Duunipaikka Tukholmassa - Bikester/Addnature 5kk

Ota yhteyttä, jos toimistotyö rennossa ilmapiirissä fillareiden ja eräilytuotteiden parissa kiinnostaa. Olisi mainiota, jos sinulla olisi tietämystä molemmista osa-alueista.

Toimisto sijaitsee Tukholmassa ja kyseessä on 5kk sijaisuus, joka alkaa maaliskuun puolivälissä +/-viikko-pari.

FF FF FF FF FF FF FF.

Mulla on porttari noihin hommiin.

paging susi-jussi. tais mennä jussilla just akateeminen ruotsiki läpi.

pitääkö puhua ruotsia tai tehdä töitä

kid_scientifik - 20:20, 5.2.2015 » minkästyyppistä pietiä se herra hr manager on minulle tässä oikein myymässä?
ununu - 15:53, 19.2.2015 » pitääkö puhua ruotsia tai tehdä töitä
Ei ruotsista haittaa ole, mutta ensisijaisesti tehdään aspahommia Suomeen.

olin yhteydessä asiakaspalveluunne sähkökirjeellä ja sieltä vastasi samanniminen henkilö kuin lapsuudenkaverini on. onko kyseessä sama henkilö? kiitos.

olksipa mukavaa voida tehdä tämmöistä tukvolmassa v. 2015 mutta kiinnostaa pelkkä ase eikä erä ollenkaan ja pyöräilystä pelkkä yö ja äly kjeh kjeh

yö ja äly aika jees

Ideaalimaailmassa mun kämpän linjasaneeraus alkais maaliskuun puolivälissä, jolloin muuttaisin viideksi kuukaudeksi stocktowniin päivittämään ruotsin osaamista ja hommaisin samalla henkilökunta-alennuksilla puuttuvat kiipeilyvehkeet. Sit elokuun lopussa pestin päätyttyä lähtisin muutamaksi viikoksi juhlistamaan nelikymppisiä vuorikiipeilyn merkeissä ja palaisin syyskuussa putkirempattuun kotiin.

Mut reaalimaailmassa asiat ei taida mennä ihan noin smoothisti tai en tiiä.

Olis kyllä työnsarkaa ihan atk velhollakin bikesterillä, jotenkin poikkeuksellisen kömpelö käyttöliittymä nettikaupaksi.

vaikka arto kuulemma puhuu koko ajan paremmin ja paremmin htmlää