Joo kiitti
Mun eka fixi
No ei
Noo ni, jotakin tällästä mä arvasin et tulee heti
just hyvä perjantai-ama
Sen voin kertoo et Ahma on remontissa ja sen vehkeen tarina on vasta alussa
Juu myönnetään et nää mun buildid on vähän heikohkoja esityksiä, mut KAI SITÄ NYT VITTU MIES SAA RAKENTAA PYÖRIÄ SAATANA!
Perkeleen runkkarit, verenpaine nousee
Laitan sit tähän lisää kuvia kun saan voimasiirtopalikat haltuun, kiekot tulee kun revin jostain paalua kunnolla
Hyvä kasaus, kaikki palat sopii yhteen. Rohkea satula. Oispa jarru.
kylhä toi vihree on kovin
Näin ja viritetääs tää AMA uusille tulille👍Eli UM, väsään tästä nyt armottoman tykin enskesäks. Palikoita tilauksiin, eka tulis kammet ja sit lähtis kehät ja navat tilauksiin. Speksit tulee sit perässä…
Pyörätallini on toiminut vähän kuin oldboy tyylisen realityn näyttämönä. Kunnon UG selviytymistarinaa…
Jokatapauksessa ostin MASHin kompliittina Töölöstä joltain nuorelta jampalta, joka ei ollut enää kiinnostunut fixillä ajamisesta ja perhettäkin oli tulossa.
Erikoista oli se, että ostin kyseisen pyörän juurikin samalta Päivärinnankadulta, jossa olin asunut ennen. Täsmälleen samasta paikasta lähdin 2007 polkemaan töihin Suutarilaan Focuksen hybridillä autoni hajottua. Olen polkenut siitä lähtien ympärivuotisesti ja pyöräilystä on tullut elämäntapa ja filosofia.
MASH on ensimmäinen fiksini, opin sillä ajamaan.
Kysymys on tunteesta, kun ajan tunnen voimaantuvani, elän pyörän selässä. Masokistinen vauhti, hengen vetäminen ja veren maku suussa saa minut elämään ja tuntemaan. Se herättää jotain alkukantaista, sisäänrakennettua, fundamentaalista mindsettiä mitä jo esi-isämme tunsivat selviytymistaistelussaan. Fiksit ovat minulle avain tuohon mindsettiin ja MASH avasi uuden mailman tässä alakulttuurissa.