Crescent -tarroja?

Tietääkö joku, mistä saisi världsmästare cyckel tarroja?

Siis vino shakkiruutu, crescent-logo ja se moniväriraita.

Jos näitä ei helposti löydy, niin olisiko joku mahdollisesti nähnyt perus-shakkiruutu-tarraa jossakin?

http://shop.ebay.com.au/gts753/m.html?_nkw=crescent&_sacat=0&_trksid=p3911.m270.l1313&_odkw=&_osacat=0&bkBtn=

:smiley: ole hyvä

Tuossa pitäis mennä vähän merta edemmäs kalaan…
Pyörästä maksoin suurin piirtein ton hinnan :slight_smile:

Jos löytyy jostain kaukaa kohtuuhinnalla, niin olen kimpassa mukana. Faijan vanha tarttis vähän ehostusta.

Joo, ei löydy lähempää ja ei kannata ainakaan markkinahinnoilla tulostuttaa, kartoitettu on. Nuo tarrat ovat hyvät, osta ne.

edit: eli ne ovat nämä https://www.yksivaihde.net/old/1808

Täältä teippi, ohlssonilta erivärisiä sähköteippejä ja sakset. Sitten vaan askartelemaan. Voi olla ettei niistä ihan samanlaisia saa mutta on halvempi :smiley:
Nippelit.fi:llä KAIKKI TILAUKSET YLI 100€ LÄHETYKSET RAHTIVAPAASTI, jos ottaa 17 rullaa teippiä säästää rahdit.

Isomman ja ehjemmän pinnan “ralliruutua” saa d-c-fix -kontaktimuovista. Löytyy askarteluliikkeistä ja esim. info-kirjakaupoista, jos tuo kuvio vaan on valikoimissa. 45 cm lev. rullassa noin 5 e / metri. Ruudut 7x7 mm. Eikä tarvi maksaa rahteja :smiley:

heikan - 11:32, 21.4.2010 » Tuossa pitäis mennä vähän merta edemmäs kalaan... Pyörästä maksoin suurin piirtein ton hinnan :)
Sole poka mikhän. Mulla on yhdessä fillarissa satula tuplaten kalliimpi kuin mitä koko muu pyörä. Mutta se sopiikin siihen mainiosti.

Samasta putiikista tilasin paritkin tarrat decalssit taannoin. Kun ilmoitin kohtalotovereille niiden tulevan Australiasta oli kysymys että “ei sitten lähempää löytynyt? sieltä astiko ne piti sitten tilata?” Mun mielestä ei paljoa lähempää voi olla kun netistä paskalla istuessa kotoa tilaa ja viikon, puolen toista päästä postiluukusta tipahtaa kirje kannettuna kotiin. Se on palvelua se.

Mä voin tehdä, jos löytyy tarpeeks laadukkaat kuvat jostain.

E: tsekattuani hinnan: en tosin juurikaan halvemmalla.

pystytkö tehdä DBS tarroja kans? :slight_smile:

Vain jos Viggo pyytää

Pystyisitsä tekeen mullekin tommoset Världsmästare-tarrat? :smiley: Koko setin!
Tässä saattais olla myös markkinarako kun teettäis kasan niitä ja alkais täällä myymään :wink: