Elikkäs ajattelin kokeilla kepillä jäätä ja katsella löytyykö innostusta erittäin pienehköihin criterium-tyyppisiin kisailuihin.
Äänestyksen perusteella ajojen ajankohdaksi valikoitui 2.9. klo 22.00.
Sinkulallakin saa osallistua kunhan ottaa mutkissa huomioon fixy baikkien ajolinjat jne.
Rata leveää ja osittain uutta (eli aivan saatanan liukasta) asfalttia, kierroksen pituus 1.2 kilometriä ja matkana kevyt 3 kierrosta. Johtuen seikoista, lähtö klo 22.00 jolloin alue on hiljainen ja tyhjä.
Kalustovaatimuksena kiinteä välitys (edit: sinkulat sallittu myös), vähintään huomiovalo, kypärä ja järki päähän sekä tulpatut tangonpäät. Kaatuminen kielletty. Säävarausta ei ole sillä sade ja märkä asfaltti tekee ajosta mielenkiintoisemman ja tasoittaa eroja. Vähintään se kuusi kuskia pitäisi saada ajamaan, mielellään toki enemmän.
Ajelut varovasti ja lakien mukaan, reitillä on yksi liikenneympyrä joka ei tykkää jos sen päälle ajetaan.
Multa saa vähintäänkin Clintonin lainaan ja ehkä Donohuenkin (jos en itse pääse ajamaan). Eli saa ilmottautua myös maaliviivavirkailijaksi/viimeisen kierroksen soittokellon kilistäjäksi.
mulla on kanssa 1kpl 135 takakiekko ja leveitä rattaita 16t ja 19t jos meinaa jäädä siitä kiinni eli niitä saa lainaan kun krossi vapaarattaalla on vaan niin kivaa. ajovalmis paketti halpis 28 vittorialla.
Tuli Simo Sinkulalta kyssäri että onnistuisko vapaarattaalla osallistuminen. Mitä porukka on mieltä? Omasta mielestäni ok jos syynä on että käytössä/saatavilla ei ole fiksiä ja kunhan ei voita
Rata on sellainen ettei vaparista saa mitenkään järjetöntä hyötyä eikä vaaratilanteitakaan pitäisi syntyä kun ajaa järkevästi.
no kunhan ei oo mikään ihan täysii alamäessä porukasta ohi ja sit jää sinne keulille tumpuloimaan nopeasti kuin eläkeläiset keskelle kurveja -touhottaja. ja on mulla kyllä häkkiremelipolkimet nurkissa ton kiekon lisäksi muuten kans (ostakaa ostakaa).
voin valita Ääs-bonuksen tai Plussat. En äänestä päivää kun on kaiken sortin menoja, mutta jos olen vapaalla, tulen viimeiseksi ilomielin. Wauhtiajoissa tuli ensimmäistä kertaa kasa ja sieltä Sipoosta pääsi sairaalaan, toivottavasti Keljosta ei.
PS. Eläkeläiset ei touhota kurveissa, soittavat Humppaa, seuraavaksi Tavastialla 10.9.
Keikoilla esiintyvät humppamadot sen sijaan mutkittelevat ja jäävät helposti elämään vielä kappaleiden päätyttyä… tämä on asia johon järjestyksenvalvontaa on neuvottu puuttumaan.
En sano ei vapareille, etenkin kun ei meitä tuu oleen ihan mahdottomasti ajamassa muutenkaan. Silti pitää esittää lievää nihkeyttä, kun kyllähän sitä tulee ihan eri ajolinjat mutkiin, kun voi coastailla ja vauhtia ei hidasteta tasaisesti vaan yhtäkkiä jarrulla. Enempi siis turvallisuuden, kuin mahdollisesti saavutettavan edun kannalta mainitsen asiasta.
Ajetaan tiistaina 2.9. koska kyseisen päivän ilta on saanut eniten kannatusta.
Paikan päälle viimeistään 22.00 ja ajot alkaa sitten kun on tutustuttu rataan ja häslätty, eli about 22:10.
Tuli valittua päivä silleen tyhmästi että samana päivänä on laajavuoressa maastojuttuja. Mutta hyvä uutinen on että molempiin ehtii. Luulin et olin kattonu doodleen vain päivät jolloin ei oo muuta mutta aina voi failata.
ai nii voiskin ottaa jo takajarrun pois kun nää on ihan just. etujarrusta luovun vain kisan ajaksi. toivottavasti siellä on joku toimitsija ettei käy niinkuin essin etujarrulle
Kävin tänään ottaan pikkusen tuntumaa rataan ja on aika helvetin hyvä reitti, liikenneympyrästä plussaa. Ja se motonetin ylämäki tuntuu pahalta.
Semmonen juttu, että kannattais varmaan ottaa katuharja mukaan ja harjailla niitä tiukkoja mutkia pikkusen. Oli muutamissa sisäkaarteissa aika hasardia irtohiekkaa.