Kävin Hyvinkäällä fillaricentterissä ja myivät siellä createja vaikka minkä värisinä 290EUR. Lisäks Feltiltä oli pari hihnavetoa jollain alta kuudensadan euron hinnalla. Niissäkin oli kummassakin noin tonnin hintalappu. Että sillä lailla. Tolla hinnalla createstakin vois melkein ottaa jonkun pervertin projektin.
Createnkin hinta alkaa kohta olla kohdillaan. Enää 290 euroa liikaa.
Createn paskuus kiinnosta.
joo, kokeilin sitä siellä eikä kyllä vakuuttanu. ehkä ihan ok ensimmäinen fiksi kokeilu. voihan siihen sit ostaa parempaa osaa…
Jees, tämä olis muuten kuulunu tonne muualla myynissä. roger that
Kysymys kuuluukin, että kannattaako noin kökön rungon ympärille päivittää mitään hipoa?
itse en ole varmaankaan oikea henkilö tästä neuvomaan, mut kai tästä jonkun ekan fiksin vois kyhätä. jos budjetti on vaikka 400, niin tähän jää edes vähän virivaraa. onko toi runkokin tosiaan niin paska vai?
ajattelin nyt vaan laittaa infoa ku niin edullisesti lähti :).
henri p - 18:00, 9.10.2010 » itse en ole varmaankaan oikea henkilö tästä neuvomaan, mut kai tästä jonkun ekan fiksin vois kyhätä. jos budjetti on vaikka 400, niin tähän jää edes vähän virivaraa. onko toi runkokin tosiaan niin paska vai? ajattelin nyt vaan laittaa infoa ku niin edullisesti lähti :).Grate on ainaki marketti monghoose mauriceen verrattuna aivan sairaan painava, gattista urheilukaupassa nostelleena voin sanoa. Juoksin karkuun kun myyjjä alko lähestyy, ettei tuu vaan ostettuu.
Ite oon mainostanut kan halpoja yks vaihteisia työkavereil, no samaan hintaan ovat ostaneet sit 25kg perus oivaa kiva sil si sotkee.