Crescent Helracer 70 1935

asb - 9:46, 5.9.2011 »
JIITEE - 9:23, 5.9.2011 » Kannatan minäkin - modet siirtäkää sinne klassikkolankaan, kiitos.
Voitko tehdä foorumille sellaisen palveluksen, että facepalmaat just nyt itteäsi oikein kovaa. Jos voit ottaa vauhtia eteisestä keittiöön, niin se auttaa. Sen jälkeen otat selaimen kauniiseen käteen ja käyt ihan itse lisäämässä linkin sinne sun ihan itse tekemääsi "Kisapyöräklassikkojen parhaita paloja"-topicciin.
hep Nyt ei oikein hjummarrä , en ole mode ja eikös nämä säikeiden siirrot ole heidän heiniä ? Esim ainakin lennokit.netillä modet hoitaa nämä jutut . Mitä sanoo säännöt ? Ja tuo naamahieronta ei oikein aukea ei -naamakirjassa olevalle . :-)

JT

Erittäin erittäin isot propsit, tuli juuri yksi päivä selailtua tota projektilankaa ja jäin miettimään millainen tästä tulee!

JIITEE - 18:13, 5.9.2011 »
asb - 9:46, 5.9.2011 »
JIITEE - 9:23, 5.9.2011 » Kannatan minäkin - modet siirtäkää sinne klassikkolankaan, kiitos.
Voitko tehdä foorumille sellaisen palveluksen, että facepalmaat just nyt itteäsi oikein kovaa. Jos voit ottaa vauhtia eteisestä keittiöön, niin se auttaa. Sen jälkeen otat selaimen kauniiseen käteen ja käyt ihan itse lisäämässä linkin sinne sun ihan itse tekemääsi "Kisapyöräklassikkojen parhaita paloja"-topicciin.
hep Nyt ei oikein hjummarrä , en ole mode ja eikös nämä säikeiden siirrot ole heidän heiniä ? Esim ainakin lennokit.netillä modet hoitaa nämä jutut . Mitä sanoo säännöt ? Ja tuo naamahieronta ei oikein aukea ei -naamakirjassa olevalle . :-) JT
1) Tämä ei ole lennokit.net. 2) Säikeiden yhdistäminen ei ole mahdollista tällä palstamoottorilla. 3) ["Kisapyöräklassikot..."](https://www.yksivaihde.net/old/6474) on säie, jonne on kerätty yksivaihteessa olevia projekteja linkkeinä - ei siis yhdistettyinä threadeina, koska se olis hönöä - ihan lukijoiden toimesta.

Eli sinne vain rustaamaan.

Ja sit OT seis: Siisti värkki, arvostan kovaa työtä.

asb -nimimerkki varmaan tarkoitti, että voit perustaa itse semmosen langan, kuin “Kisapyöräklassikkojen parhaita paloja”, minne näitä klassikoita voi sitten linkittää sitä mukaan, kun moisista projekti-/esittelylankoja tänne (tai muualle) joku perustaa. ts. semmonen The Best Of… -linkkiketju :wink:

Edit: hidas kuin Fast Eddie Clarke.

rokpete - 18:19, 5.9.2011 » asb -nimimerkki varmaan tarkoitti, että voit perustaa itse semmosen langan, kuin "Kisapyöräklassikkojen parhaita paloja", minne näitä klassikoita voi sitten linkittää sitä mukaan, kun moisista projekti-/esittelylankoja tänne (tai muualle) joku perustaa. ts. semmonen The Best Of... -linkkiketju ;) Edit: hidas kuin Fast Eddie Clarke.
Asia selevä, ajattelin vaan, että joku muu kenties asiantuntevampi voisi välillä tehdä linkin ; näin kävikin TNTS:lle kiitos

Ja asiaan Cressu on jumalainen …

Tää fillari on seuraavassa Mobilistissa esittelyssä. Eka fillari ikinä kyseisessä julkaisussa…

^Niin, onhan tuokin vanha ajoneuvo :smiley:

Onks noissa vanteissa muuten mitään pintakäsittelyä, kuten vahaa tai öljyä, ja tummuuko ne ajan myötä vielä hienommiks? Vähän niinq Lundia hyllyköt, muttei kuitenkaan. Juu nou.

Ne on mattalakattu. Kyllä ne siitä pikkuhiljaa silti tummuu…

Vaimokin diggailee. Hienoa!

Hiljaseks vetää. Hitto.

JIITEE - 19:48, 5.9.2011 » Asia selevä, ajattelin vaan, että joku muu kenties asiantuntevampi voisi välillä tehdä linkin ; näin kävikin TNTS:lle kiitos
Dude, snap snap, herää! Sä olet itse tehnyt sen konkelin linkkaaman topicin ja itse sinne laittanut sen ekan linkin (ja postannut sinne vieläpä viime sunnuntaina kuvan)! Mitä sä olet polttanut tässä yhdeksän kuukauden aikana, että olet saanut unohdettua internetin käyttötaidon?

Ensi viikolla ilmestyvän Mobilistin kansi…

http://www.saunalahti.fi/squire64/Yksivaihde/Mobilisti_Kansi.jpg

Pakko-ostos tuo seraava mobilisti.

No nyt on väkevä taitto!

MrVelo - 22:04, 15.9.2011 » Pakko-ostos tuo seraava mobilisti.
Voi ei Citroën Visa! Salettiin vuonna 2042 Mobilistin kannessa on "Visp TRX 750 -11".

Mobilisti on hyvä lehti.

Ja Visa hyvä auto.

-Olli

asb - 8:51, 6.9.2011 »
JIITEE - 19:48, 5.9.2011 » Asia selevä, ajattelin vaan, että joku muu kenties asiantuntevampi voisi välillä tehdä linkin ; näin kävikin TNTS:lle kiitos
Dude, snap snap, herää! Sä olet itse tehnyt sen konkelin linkkaaman topicin ja itse sinne laittanut sen ekan linkin (ja postannut sinne vieläpä viime sunnuntaina kuvan)! Mitä sä olet polttanut tässä yhdeksän kuukauden aikana, että olet saanut unohdettua internetin käyttötaidon?
Mobilisti on mielenkiintoinen lehti ja Andre Citroen on kehittänyt hienon hammaspyöräsysteemin :-)

Asb:lle selvennyksenä, että teknisesti todella osaan tehdä linkin jopa tällä saitilla , mutta puhuinkin tuossa syvemmästä pyöräilyasiantuntemuksesta.[b]

Ei kannata ottaa kaikki nettiherneitä nenukkiin, koska täällä on iso mahdollisuus a) ymmärtää väärin ja b) tulla väärin ymmärretyksi.

JT

Nähty nopeasti livenä, VAU!

Kokeiltu nopeasti livenä :slight_smile: