Cyclocrossia

Mulle sopii sittenkin perstai paremmin. Ajoin tossa toissapäivänä keskuspuiston läpi paria polkua ja syksyn tulon huomaa kyllä. Mutaa on paljon enemmän, kun oli tossa kesäkuivalla(?).

muta = cyclocross, siksi sitä ei “kesällä” ajetakaan.

Miten olisi ensi viikon alussa syslorossi? Käytiin eilen Jarnon kanssa vetämässä syksyn ensimmäinen lamppulenkki ja hauskaa riitti. Uutelassakaan ei tullut kasin jälkeen ketään vastaan, joten täysiä sai vetää ihan rauhassa.

Prkl, en oo varma, oonko maisemissa ma-ti. Mut jos olen Helsingissä, ni mukana ollaan.

Pelottavaa:
Toiselta foorumilta bongattu

-Olli

Mitenkäs se tän päivänen? Vuokin metris klo 19. Rastilan puoleinen pää? En oo enää päivällä koneen ääressä varmaankaan, eli jos jotain muutoksia, ni puhelimitse voi ilmotella. o5o3794582

Vuosaaresta klo 19 OK! Jos muita on tulossa mukaan, niin laittakaa ilmoitusta. Tiedetään sitten vartoa.

Lähtiskö pojat taas valaisemaan matkaani torstaina?

Kyllähän sitä vois lähteä. Onko suunnasta toiveita? Kulosaaresta lähtö ja siitä Mellarin suuntaan vois toimia (?)

No en mä osaa Kulosaaresta itään ajaa ku asfalttiteitä pitkin, eli mihin vaan ajetaan, seuraan (tai yritän seurata) perässä. Mut kyllä kelpaa. Seiskalta taas lähtö?

Seiska on hyvä.

millä valoilla äijät ajaa, vai onko jeesus pitämässä perää… tai missä ajatte, eikö seiskalta ole aika pimiää?

Ei tarvitse Jeesusta vaan suunnistuslampun otsalle: http://www.otsalamppu.fi/product_details.php?p=749

Tolla näkee “riittävästi”. Lisähyötynä otsalampusta on, että sillä voi haravoida maastoa toisin kuin tankolampulla. Polut voi olla pimeällä samoja kuin valoisallakin. Ajaa vaan lujempaa niin ei esteen tunnu niin pahalta…

ÖÖhh… mites toi ens torstai… Mikko, vietkö ajelulle? :slight_smile: Forecan mukaan ei edes sada, joten Jarno lähtee kans :slight_smile: Pitää sit viel käydä lamppukaupas varmaan itekin…

Oisko se Jollas ja Tullisaari mahdollinen vai pitikö sinne mennä valosalla? Ite tykkäsin kyllä viime viikon reiteistäkin aika paljon, ku siellä uppos renkaat kunnolla mutaan :slight_smile:

Torstantai käy. Yksi uusi reittikin olisi mielessä. Mudassa saa kyntää riittävästi sielläkin :slight_smile: Myllypurosta tai Kondekasta lähtö. Seiskalta jälleen?
Tullisaaren suuntaan vois mennä luonnon valolla. Miten olisi sunnuntaina päivälenkki?

Muutkin saa edelleen lähteä mukaan - elämää on katujen ulkopuolellakin :wink:

Päivälenkkeily voisi olla påp, pimeässä metsässä ajaminen ilman valoja ei oikein houkuttele…

Jees, seiska on hyvä. Toi antti(pantti)kin ilmeisesti lähtee mukaan.

Mitens huominen lähtöpaikka? Oisko Itis helpoin paikka tavata (Myllikkään ja Kondekaan joutuu vaihtamaan metroa, jos sillä tulee alkumatkan) ja siitä lähteä tahkoomaan? Jarno passaa huomisen - onko Antilla valotehoa hallussa?

Sunnuntaista sen verran, että ajateltiin broidin kanssa suunnistaa Espooseen päin. Lähtö puolen päivän jälkeen (ehkä lähempänä kahta) ja joku parin kolmen tunnin lenkki.

mijumi - 30 minutes ago » Mitens huominen lähtöpaikka? Oisko Itis helpoin paikka tavata (Myllikkään ja Kondekaan joutuu vaihtamaan metroa, jos sillä tulee alkumatkan) ja siitä lähteä tahkoomaan? Jarno passaa huomisen - onko Antilla valotehoa hallussa? Sunnuntaista sen verran, että ajateltiin broidin kanssa suunnistaa Espooseen päin. Lähtö puolen päivän jälkeen (ehkä lähempänä kahta) ja joku parin kolmen tunnin lenkki.
Mun valoteho on nolla. Tai no punainen vilkkuledi löytyy joten kokonais valoteho ehkä 0.02%. Itis keplaa mulle mainiosti.

Jees, eli meikä kävi lamppukaupassa tänään. Voin tuoda Antti sulle jonku otsaledvalaisimen, sillä mä pärjäsin ihan ok, kun ajoin kahden tehokkaan valon välissä. Itis ok, metrolla ei niin väliä, sillä taidan kuitenkin polkasta taas alkulämpöinä (tai -happoina) paikalle.

Mun pitää viel kattoo tuota sunnuntaita, mut alustavasti ja ehkä messissä :slight_smile: