Bullitt-topic

On kyllä loistopeli, joskin lafkan omilla seinillä laatikko jää ahtaaksi kahdelle, kuten tiedetään. Ihan Bullitt-paketin osilla kasattu, stemmi menee tässäkin vaihtoon. Ja sitten tsekataan uudelleen backsweepin määrää.

Tosi kivan näköinen. Bullit edelleen kiinnostaa ja pieni tarverakokin olisi autottomassa taloudessa mutta säilytysongelma.

Basso mahtui ookoosti + muut kamat:

Ajattelin jo, että hienosti meni pyörä totetuttaa toista tehtäväänsä keikkapakuna, kunnes katsoin sisälle Kraks.

Kuis vittumainen tällänen on saada sopimaan kahdelle erimittaiselle kuskille? Itse hieman alle 170 ja mimmi vähän alle 160, joten pituuseroa meillä on sellanen ~10 senttiä.

Tää kyllä tikkais meiltä aikamonta boksia toisaalta, mutta hinta ja säilytys. Tai no eihän tää nyt loppuenlopuks mikään kovin kallis ole.
Napavaihteella vai ulkoinen? Rohloffiin ei massit riittää, joten unohdetaan se.

Ilkka - 15:06, 19.5.2015 » Basso mahtui ookoosti + muut kamat: [bassobullit.jpg] Ajattelin jo, että hienosti meni pyörä totetuttaa toista tehtäväänsä keikkapakuna, kunnes katsoin sisälle [Kraks](https://www.yksivaihde.net/old/6175&page=78).
D':

Ihan horroria! Pelkästään tästä lukeminen sattui sisuksissani, vaikken edes ole muusikkohemmo itse. Tsemppiä!


Tyyppailin viime viikonloppuna vähän bullittia korjaamolla ja nasta vehje oli. Hetken kyllä vaati tottumista, koska ohjaus oli yllättävän herkkä ja yllättäen tota ei ihan yhtä tiukasti käännetty kuin normifillaria… En kuitenkaan hyvästä yrityksestä huolimatta törmännyt mihinkään tai keneenkään.

LRM - 10:56, 22.5.2015 » Kuis vittumainen tällänen on saada sopimaan kahdelle erimittaiselle kuskille? Itse hieman alle 170 ja mimmi vähän alle 160, joten pituuseroa meillä on sellanen ~10 senttiä. Tää kyllä tikkais meiltä aikamonta boksia toisaalta, mutta hinta ja säilytys. Tai no eihän tää nyt loppuenlopuks mikään kovin kallis ole. Napavaihteella vai ulkoinen? Rohloffiin ei massit riittää, joten unohdetaan se.
Helppoa ja nopeaa tuossa on säätää oikeaan kokoon eri pituisille kuskeille. En nyt tosin ulkoa muista miten bullit suhtautuu jos toinen teistä reilusti alle 160 cm. Joku jolla käytössä osannee kertoa. Penkistä olisi kiva yltää jalka maahan.

Nuunuu linkkas just 149e 11s alfinen CNC:ltä, musta valinta ois aika selvä.

Ilkka - 15:07, 19.5.2015 » Basso roudautui kivasti [Bullittin kyydissä](https://www.yksivaihde.net/old/24356&page=2), mutta ajoin kanttariin ehkä turhan rapsakkaasti ja kotona odotti tämä: https://lh5.googleusercontent.com/-2neJhwVXG-4/VVsk8GBnOyI/AAAAAAAAELE/_0YbFYMLerc/w447-h596-no/DSCN4648.JPG Korjauskuluilla saisikin sitten vaikka babboen... Edit. Sinällään ironista, ettei yhteisen viidentoista vuoden aikana bassovanhukselle ole käynyt mitään suurempaa, vaikka soitin on lentänyt ruumassa ja tärissyt pakujen kyydissä vaikka minne, keikkoja takana lähemmäs tuhat, ollut pyörällä ajaessa selässä säällä kuin säällä. Ja sitten napsahtaa kun on eka kertaa asiallisen kuljetusvehkeen kyydissä. Oppirahoja...
tbh pyörä ei oo kovin asiallinen as in anteeksiantava kuljetusväline. suoraan pyörän päällä ei saa edes bisseä kuljetettua kesälllä ilman, että menee päivä pilalle viimeistään kun sihautat auki ekan. siks bissetkin menee reppuun. 110% kuplamuovitettua täpäribullittia vaan speksaamaan jos haluutte jotain muuta kuin petitee baarista himaan kuljetella.

Pelastin muovikassillisen leveähköjen 20" renkaiden sisäkumeja joutumasta roskikseen. Tusinankohan verran noita ois, Schwalben presta-venttiilisiä 40-60mm leveälle renkaalle. Eiks bulliteissa oo just tollaset, onko jotain skenestäshiä minne voisin käydä heittämässä noi tai jotain bullitt-gurua joka vois sitte diilailla niitä eteenpäin tarvitseville?

madutin - 21:57, 23.5.2015 » Pelastin muovikassillisen leveähköjen 20" renkaiden sisäkumeja joutumasta roskikseen. Tusinankohan verran noita ois, Schwalben presta-venttiilisiä 40-60mm leveälle renkaalle. Eiks bulliteissa oo just tollaset, onko jotain skenestäshiä minne voisin käydä heittämässä noi tai jotain bullitt-gurua joka vois sitte diilailla niitä eteenpäin tarvitseville?
Hesas? Mä voin ottaa ja dilkkailla tarvitseville. Oliko oikeasti presta eikä dunlop?

Joo, prestaa näyttivät olevan noi pari mitä tsekkasin ja kaipa noi samanlaisia kaikki on. Saan noi varmaan kulkemaan keskustaan repussa ihan hyvin ni tuu joku päivä hakemaan, oon Kaivopihan vieressä duunissa. Laita vaikka yv ni sovitaan aikataulua.

10-4

Noni. Koska perheessä ei oo lapsia, ni pitän keksiä syitä tavarafillaria varten muitakin. Nyt on viivan alle saatu mahdollisesti tarpeeksi juttuja. Onks bullit hypen arvonen? Kaks pyörää parempi, ku kolme? Vaihteita? Sähköä? Mitä ehdottomasti omissa buildeissa jäitte kaipaa tai tekisitte toisin. Joitakin tietty jo oon luken tästä triidistä, ni ei niitä tarvi enää laittaa.

Ps. Koskas ekat näistä kimppabulliteista ois myynnissä? Elokuu? :wink:

Mun 0.05€ on että ensiksi löydät bullitt-omistajan ja pyydät ystävällisesti jos saat kokeilla. Itse epäilin omaa tarvetta, mutta yhden testiajon jälkeen olin aivan varma että tarvitsen Bullittin.

Napadyny kannattaa laittaa.

Nyt oon itse siirtymässä vaihteisiin, koska mäet ei oikein pidemmän päälle skulaa sinkulabulsulla, varsinkin kun edessä on päivittäiskäyttöä raskaalla kuormalla. Olen ajatellut laittaa Sram Via GT 2x10 -sarjan tuohon. Jos on käyttökokemuksia, niin olisi hauska kuulla (ts. onko toi sarja ylipäätään mistään kotoisin ja vielä ehkä spekulointia sen soveltuvuudesta kuormapyörään).

kolme pyörää toimii hiton hyvin suoralla täydellisen sileällä tiellä. kurveja ja kanttareita varten pitäis ostaa sit sellainen peli jonka paripyörissä on kallistusmekanismi niin ois selkeästi vaikeampi kaataa pyörä ajossa.

vanteita oon tässä jääny lähinnä kaipaamaan

pm jos (ainakin etu)vanteita vailla ja pieni kimppatilaus kiinnostaa

Onko muilla Bullittien omistajilla esiintynyt seuraavaa ongelmaa. Etuhaarukan jarrusatulan kiinnitys on sellainen että Avidin IS to PM adapterilla ja Sram DB5 jarruilla satula ei keskity kunnolla. Vaikka satula on niin vasemmalla kuin kiinnitysreikien säätövara antaa myötä niin vasen jarrupala hankaa silti hieman levyyn samalla kun oikean jarrupalan ja levyn välissä tilaa on reilusti.

Frankton - 13:03, 24.5.2015 » keksiä syitä tavarafillaria varten
Mä oon keksinyt montakin syytä. Säilytys on se miks en oo speksaamassa. Ehkä.

joo kuule. mitä oon ite ehtiny tätä sun alkoholinkäyttö- ja parisuhdeblogia kevään mittaan seuraamaan ni alkaisin viimeistään nyt purkamaan sitä lonkerotölkkitornia poikamiesluukun nurkasta ja säästämään sähkömoottoricargoa varten.