Ei myydä enää mitään.

Kokeillaas kepillä jäätä ja laitetaan tämä myyntiin. Myynnin syynä se, että uudet projektit houkuttelee ja tässä ei ole enää mitään laiteltavaa. Pakkomyyntiä ei ole ja ajelen tällä edelleen itsekin mielelläni. Rungon koko on 57. Passaa ainakin mulle, kun olen 190cm pitkä (uskoisin olevan sopiva noin 185-195cm kuskille).

Linkki AMA-lankaan: Sageborn - AMA / RMB - Yksivaihde.net

Oleellisimmat muutokset AMAan on tässä: teksti pyyhitty pois, kiekoista tarrat pois ja tilalla mustat tupit. Pyörä on siis mustempi ja hienompi.
Kuvia halukkaille sähköpostilla. Saa tulla paikan päällekin ihmettelemään.

Osalista:

Runko: Sageborn alumiininen ratarunko(240€) näitä ei tule joka päivä vastaan!! MYYTY!!
Haarukka: Pro hiilikuitu (90€)
Ohjainlaakeri: Pro (kaupan päälle)
Tanko: Ritchey
Jarrukahva: Shimano (tanko ja kahva vaikka 20€)
Kiekot: CNC:n navoilla ja Alexrimsin kehillä. Takanapa on fix/free. Renkaat Michelin Pro4. Renkailla ajettu vajaa 50km (250€)
Kammet ja eturatas: Sugino Messenger. Välitys kevyehkö 42/16 (60€)
Polkimet: NS Bikes (20€)
Tolppa: Ritchey (15€)
Jarrut: Shimano (kaupan päälle)
Keskiö: Shimano (sisältyy rungon hintaan)
Ketjut Shimanoa (kaupan päälle)
Satula on Selle Italia(25€)
Renkaat Michelinin Pro4 Race
Strapit KRNKY (30€)

Yhteensä koko kasa 750€. Voin myydä osissakin (jos runko tai kiekot menee ensin). Mieluiten nouto. Toimitus tapauskohtaisesti.
Korostan, että koko pyörä on uuden veroisessa kunnossa.

Vaasassa.

Lisätietoja sähköpostilla: teme77@gmail.com

Uppia!!

jonnet ei tajuu

hmm…

Dooooit.

Tämä se olis vieläkin myytävänä.

Ei kelpaa kenellekään edes osissa…

Tästä kovaa pakettia kuusen alle!! Näitä ei ihan joka kulmalla tule vastaankaan!

Uusia kuvia AMA:ssa.

Kaivelin noi koko asiat tuolta vanhoista langoista, jos jotain kinostelee (mun muistaakseni tää on sama sageborn):

pieni merenneito - 23:38, 27.3.2013 » ... Rungon mitoista ei ollut mitään epäselvyyttä satula-, vaaka- ja emäputkien osalta. c-c 57 ja 57, 187mm. Yllätyksenä mulle tuli standover....
Harmi vaan, että tää on sentin liian pitkä!

Hieno runko ja kohtuuhintainenkin. Onneks itselleni iso, niin ei tule lisäprojekteja! Kiekot ja kammet nyt vähän kireissä hinnoissa, keväällä varmaan liikkuu paremmin.

jerkku - 14:16, 1.12.2014 » Kaivelin noi koko asiat tuolta vanhoista langoista, jos jotain kinostelee (mun muistaakseni tää on sama sageborn):
pieni merenneito - 23:38, 27.3.2013 » ... Rungon mitoista ei ollut mitään epäselvyyttä satula-, vaaka- ja emäputkien osalta. c-c 57 ja 57, 187mm. Yllätyksenä mulle tuli standover....
Harmi vaan, että tää on sentin liian pitkä!
Juu sama runko on kyseessä. Standoveri voi kyllä tulla yllätyksenä. Omslla kohdalla kyse oli onneksi positiivisesta sellaisesta. Runko on mulle just passeli
josbanse - 14:18, 1.12.2014 » Hieno runko ja kohtuuhintainenkin. Onneks itselleni iso, niin ei tule lisäprojekteja! Kiekot ja kammet nyt vähän kireissä hinnoissa, keväällä varmaan liikkuu paremmin.
Itse tykkään kovasti kans rungosta. Kiekkojen hinta selittyy käytännössä uusilla renkailla ja sisäkumeilla. Kammetkin ovat uuden veroiset. En tiedä mihin hintaan noita halvimmillaan saa, mutta imoitusta laatiessani koitin kyllä haeskella.

Ja tosiaan pakkomyynti ei ole kyseessä. Ajattelinkin, että tämä olisi viimeinen uppaus ennen kevättä. Sitten uudelleen myyntiin tai pidän itsellä. Kiva pyörä.

Muistaakseni noita kampia saa uutena 90e. (Velobialta ainakin 99e)

No sitten mulla on hinnassa ilmaa, jos näin on. Täytyy tarkistaa.

Edittiä: oikeassa olit. Tiputellaas kammista hintaa.

Eipä myydä sitten ku ei kelpaa. Eli tämä ei ole enää myynnissä.

^ Harmi sinäänsä että oli reippaasti liian iso, kattelin kyllä ja olis runkona soveltunut viime aikojen speksauskeloihin täydellisen hyvin.

Kokeillaanpas, jos menis paremmin kaupaksi näin keväämmällä. Eli pyörrän sanani ja laitan tämän uudelleen myyntiin.

Vaihdossa voin ottaa esim hyvälaatuisen kuulokevahvistimen tms.

manuelkala - 13:55, 5.11.2014 » jonnet ei tajuu

Kiekoista kannattaa nykypäivän kiekkoinflaation myötä napsaista 100€ hinnasta pois, niin voi olla, että meneekin.

josbanse - 22:39, 5.5.2015 » Kiekoista kannattaa nykypäivän kiekkoinflaation myötä napsaista 100€ hinnasta pois, niin voi olla, että meneekin.
Juu ja ilmaiseksi kun antaa, niin menee takuuvarmasti kans.