Cogkola proudly presents: Poolon sisäturnaus Cognac vol 2.0

Lisätty mailatilausasiaa ja ilmottautumisjuttuja.

Mukaan ilmoittaudumme. Huomenna joukkuuen logo nimen kanssa kun nyt ei saa kuvaa säädettyä dropboxin kautta.

http://i859.photobucket.com/albums/ab151/lanamies/Mobile%20Uploads/altArWQdFaIuvGVLAW5o4VWS-_JpEe7DIMJjT5nF4GfHidT.jpg

Jee!

Lnstj, Patis ja Tompsukka. Daddy-Power rullaa kentälle.

Patis - 23:44, 17.12.2014 » Mukaan ilmoittaudumme. Huomenna joukkuuen logo nimen kanssa kun nyt ei saa kuvaa säädettyä dropboxin kautta.
Tämä hyvä!!

Vahvistetaan HC Hilarius näin julkisesti. Nuin!

tämä on hilalious tämä hiili, kuin tulisilla poolohiilillä meno


ootellessa

Tulisilla, tulisilla!

Laitatko Iikka tietoo ketkä on ilmottautunu.

nii häh.

Mites Pegee, Vahooo, Riku S.

Patis - 23:44, 17.12.2014 » Mukaan ilmoittaudumme. Huomenna joukkuuen logo nimen kanssa kun nyt ei saa kuvaa säädettyä dropboxin kautta.
HEP! Onko tietoa tuutteko mukaan?

Tarkistelkaapa osallistujalistaa, päivitin aloitukseen. Naiset voisivat aktivoitua.

Iso turnee! Montaakaan peliä per joukkue ei kyllä taida tulla.

Pitää ruveta rakentaan tuota kaaviota kun saadaan loput ilmot. Keretään vetään läpi kyllä, kun mietitään tuo ruokailu jotenkin fiksusti että pelit ei katkea.

En o kauheen innostunut tästä ja poolopyörän osat on vielä saksassa. Poolopyörästä taas puuttuu aikamoinen määrä saumoja eikä niitä kukaan varmaan mulle ultraa, joten tuurilla mennää. Valmistautukaa passiivis-aggressiiviseen maalivahtiin.

Lisää naisjoukkueita ja/tai rakentavia ratkaisuja! Helsinki, Jyväskylä, Turku haloo? :slight_smile:

Mä tuossa vähän kyselin josko joukkuetta saatais nippuun.

normaali - 21:38, 28.12.2014 » En o kauheen innostunut tästä ja poolopyörän osat on vielä saksassa. Poolopyörästä taas puuttuu aikamoinen määrä saumoja eikä niitä kukaan varmaan mulle ultraa, joten tuurilla mennää. Valmistautukaa passiivis-aggressiiviseen maalivahtiin.
Kyllähän sä nyt vaikka tigillä leivot puuttuvat kamat. Mitä akuuttia puuttuu?
zykkeli - 22:33, 28.12.2014 » Mä tuossa vähän kyselin josko joukkuetta saatais nippuun.
Mukaan ja matkaan.
ice0018 - 22:41, 28.12.2014 »
normaali - 21:38, 28.12.2014 » En o kauheen innostunut tästä ja poolopyörän osat on vielä saksassa. Poolopyörästä taas puuttuu aikamoinen määrä saumoja eikä niitä kukaan varmaan mulle ultraa, joten tuurilla mennää. Valmistautukaa passiivis-aggressiiviseen maalivahtiin.
Kyllähän sä nyt vaikka tigillä leivot puuttuvat kamat. Mitä akuuttia puuttuu?
72 pinnaa, navat, kehät, vannenauhat, kumet, jarru, kammet... ja sitten varakiekot.
normaali - 22:51, 28.12.2014 »
ice0018 - 22:41, 28.12.2014 »
normaali - 21:38, 28.12.2014 » En o kauheen innostunut tästä ja poolopyörän osat on vielä saksassa. Poolopyörästä taas puuttuu aikamoinen määrä saumoja eikä niitä kukaan varmaan mulle ultraa, joten tuurilla mennää. Valmistautukaa passiivis-aggressiiviseen maalivahtiin.
Kyllähän sä nyt vaikka tigillä leivot puuttuvat kamat. Mitä akuuttia puuttuu?
72 pinnaa, navat, kehät, vannenauhat, kumet, jarru, kammet... ja sitten varakiekot.
"Pikku vikoja, heleppo korjata"