitten. Meni aikalailla ensi yrittämällä ja on pitänyt. Hiukan tyhmältä tuntuu että välttelin vuosia tätä hommaa. Toki varmaan auttoi yhteensopivat osat ja tuuriakin kai oli.
Nykäsin MTBllä pöytähyppyrin smoothisti.
Koukuttavaa puhaa kun pääsee touhuun sisään
Missäs kävit hyppimässä?
Outlaw biker tyylisesti Viikin dirtillä
Oli ihan hesarissakin juttu. Pari muutakin sälliä sattu paikalle, koska “hö nähtiin juttu ja piti tulla tsekkaamaan LOL”.
Mut en mä sitä rakentanu, ei mulla oo ees lapiota. Jos se on jo siinä niin… hyppää?
Cup and cone -keskiön asentelin. Varmasti monelle ihan, että no mitäs sitten, mutta olipa kiva kurkottaa omalta mukavuusalueelta sopivasti pidemmälle. Hyvin onnistuu, kun on hyvät ohjeet ja perkeleen kalliit työkalut.
Satulanhaistaja malmin ostarilla just äsken.
kelpasko sun satula
Ei
Ajoin ns. huvikseni Kehän III pyörätietä Bembölestä Porvoontielle. Taisi olla samalla vika kerta, kyllähän tuo lyhyinä pätkinä menettelee ihan hyvin, mutta koko pätkässä ei juuri ollut järkeä. (Ykkösen vastaava menee sentään enemmän kauempana moottoriurheilijoista plus suunnistushaasteet tuovat enemmän vaihtelua.)
Käytin Kaisantunnelin pyörätallia kun kävin yhden yön reissulla maakunnassa. Ei ollu ruuhkaa, ja olipa muuten kiva äsken pyörää hakiessa ettei tarvinnu kaatosateessa arpoa että onkohan pyörä vielä tallella.
Purin rollerin, tai siis yleensäkin pyörän palasiksi talvisäilytystä varten.
Pitäs kyllä itekki purkaa ja putsailla kauttaaltaan, vaa ei kiinnostas yhtään, ku pitäs jaksaa kasata kans
23 vuotta oon tota mäkeä tallannut ja nyt ajoin ekaa kertaa pyörällä ylös. Aiemminkin oon yrittäny mut en oo syystä tai toisesta päässy ylös asti, nytpä sit pääsin (kiitos kesän ajot ja 44/15).
Käytin myös ekaa kertaa erilaisia metallintyöstövälineitä ja wittu miten siistiä oli!
Eka kerta kun jäi kiekon tekeminen kesken siks että kehästä puuttuu yks pinnanreikä. Onneksi huomasin vasta viimeistä pinnaa paikalleen pujottaessa, oli mieli saanut rauhoittua työpäivän paskassa kahlaamisen jäljiltä siinä kahvia särpiessä ja kiekkohimmeliä rakentaessa.
Ui juku, hyvä meno!
Olen nyt tovin koittanut metsästää laadukasta, kompaktimman pään palakanttikonetta tallille. 404.