Double Trouble #2 HELLSINKI 1.8

Mikäköhän on ratamestarin ihanneaika? Olis yhden syntymäpäivät huomenna, mutta josko ehtisi ehkä kesän ainoisiin älläreihin kuitenkin.

Tuli vaan mieleen tuo piisi

Sikuri - 21:29, 31.7.2015 » Mikäköhän on ratamestarin ihanneaika? Olis yhden syntymäpäivät huomenna, mutta josko ehtisi ehkä kesän ainoisiin älläreihin kuitenkin.
Parikapoissa on sen verran liikkuvia osia, että on vaikea arvioida missä ajassa nää ajetaan, mutta mitkään tunnin pikakisat ei ole kyseessä. Paljastetaan toisaalta sen verran, että melko rajatulla alueella liikutaan.

Mäkin osallistun taas… joudutte siis joku mun kanssa =P

HUOM! Pinnakortteja 20 ensimmäiselle ilmoittautujalle paikan päällä!

Tuossasa vähän puhuttiin et paven kans huomenna riipqstaan voittto, mu kovajoss joku voittaaaa

tnts - 0:26, 1.8.2015 » Tuossasa vähän puhuttiin et paven kans huomenna riipqstaan voittto, mu kovajoss joku voittaaaa
double-dartteli-duo voittaa varmasti

TÄNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!1!!!111!!!

https://dl.dropboxusercontent.com/u/51713124/HELL.jpg

Maalissa palautusjuomabisse kuskeille!

Ja joku joutuu ajamaan mun kanssa.

NÄÄ ALKAA MELKEIN KOHTA! KAIKKI MESSIIN!!

dartteli… voi jeesus… no ei siinä mitään ja googlen käännöstoimisto jeesaa

Joo ei oo kiitos vaan.

Hitto sentään, nyt on kovat ennusteet ilmassa. Näin nimittäin Enterprisesta unta viime yönä.

TIIM BOOM OF DOOM. See u in hell.

oh hell, menikin hässäkäksi taas elämä. have fun…

MAALI LINTSIN MÄESSÄ HESARIN VARRELLA.

MAALI LINTSIN MÄESSÄ HESARIN VARRELLA.

Mulla olis vähän jallua ja pyörä ja kaikenlaista ja olisin Helsingissä, eli jatkuuko?

Bar Backas Mäkelänkadulla in 30min

Kovaa ajettiin Jaken kanssa, mutta se ei aina riitä. Oli kuitenkin hauskaa; pyörä kulki hyvin, liikenne ei haitannut, jalat eivät turhia valittaneet ja osoitteet löytyivät helposti. Eräänlainen älläri-bliss. Kiitos järkkääjille, partnerille ja kanssakilpailijoille!

Oishan se voinu paremminkin mennä =P …

Vittu että vituttaa.

Oli miten oli.