CMWC 2023 Yokohama, Japan

Lähettien maailmanmestaruudet Jokohamassa syyskuun 23.-24. Nyt pitää vielä odotella preventtien aikataulut ennen kuin matkaliput voi laittaa tilaukseen.

Saataisko Suomesta hyvä porukka ja unohtumaton pyöräreissu kasaan?

Edit. Preventti-infot:

4 Likes

Mä ajattelin tokyoon ja yokohamaan pariks kolmeks viikoks

4 Likes

ezgif-5-d4c03f0ae9

Sä voit olla Paspartuu ja minä Tiko

1 Like

kai nyy pari viikkoo tulee oltua siel.

millä pyörällä jaa millä rokotuksilla :S

Tällä hetkellä vaaditaan vähintään kolmea koronarokotetta, että pääsee maahan. Influenssapiikkiä ja Japanin aivokuumetta lukuunottamatta kaikki suositellut rokotteet kuuluu jo kansalliseen rokoteohjelmaan. Toi Japanin aivokuumerokote maksaakin sitten 145€ jos meinaa hengailla hyttysseuduilla (mutta ei ole pakollinen).

Odotellaan preventtitiedot ja suunnitellaan sitten. Myin tuon mun splittistavan kun ajattelin kasata uuden samanlaisen pienillä parannuksilla.

1 Like

en halua olla ettalan eero…

Liput hankittu!

1 Like

Enää ei tarvitse rokotus- tai testitodistusta Japaniin!

1 Like

jessssss

Jos oot newgen ja päätätkin jäädä Japaniin, nyt se on mahdollista.

https://www.mofa.go.jp/j_info/visit/w_holiday/index.html

2 Likes

Nostan tätä topsuu, et Pabs hoksaa sen.

Kaikilla on vissiin pyörät paketissa, paitsi mulla. Maanantaina lähtö ja Helsinki-Vantaalla on jokku matkatavaramayhemit.

National Team Finlandin kokoonpano:

  • Minä Eetu
  • Toinen Eetu
  • Iiro
  • Miro
  • Oona
  • Pablo

Pablohan on tyyliin kunkku ja Ruotsin sekä Pohjoismaiden mestari, joten palkintosijoille tähdätään.

16 Likes

Siis kotiplaneettamme on literally tulessa ja jengi lentää toiselle puolelle maapalloa älläreihin :pale_smoker:

1 Like

Up!

^kyllä, maailma palaa ja tunnen olevani osa tätä kokonaisuutta.

^^mun pyörä alkaa olla vähitellen valmiina, mutta pitäis vielä päättää kasaanko dynamokiekon itelleni eteen ja löytää jostain vähän parempi 33mm sliksi, ku nyt on ollu ainakin kuukauden verran hidas flätti.

Oonan pyörään pitäisi kasata ainakin takakiekko ja löytää jotku renkaat ja laittaa 1*10setti, vaikka se on tainnu uhkailla lähtevänsä fiksillä japaniin.

Mut noin niinku muuten tuntuu aika hyvältä.

Amerikkalaiset tais 2018 äänestää Yokohaman voittoon, mutta nyt näyttää siltä että pohjoismainen osasto tulee ehkä olee Japanissa isompi.

2 Likes

Todellaki, kerranhan sitä vaan eletään.

Pitää käydä viel purkaan lentolaukku mut ma pääsee sit ihmettelee >:)

1 Like

Monta kertaa ranska on ollu tulessa viimeaikoina?

1 Like

Vakava asia, joten pitäähän sillä vitsailla

5 Likes

Saattaa joutuu huutaa eka kertaa ikinä TÄYSiI mikäli jonkun teistä bongaa liikenteessä.

+35 lämpöä viime päivät, ei paha jos paahto maistuu.

1 Like

^Kuinka pitkään oot japanissa ja missäpäin?

Ihan vaan Tokiossa pyörimistä. Yokohamasta on lämpimiä muistoja, joten kai sielläkin tulee pyörähdettyä. Varmaan viikon viel ennen kuin takas Etelä-Koreaan toviksi.

Okei! Taidat ehtiä lähteä ennenkuin mä tuun Japaniin. Hyvää loppumatkaa sielä!