jeppistä… pari palaa tarttis taas tilata… 168€ rahtikuluttomuusraja saattaa just ja just täyttyä omilla ostoksillakin, mutta jos joku muukin haluaa tuolta jotain ilman postikulunkeja niin ilmoitelkaahan. Loppuviikosta ajattelin painaa tilauspainiketta, sovitaanko vaikka torstaiaamuna.
Nouto sitten joskus Lauttasaaresta, toimitus sektorilla Laru / stadi / Matinkylä saattaa onnistua myös.
that’s it, that’s all… Vedetaan raja tahan ja naputellaan tilaus aamulla eteenpain.
mukana seuraavat osallistujat:
Nyggster
Gopla
krz
Tassu
Eiha
mika
matu187
ceiyo
yus
masako99
Sirkus
dpstyles
Rapu
update: jotain artikkeleita (mun ja Rafun lateksisisurit seka Eihan pultit ja spacerit) oli loppu ja seisottivat tilausta. Pyysin poistamaan noi out of stock-tuotteet, kohta pitais paketin liikahtaa.
sahkopostiin oli tanaan tullut vastaus kolmanteen CRC:lle lahettamaani kyselyyn… Out of stock-tuotteet on poistettu tilauksesta, mutta tieto ei ole kulkenut varastolle asti ja seli seli. Ei nyt varmaan kauheasti lohduta ketaan tuo tieto siita etta tilaus on jumittanut kolmatta viikkoa jossain yrityksen intranetissa, mutta toivottavasti ovat oikeasti pahoillaan ja pistavat hosseliksi.
Tilasin just hiljan kaksi pyörää crc:ltä, olivat eka jumissa luottokortin turvajuttujen takia. soitin itse englantiin, todella asiallista palvelua puhelimitse. Tavarat lähtivät samana päivänä. Olisit tulleet nopeamminkin mutta kun Islannissa oli maan äiti päättänyt piereskellä, niin koneet oli maassa…
Vihdoin=) Täytyy kyllä sanoa että itse käyn kyllä jatkossa suosimaan ihan muita firmoja, kun näin huonosti hoitavat asiansa. Oli tämä sentään suht iso tilauskin.