Brooklyn Machine Works Gangsta Track V1 #310

kyl mua oikeesti kinosta ukon herran projekti ku edellisestä on jo aikaa

e. pikkasen ikäseksismiä lipsahti viestiin

Mä saan kuvan että paloja on mutta runko puuttuis?

hmm… jos tolpanki on ostanu nii täytyyhä runkoki olla katottuna

Edellinen oli sebu loppukesästä ja sitä ennen cannondale. Hankalaa on löytää tarverakoa, kun noita on jo muutama, mut pitäähän niitä projekteja olla.

Kiekkojen kasaaamista odotan innolla, kun en ole aikoihin kasannut.

Mä voisin tulla oikeestaa hakee sen vihreen canandalen pois sulta.

tuo mun katon säilytysroikotin ei rasitu kato tällä hetkellä ku siellä on vaan 285g kehä

Varoituksen sananen: tilanne jossa kaikki huolella kuratoidut osat on valmiina odottamassa mutta rungosta, tai sen saapumisesta, ei ole tietoa on aivan todella kypsyttävä. Itse tässä odotellut krossirunkotakuuvaihdokkiani jo niin pitkään että mielenkiinto koko asiaa kohtaan alkaa olla täysi nolla.

Speksaus on muutenkin kypsyttävää.

Näkisin kyllä, että tarverakoon mahtuu yksi hirvimitoituksella oleva NJS -himmeli. Mikäli siis oon yhtään onnistunu sun pyörävarastoa virtuaalisesti kartottamaan, ni näkisin tän olevan ehkä jopa ainoa vaihtoehto. Puuttuva palanen. Kerää koko sarja.

jussi - 15:48, 14.12.2013 » Varoituksen sananen: tilanne jossa kaikki huolella kuratoidut osat on valmiina odottamassa mutta rungosta, tai sen saapumisesta, ei ole tietoa on aivan todella kypsyttävä.
allekirjoitan itsekin

http://www.njs-export.com/collections/frames/products/georama-h-bner-64-5cm

kim - 19:43, 9.12.2013 » #yksigangstavähemmän
jerkku - 14:29, 14.12.2013 » 310 > 246
Juuh.. piti tehdä tää valmiiks ensin, mut tuli nyt yöllä sit haksahdettua, joten täähän se on nyt rakenteilla:

Elikkästensä Kimin kans jo toissa kesänä hierottiin kauppoja siitä sen 50-kokoisesta Gangstasta, mut se menikin sit W1nille, kun en osannut päättää. Nyt sit Jerkun 50:n näyttikin niin hyvältä, et kun se tuli tarjolle, niin palattiin vanhoihin kauppoihin ja tehtiin vaihtokaupat lopulta tänään. Kiitokset siis Kimille ja Jerelle tästä.

Pitäähän niitä rojekteja aina olla.

Ai saatana.

tiesin.

skenes. oon pettynyt.

Tätä pelkäsin. Se siitä vahvasta tunteesta.

faffe - 9:14, 9.12.2013 » Vahva tunne siitä, että tää päätyy vielä mulle.

Tiesin ja mulla on todisteet

arvasin

hyvä!

^^gävlen sherlokki.

dpstyles - 15:49, 14.12.2013 » Speksaus on muuten sitten ihanaa.
Fixed.

Onnea gangstan johdosta, pitääki testailla tätä sitten joskus kun tarjoutuu mahdollisuus.

tervetuloa vaan

http://www.youtube.com/watch?v=2daXghqHgjQ


erittäin david lynchmäinen toi jerkun quote