ehdottakaa pyörää kesäks

Olen nyt etsinyt jonkin aikaan hyvää fiksi pyörää kesäksi ja maksimi hinta on tuossa 550euron paikkeilla
Tämän hetkinen suosikki olisi
http://www.veloshop.fi/polkupyorat/state-bicycle-co-tsunami-fixie-singlespeed-polkupyora.html#.UP0ukdX42JA

Mutta pyörä on 10.5kg ja ehkä kevyempi olisi parempi?
en aio itse kasata pyörää, haluaisin ostaa kokonaisen heti.

Mutta ehkä joku tietää mistä saisi paremman tai halvemman?
Ehdotukset tervetulleita

Kuis pitkä oot?

oon 178cm pitkä

ns analog 452.08€

toi on enemmän temppuiluun, tarviin semmosta jolla voi ajella parikin tuntia huvikseen

Ihan vaan kaupungilla pyörimiseen vai onko jokin muukin käyttötarkoitus mielessä?

E: tulikin jo vähän tarkemmin. Meinaatko siis lenkkiä ajaa tms.?

^^ Meinaatko että analogilla ei ajale huvikseen?

Ostat paddy wagonin, plugin tahi steamrollerin/pelagon, ja elämä hymyilee.

semmosii n. 20km ajeluita asfaltilla. (kaupungilla)
Oli enne aika hyvä maantiepyörä mut se on pikkuse liian iso ja haluun koittaa jotain uutta.

Ja analogi ei oo vaa mun makua :slight_smile:

Mielummin ostaisin varmaa Dolan pre cursan

Haluaisit siis paremman, kevyemmän ja halvemman pyörän? Eikös vaan kaksi voinut valita. Haastava tehtävä mutta toivottavasti löytyy.

kyl multa löytyy ennestään MTB, pitää olla metsiin ja kaduille omat pyörät :wink:

Noilla spekseillä oisin makkon linjoilla. Käytettynäkin voisi löytyä passeliin hintaan jos ei välttämättä tartte olla uusi. Tarjoaisin omaa myynnissä olevaa Peacemakeria mutta se on kyllä sulle iso.

Ostaisin teikosen ovalin ja speksaisin parit edessä olevat lumikuukaudet
parempi ku mikään edellä mainittu, kasaamaan joudut mut speksaaminen on 70% siitä ajamisesta

Jos haluisin koota pyörän niin tietäisin jo mitä etsisin, mutta kun en semmoiseen nyt ryhdy.
vissii mun järjestys menee, Roadbike > fixie > oma rakentama pyörä
oon viel 2 vaihees :slight_smile:

jos tuota linkkiä tosta painat niin avautuu varmasti

huomasin ku se edittas linkin

makko - 14:39, 21.1.2013 » Ostat [s]paddy wagonin[/s], plugin tahi steamrollerin/pelagon, ja elämä hymyilee.
Varma autuus.

Edit: Tuskin paddyssäkään vikaa on, en oo vaan koskaan testannu, ni ei voi suositella varmaksi.

entäs toi pyörä jota ekas postis linkitin?
kannattaako se hankkia?

Ei. E: Osta ihan mitä haluut. E: Ceri linkkaski jo Solen. Cowabunga.

tarkenna