mitä nämä pyörät on, kuka tietää kuka kertoo? En ollut kuullutkaan ennen ku näin kannelmäen prisman pihalla todella hienon mustan Ciocc maantiefillarin jossa oli maalipinnassa vieläpä jotain glittereitä.
kai ny jokaisella yks pitäs olla:
http://rok.possu.org/tsyka/ciocc/edt_ciocc_DSCF2265.jpg
http://www.classicrendezvous.com/Italy/Ciocc.htm
tuolla historiikkia
reynoldsia alurungossa… anna mun kaikki kestää
ai, mä en tienny et rikon jonkun sääntöjä. anteeks.
Annettu. Koska pyöräilevän tyyliniekan sääntökirjan erikoispykälässä sanotaan, että jos tankonauhana käyttää kyllin ohutta ja kiiltävää teippiä, niin sillä voi hyvittää yhden suuren tai kolme pienempää virhettä.
Omalla laillaan minustakin jopa viehättävän anarkistiseksi luokiteltava yhdistelmä. Ei voida sanoa, etteikö laadukas tavara pysty palvelemaan tosiaan hamaan loppuun saakka. Eihän 40 vuoden ikä ole laatuvalmistajan teräshaarukalle ikä eikä mikään, tuolla haarukalla ajetaan loppuun vielä monta alumiinirunkoa tuosta haarukan takaa…
Sori, ei voinut olla mölyämättä.
Ihan oikeasti… se ei varmaan tuollainen vanha hoikka teräshaarukka kovin paljoa poikkea tuntumaltaan hiilikuitu haarukasta, mitä nyt tietenkin painonsa puolesta sille häviää ?
Minä en itse pitäisi aivan kauheana rikkeenä, en ollenkaan, jos hyvin suuresta teräsrungosta korvaisi esim. tuhoutuneen etuhaarukan jollain jämerällä cyclocross hiilikuituhaarukalla. Vanhaan runkoon voi olla melkein mahdotonta löytää sopivan mittaista kierre putkista keulaa, ja raakamittaisesta cyclocrossarin tuumaisesta haarukasta saa 65 eurolla korvaavan laadukkaan haarukan helpostikin. Niin ja voihan sitä siis käyttää mitä versiota tahansa hiilikuituhaarukasta, kunhan on tuumainen putki että se mahtuu vanhaan runkoon.
Ties vaikka ajettavuus paranisi ja luikertelu taipumus vähenisi ?
Tuure
-.-
Ehdotin sitä crossarin haarukkaa heti kättelyssä, koska oletan sen olevan jotenkin vahvempi ja vahvistettu versio maantiehaarukasta.
ps. haarukka oli vielä tehtaan muoveissa/rasvoissa, kun se tuohon epäpyhään lelumiinirunkoon asennettiin
Gopla - 7:33, 17.11.2009 » Annettu. Koska pyöräilevän tyyliniekan sääntökirjan erikoispykälässä sanotaan, että jos tankonauhana käyttää kyllin ohutta ja kiiltävää teippiä, niin sillä voi hyvittää yhden suuren tai kolme pienempää virhettä.Näin juuri. Ja sitten vielä noin 2.793 grammaa painava juomapulloteline hiilikuidusta niin se on siinä.
Mulla olis pari 25-grammaisia, kelpaaks?
Eikä nyt haukuta alumiinia perkele, kestää se rumankin miehen näemmä.
edit ylläolevaan: ettei nyt kukaan ottaisi itseensä liikaa, niin tarkoitin itseäni.
Vapaat polut veivät keskustelun, tietääkö joku jotain glitteroidystä mustasta Ciöccista?