MYYTY

Harvinaista herkkua tarjolla. Täysin läpikäyty mash laatuosilla kasattuna. Rungossa ei kolhuja, ainoastaan yksi kohta josta lähtenyt todella pieneltä alueelta. Maalin päälle on vedetty uus lakkapinta ja siitä ei hirveesti kehuttavaa. Joku osaava sais varmasti nätiksi.
Erittäin kevyt. Jarruja ei tietystikkään ole mutta paikka etujarrulle on valmiina.

Hintapyyntö: 850€

Sijaitsee turussa.

Pyörä pitkin hampain myyntiin sillä itselle hieman pieni. Itse olen tosiaan 185cm pitkä ja mul on pitkät raajat eli kuvissa on mun mitoille säädetty. Siitä suuntaa antava.

Alle 100km sitten purettu täysin atomeihin ja jokaista mutteria ja prikkaa myöten putsattu ja rasvattu uudestaan. Samalla uusittu osia.

Osat:
Runko: cinelli mash histogram 2015 M-koko. Toi ”57” näköjään aiheuttaa hämmennystä mutta siis vastaa kooltaan about 54 kokoa perinteisessä geometriassa.

Kammet: mustat sram omniumit alkuperäisellä eturattaalla 48t

Vanteet: miche pistard wr. (Keskiöissä uudet mutterit ja lukkomutterit. Nää piti tilaa saksasta hintaan 50€/4 mutteria :D)

Stemmi: thomson

Tanko: PRO 780mm

Satulantolppa: thomson elite

Satula: selle italia X3

Polkimet: uudet dartmoorin alumiinipolkimet.
Kammen ja polkimen väliin laitettu suojaava prikka.

Ketjut: uudet izumi jetblackit.

Remmit: uudet cinellit.

Kumit: edessä ja takana gatorskinit.

Gripit: uudet ido:n vanssit

Takaratas: miche track 17t

Itse olen tätä enemmän hieronut kuin ajanut. image|397x500



Kivan näköinen pyörä, en oo ostamassa mutta varmasti monelle myynti-ilmoituksessa oleellinen tieto voisi olla kova: hinta

Kiekot michet, mutta kehässä lukee easton :open_mouth:

onkos tää se sama minkä joku linkkas torista muualla myynnissä topiin. oliks tonnin hintalappu torissa tms?

samalta näyttää

Aa katosvaan hinta unohtui laittaa. Sama vehje mikä torissa myynnissä tosiaan. Vanteet on miche kyllä kokonaan ja vanha omistaja laittanut eastonin tarrat. Omaan silmään sopi niin jätin siihen mutta saa kyllä revittyä pois jos häiritsee :sweat_smile:

1 Like

vähän on pieni mulle, mutta hiano on glws

2 Likes

Bump, hintaa tiputettu

Morjens, onkohan tämä vielä myymättä? Minkä pituinen oot, kun mietin miten itelle natsaisi toi koko? Ainakin ton taulukon mukaan pitäisi olla passeli, kun oon 174.

Moro, on vielä myymättä. Itse olen 185 ja mulle liian pieni.

Noissa kiekoissa ei taida olla jarrupaloille pintaa? Ei mikään iso juttu, saatan ajella ilman vapaaratasta niin kauan kuin polvet vaan kestää, heh. Varmaan onnistuu jollain tapaa postitus/rahti myös pääkaupunkiseudulle?

Juu ei tietääkseni jarrupintaa noissa :D. Eikä myöskään ns ”flipflop” napaa että saisi singlespeediksi noilla vanteilla.

Eikyllä hajuakaan miten tollasen sais sinne ilman et maksaa maltaita ehkä joku onnibus ruuma tms.

Tota ollaan tulossa ensviikolla paikanpäälle katsomaan näillänäkymin ja jossei kauppoja synny voin olla yhteydessä suhun?

Kun painaa käyttäjän nimeä ja painee message, niin saa lähetettyä viestiä pelkästään tälle käyttäjälle.

3 Likes

Ui juma, on muuten mun kasaama aikoinaan. Oonkin miettiny mitä hänelle kuuluu!

1 Like

Up! Hintaa tiputettu ja ilmoitusta päivitetty.