CTAPT WOCCE syntyi uudelleen talvipyöränä.

HIATUS ON OHI JA MERENNEITO TAKAS SORVIN ÄÄRESSÄ.

Voi vittu ette usko. Kävin hakemassa tuolta kellarista ton saatanan romuläjän kun Mashiin ei menny 30mm cx prot ja ns. korpesi, joten päätin että tänään säädetään sitten vittu toden teolla.

Kalusin kuukauden takaisen suursiivouksen jäljiltä kaikki mun romulaatikot, ja satuin löytämään kaikenlaista hyödyllistä:

kaksi murtunutta un54 kuppia, yksi ehjä
yksi sunrace 107mm kasettikeskiö
jotain random keskiöitä
yks un54 italokeskiö
kammet
biltsun mummiskiekot
vissyä

Kelasin, että kai nyt qfactorit on ollu ukrainassa kohillaan, ja ruuvasin surutta vetopuolelta kasetin paikalleen kuten esimies. Sinne meni. Heittämällä. Tajuatteko mikä ilon hetki?

No enivei sitä ei kauaa kestänyt. Vetopuolelta huomasin että kasetti vaan yksinkertaisesti oli liian lyhyt, mutta kuten aina, nää jutut kannattaa hoksata vasta siinä vaiheessa, kun on ruuvannut sen muovikupin aivan vitun kireälle niin, että poistaessaan sen… Laakeri jää mukaan.

Ilta on kuitenkin vielä nuori ja kaikki pyöräkaupat kiinni, joten jatkokertomus tästä syntyy. Seuraavana olis tarkoitus mennä takaisin tonkimaan tota yhtä laatikkoa, jossa on muuten jotain ruokaa jonkun muovipussin sisällä joka haisee ihan vitun pahalle. Näin siellä jonkinlaisen keskiökasetin, joka saattaisi hyvinkin ajaa asiansa.

Taistoon →

^^söitkö oikeasti pizzaa 1 year sitten?

Syön AINA pizzaa! mä oon niinku turtlesit, mut en oo ninja enkä kilpikonna - pelkkä mutantti! nyt black flagia tai minor threattia tulille! ps. en ole juonut oluen olutta!

Onnea taistoon ja jään mielenkiinnolla seuraamaan tätä erityisen viihdyttävää raporttia.

BREAKING NEWS! Kasetti meni tällä kertaa ns. heittämällä paikoilleen. Alan epäillä onko tuossa sveitsiläiset kierteet alkuunkaan.

Lisäksi selvitin mikä siellä pussissa haisee. Se oli parmesaania. Heitin pois, mutta pussista löytyneet kaksi muistitikkua ja shimpan jarrupalat minä säästin.

Toista kammen pulttia ei ole löytynyt vieläkään, mikä on vähän kumma juttu, koska mulla pitäis kaiken järjen mukaan olla niitä muutamakin kappale. Menen seuraamaan tilannetta.

UPDATE UPDATE: pultti löyty! taivas varjele mikä tuosta tulee!

ps. kuvia tulee myöhemmin kun laitan ne paikoilleen.

Hah hah, jäbä on kyl paras.

Eikai tota parmesaanin poisheittoa lasketa siivoomiseks?? :open_mouth:

Follow the Mermaid Project developing. When it happens, as it happens.

Mietin tossa kyllä sitäkin, että oisko se pitäny se juusto säästää? Homma lähti äsken helvetinmoiseen nousuun, mutta tuli takapakkia kun heitin vetopuolen kammen paikalleen. Oli nimittäin sellainen fiba päässy käymään että toi kasetti jonka ruuvasin paikalleen oli liian leveä.

Vaihdoin sen kapeampaan ja nyt sitten jännitetään miten käy taas tuon muovikupin kanssa. Minor Threatista siirryttiin samalla vähän paremmin tämän mittaluokan onnistumisiin sopivaan poppiin; Philip Glass - Koyaanisqatsi ST.

Timelapseakin sais jos jaksaisin etsiä webikameran, mut ootte ollu niin vitun tuhmia koko vuoden että jäätte ilman.

Time lapse, tsa-tsa-tsaa! Stop-mo, tsa-tsa-tsaa!

No helvetti. Tämän päiväisen urakan ensimmäinen todellinen pettymys sattui kohdalle. Ohjaintanko on jotain vitun urpoa standardia taas, tasan 25mm. Ehdin ottaa siitä koko matkalta teipit pois, mutta toisaalta eipä minua ennenkään ole mitkään teipit määräilleet.

Muutoin homma onkin ihan helvetinmoisessa nousussa; Jarrut ja jarrukahvat on irti, kammet paikallaan ja vaijerinkuoret ja muu tauhka on pois tieltä ja pois mielestä.

Istuintolpan kiinnityspantaan pitäisi keksiä jostain mutteri, tai sitten hakea kokonaan uusi sellainen huomenna, kuten myös vannenauhaa mahdollisesti ketju ja lokasuojat.

Penkiksi tuohon voisi laittaa Brooksin kun se jäi mashista ylimääräiseksi concorin tieltä. jonkinlaiset polkimetkin tuo varmaan tarvitsisi, mielellään ne perusshimpat. Voisi melkein ostaa uudet mashiin ja heittää nuo vanhat tuohon.

Nyt kyllä käyn ostamassa keppanaa, ette voi käsittää miten tyytyväinen olen että tuohon meni keskiökasetti lopulta heittämällä. Säästin kertarysäyksellä helvetti soikoon monta kymppiä!

Tota noin, vittu mikä päivä sanonpahan vaan.

Ensin mä löydän mun kadoksissa olleen etulampun - mun krnkyn vyölaukusta jossa se on ollu koko ajan.

Sit mä toteen et toi on sittenkin brittikierteinen toi runko. Ja nyt, kun mä kävin kaupassa, niin kaikki kusisimmat juomat mitä suuhunsa voi kaataa oli euron laarissa. Fostersia, Otto Turbo Karpaloa ja, hyi vittu, jotain vitun Otto Virtasta.

Voi pojat. Voi pojat mä sanon. Miltä maistuu voitto? Taskulämpimältä Fostersilta. Katoin muuten, että olivat sentään alkoholipitoisia.

Nyt sitten päivän todo olis tämä:

  1. Ketjun etsiminen ja takakiekon mallailu paikalleen
  2. Mashista takakiekon vannenauhan vaihtaminen ja näiden second-hand -nauhojen asentaminen tuohon kapiseen paskaan
  3. Tangon ujuttamienn takaisin paikalleen ja teippaaminen
  4. Mahdollisesti sen istuinkannattimen - ja toki myös sen mutterin - löytäminen.
  5. Jos kaikki menee niinku elokuvissa, noiden Schwalbejen sovittaminen paikalleen ja
  6. TESTILENKKI, BITCHES

Sit onkin old faithful taas ajossa ja valmis. Ei juma oon onnellinen, tippa tulee linssiin.

heitä mummikset nippareilla kaulalle ja tuu testilenkille kallion col de tourmalet lle

huomenna saatan tullakin, toi terden mummis on se josta ne kiekot tulee ja joudun pöllimään sieltä jalkajarrun sen holkkipaskan tähän vitun ritsaan.

SAATANAN KETJUT. Vittu mä sanon. Oikeesti. Pikaliitin, kotipojat, pika vitun liitin. siinä on sellainen juttu joita kannattaa joskus ostaa 23847 ihan vaan siks, ettei ikinä enää tarttis noiden paskojen kanssa kamppailla.

Jos ei olis kaljaa, olisin jo antanut periksi, saatana.

Ainoa asia mikä pitää kasetin läjässä tällä hetkellä on tää thaikkupoppi mitä kuuntelen.

nyt kuitenkin vannenauhojen vaihto mashiin että saapi dyykattua vanhat tuohon vitsaukseen. Vittu.

^ Mitä sä paskalla pikaliittimellä, jos sulla on ketjunkatkaisin. Liität sillä suljetun linkin ni voit taas keskittyä lämpimän kaljun juantiin.

Keskityin siihen just äsken vittu ihan tarpeeks kauan, en oo ottamas ihan hetkeen uusiks. Update: Pizza tilattu ja ketjunkiristimet auki, kuten myös kolmas kalja.

Country Joe and the Fish soi, mutta tämä on niin vitun emoa että vaihdan uuteen Mike Monroen levyyn, joka on muuten aivan saatanan hyvä, ja menen jatkamaan tuota vannenauhadyykkausta.

Noniin, tässä tuntia myöhemmin sitten tilanne on se, etten kehtaa enää bumpata lankaa suotta. Muutama olut tässä on särvitty ja pyörä alkaa näyttää jo siltä miltä pitääkin. Nyt vaan hitto vie tuo istuinkannatin on muodostunut ongelmaksi.

Pitäisi kaivaa jostain kätköistä parit mutterit jotka sopisivat tuohon istuinkannattimen pantaan jonka löysin, mutta valitettavasti tilanne lienee se, että ne on kaikki dyykattu parempaan käyttöön.

Just tällaisten tilanteiden varalta esim. clasulla myydään niitä sellaisia a4-kokoisia rasioita joissa on joku 10-20kpl jokaista mahdollista prikkaa minkä elämänsä aikana saattaa hukata.

Nytpä tosin keksin että taidan napata sellaiset noista jarruista kun ne kerran jäi käyttämättä - ja voi saatana eihän ne kelpaa. Voi vitun vitun vittu. Liian pieni halkaisija. Mitä vittua tämä tällainen oikein on? Miksi nyt? Vittu! Periksi ei anneta. Meen ettimään lisää muttereita.

EPIC!!
Tämän paskahuussisession viihdykkeestä vastasi pieni merenneito. Kiitokset!
Mitä jäin kaipaamaan, you may ask, no kaljaa tietenki; ja jostain olis kiva saada sun kasaama playlisti kans.

Laittelen huomenna kuvat kohilleen, mutta pyörä on nyt käytännössä valmis. Polkimet ja jalkajarrun sen varren prikka puuttuu, muuten ajokunnossa.

Haen viimeisen oluen ja fiilistelen aikaansaannostani. Jalkajarruhan on oikeastikin kyllä ihan paska, mutta ei raaski laittaa ihan vielä nuita parempia kiekkoja mestoille.

Kun jakkaraksi päätyi brooksi enkä löytäny ku yhen kerän tuota ruskeaa tankoteippiä, päätin että ollaan sitte vimpan päälle beater ja laitetaan kangasteippiä. Pistin sinne missä luulen sitä eniten tarvitsevani, eli heti stemmin vierestä ensimmäiseen mutkaan.

On kyllä ihan saatanan karu tekele. Amalankaa jahka saan tuosta kunnon urljea.

Siitä pikku teaseri.

siis aivan valtava! tony stark of darkness strikes again