Bugi: thread-id:t heittävät

Joku bitti taitaa olla vinossa. Ketjut “Tampere” ja “Fiilistelykuvia” väittävät molemmat olevansa 137. Samaten näyttävät sekoavan “Konversiot kunniaan” ja “2009 parhaat ajot”.

tampere on 449. kokeile klikata tuota merkitse kaikki luetuksi -nabbulaa, jos vaikka auttais. Tätä ongelmaa on raportoitu muutamia kertoja saitin hitorian aikana, mutten ole ikinä itse päässyt todistamaan enkä selvittämään syytä tai korjausta.

En nyt ihan tarkalleen tiedä, mitä teen väärin, mutta tätä ilmenee tätä nykyä ehkä kerran viikossa tai sitä rataa. Alkaa olla puolittainen showstopperi.

Mulla “log out” on auttanu, ts. kirjautumattomana oon päässyt lukemaan kaikki, sillon kun tota on esiintynyt. Jossain vaiheessa mulla teki tota koko ajan, nyt ei oo vähään aikaan ollut (kop kop)

Jos klikkaa sitä viereisessä “tuorein” -sarakkeessa olevaa “3 hours ago” -linkkiä vasemmalla palstalla olevan threadin otsikon sijaan niin pääsee oikeaan threadiin.

KRNKY (krnky)

heittää tällä hetkellä “mikä vapaaratas” säikeeseen.

Sama juttu ollut melkein jo viikon useammassakin threadissa, en jaksanut vaan postata uutta aihetta…

Mulla tekee tätä heittelyä nyt melkein joka toisessa topicissa. Selaimen välimuistin tyhjennys tuntuu välillä auttavan asiaan. Firefox CTRL + SHIFT + DEL, tunnin ajalta varmaan riittää.

Ei taida mennä ihan oikeille osoitteille seuraavat ketjut…

3Al 2.5V (kp) → Olmo Team Professionisti
Fiksailua Turussa (tuhto) → Ostoksilla

ekaa kertaa itselle tuli tämä bugi just. tuo liittyy noihin oransseihin linkkeihin, joten kaikkien viestien luetuksi merkkaamisen pitäis auttaa.

Jotain häikkää säikeissä, sillä osa heittää väärään ketjuun (esim. “Muualla myynnissä” → “M: chopattu bullhorni…” jne.). Mitään sääntöä tälle en pienellä kokeilemisella löytänyt paitsi, että kaikki toimii mallikkaasti kun en ole kirjautuneena sisään, eli liittynee jotenkin luettuihin ja lukemattomiin. (Osa luetuista/oransseista linkeistä toimi, osa ei?)

Oonks tyhmä kun en tajuu?

Samaa täällä eli tänään moinen tapahtui eka kertaa…

oletteko noudattaneet tuota korjausohjettani. Tämä bugi on siis hyvinkin tiedossa, joten jokaista kertaa ei enää tarvitse raportoida, mut jos tuo luetuksi merkkaaminen ei auta niin kertokaa vaikka siitä.